Help Bliss aan een kerstjurkje!
+4
Arwyn
Suus
Bliss
Prosecco
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Help Bliss aan een kerstjurkje!
Omdat Bliss in het laatst geshopt topic aangaf geen leuk jurkje te kunnen vinden vond ik het wel een leuk idee om haar te helpen. In dit topic kunnen dan de suggesties geplaatst worden.
Ik vind deze heel leuk, maar die is er alleen nog maar in 34/36
Of deze
Ik vind deze heel leuk, maar die is er alleen nog maar in 34/36
Of deze
Laatst aangepast door Prosecco op zo 12 dec 2010 - 5:17; in totaal 2 keer bewerkt
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Re: Help Bliss aan een kerstjurkje!
Oeh oeh. Ik kan ook geen leuke vinden! Ik houd dit topic in de gaten
Gast- Gast
Oke, niet te veel poespas, misschien is deze het dan niet maar ik show hem toch ff:
Deze jurkjes zijn allemaal van de Wehkamp, dus dan redt je het ook nog voor woensdag!
Deze jurkjes zijn allemaal van de Wehkamp, dus dan redt je het ook nog voor woensdag!
Prosecco- Kletskop
Haha wat lief! Maat 34/36 gaat me echt niet lukken trouwens, van jurkjes heb ik denk ik maat 40/42.
(Ben jij trouwens een oude bekende? Ik kan de naamswijzigingen niet meer volgen!)
(Ben jij trouwens een oude bekende? Ik kan de naamswijzigingen niet meer volgen!)
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Deze zou volgens mij echt heel leuk voor je zijn!
(ik geloof dat ik hier nog even anoniem wil forummen, maar misschien bedenk ik me wel en plaats ik binnenkort m'n oude forumnaam)
(ik geloof dat ik hier nog even anoniem wil forummen, maar misschien bedenk ik me wel en plaats ik binnenkort m'n oude forumnaam)
Prosecco- Kletskop
wat jammer dat je niks hebt kunnen vinden! Ik slaag ook nooit met jurken :-(
Hier wat ideeën. Op de site van Zalando staan een heleboel jurken en rokken. Wieweet zit er wat tussen!
Edit: Ik geloof dat ik het plaatsjes plakken in een bericht nog niet onder de knie heb...
Hier wat ideeën. Op de site van Zalando staan een heleboel jurken en rokken. Wieweet zit er wat tussen!
Edit: Ik geloof dat ik het plaatsjes plakken in een bericht nog niet onder de knie heb...
Gast- Gast
Prosecco schreef:Deze zou volgens mij echt heel leuk voor je zijn!
Ik zit nu ook ff op de site van Wehkamp en die is idd leuk, maar te duur. Wil er niet zoveel geld aan uitgeven, € 40-50 is toch wel het maximum!
Bliss- Lady Post-a-lot
Wel irritant dat die plaatjes zo klein zijn. Als er wat leuks tussen staat moet je het maar zeggen dan plaats ik de link wel ff!
Prosecco- Kletskop
Prosecco schreef:Deze zou volgens mij echt heel leuk voor je zijn!
Deze vind ik leuk! Waar kan ik deze vinden online?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
@ Suus: dat is deze http://www.wehkamp.nl/damesmode/jurken-rokken/feestjurken/esprit-women-collection-jurk/C01_L0B_D12_509782/?PRmin=15&PRmax=130&F=19,2,3,17,22&PI=4&SM=0
Prosecco- Kletskop
Dank je, Prosecco! Helaas is 'ie er op dit moment niet in mijn maat...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Oehh ik bedacht me ineens dat ik voor oud & nieuw vorig jaar hetzelfde probleem had en toen heb ik een jurkje besteld bij Bonprix. Heb hem even aan gedaan en deze kan in elk geval prima voor het kerstdiner op school volgens mij Maar voor de kerstdagen zelf wil ik nog wel even verder kijken...
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Oehh ik bedacht me ineens dat ik voor oud & nieuw vorig jaar hetzelfde probleem had en toen heb ik een jurkje besteld bij Bonprix. Heb hem even aan gedaan en deze kan in elk geval prima voor het kerstdiner op school volgens mij Maar voor de kerstdagen zelf wil ik nog wel even verder kijken...
Ah top, probleem opgelost :-D
Prosecco- Kletskop
Even gekopieerd van het andere topic
Bij de C&A (jaja) hangt nu ook een jurkje met een band onder de borsten met glitters erop. Deze kun je aan de achterkant strikken. Eronder loopt hij wijd uit en hij komt ongeveer tot de knie. Te koop in rood, paars en zwart dacht ik en hij is 15,-
Klinkt als model wel een beetje als wat jij beschrijft volgens mij. 't Is verder een heel simpel jurkje, alleen dus wat glim op dat bandje. Vond hem zelf wel erg leuk!
Bij de C&A (jaja) hangt nu ook een jurkje met een band onder de borsten met glitters erop. Deze kun je aan de achterkant strikken. Eronder loopt hij wijd uit en hij komt ongeveer tot de knie. Te koop in rood, paars en zwart dacht ik en hij is 15,-
Klinkt als model wel een beetje als wat jij beschrijft volgens mij. 't Is verder een heel simpel jurkje, alleen dus wat glim op dat bandje. Vond hem zelf wel erg leuk!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Oh trouwens, het is dan wel niet echt wat jij zoekt, maar deze vind ik zelf ook wel erg leuk..
Arwyn- Ratel
Arwyn schreef:Even gekopieerd van het andere topic
Klopt, die vond ik ook leuk, heb hem gisteren gepast in het rood en in het zwart, maar hij is gewoon veel te kort voor mij! Komt lang niet tot de knie, maar tot halverwege mijn bovenbeen ofzo en als ik een keer buk, kijk je overal onder
Bliss- Lady Post-a-lot
Oh ja joh? Hoe lang ben je dan?
Ik heb hem nog niet gepast, zal ik deze week eens gaan doen! Ben zelf 1.80m en heb het idee dat-ie wel lang genoeg is.. Ben benieuwd!
Ik heb hem nog niet gepast, zal ik deze week eens gaan doen! Ben zelf 1.80m en heb het idee dat-ie wel lang genoeg is.. Ben benieuwd!
Arwyn- Ratel
Ik vond deze wel leuk:
ZARA:
ZARA:
H&M (vind het wel een leuke blazer):
ZARA:
ZARA:
H&M (vind het wel een leuke blazer):
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Asos
En hier nog allemaal leuke zwarte jurkjes van Asos voor minder dan 60 euro. (En bovendien is het tijdelijk free-delivery)
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
En heb je inmiddels al een jurkje gevonden Bliss?
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Die is mooi!!_Chance schreef:
Asos
En hier nog allemaal leuke zwarte jurkjes van Asos voor minder dan 60 euro. (En bovendien is het tijdelijk free-delivery)
Gast- Gast
Die heb ik!! Voor €15 kon ik hem niet laten hangen. Heel leuk simpel jurkje.Arwyn schreef:Even gekopieerd van het andere topic
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: