Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help mij ook aan wat zomersetjes!

4 plaatsers

Ga naar beneden

Help mij ook aan wat zomersetjes! Empty Help mij ook aan wat zomersetjes!

Bericht  TukTuk ma 6 jun 2011 - 21:09

Ik zit ook een beetje met een probleem wat betreft kleding! Zouden jullie me misschien kunnen helpen?
Ik ben 1,67, en ben vrij stevig/dik. Heb wat betreft broeken maat 44, stevige bovenbenen, heupen en ook stevige kuiten/enkels, wat betreft bovenkleding heb ik M/L, en heb kleine borsten. Ben gewoon eigenlijk volledig uit proporties.

Ik weet gewoon echt niet wat mij staat.. Rokjes staan mij sowieso nooit, jurkjes vind ik mezelf te dik voor, chino broeken staan me voor geen meter, worden mijn heupen alleen nog maar meer geaccentueerd, korte shorts vind ik mijn benen ook veel te dik voor.. Er blijft dus weinig over, het liefst hou ik mijn spijkerbroek aan, maarja dat is ook niks met het warme weer!
Ik ben ook voornamelijk het type van makkelijke kleding, maarja wil er ook wel eens leuk uit zien..
Eigenlijk ben ik gewoon erg bang om voor l*l te lopen als ik bijvoorbeeld een jurkje aan trek en kies ik altijd maar weer voor het veilige (simpele 3kwart broek en shirtje met wandelsandalen of slippertjes)

Is er nog hoop, of moet ik maar hopen dat het weer snel winter wordt ? Laughing
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij ook aan wat zomersetjes! Empty Re: Help mij ook aan wat zomersetjes!

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 21:14

Klinkt ongeveer hetzelfde als mij, alleen ben ik van boven ook gevuld Laughing
Kan je niet een linnen broek kopen?
Die zitten vaak ook lekker en zijn een stuk dunner dan een spijkerbroek!

Gast
Gast

Bericht  Melis_je ma 6 jun 2011 - 21:17

Als er iets is wat je klein, dik en uit proporties maakt, is het driekwartskleding. Echt, gooi het weg. Het maakt je kuiten dik en het hakt je in stukjes. Als je je onderlijf lelijk vindt, kan je beter heel veel aandacht naar boven trekken dan proberen er zoveel mogelijk kleding omheen te doen. Neem printjes en opvallende kleurtjes en neem wat langere kleding. Als je een shirtje in M neemt en een broek in XXL, zie je veel duidelijker het verschil in maat dan in een jurk.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Atelier Madame ma 6 jun 2011 - 21:21

Juist een wat langere rok tot op de knie vind ik altijd afkleden! Desnoods doe je er een fietsbroekje onder als je bovenbenen tegen elkaar schuren.
Bijvoorbeeld zo eentje:
Help mij ook aan wat zomersetjes! Damesrok,_Zwart,_M-36352774-Big
En daar dan een leuk shirtje of blousje op!

En wat denk je van een clamdiggers? Iets leuker dan een normale driekwartbroek maar je bovenbenen kun je hier mooi in verstoppen :P
Help mij ook aan wat zomersetjes! DXLA55_79941_76000_99_9999

Overigens denk ik dat een jurkje prima kan met jouw maat, maat je moet vooral een jurkje kopen wat bij je past. Daarvoor zou ik gewoon eens met een vriendin samen een middagje de stad in gaan. Of ook altijd leuk: allerlei jurkjes passen, fotos maken en hier in een topic plaatsen Wink
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  TukTuk ma 6 jun 2011 - 21:50

Bedankt voor de reacties! Ik bedoel ook als 3kwart broek zo 1 die Atelier Madame plaatste, dus dus ook een beetje wijdt zitten.
Voor mijn gevoel is dat toch altijd safer dan een jurkje Laughing

Ik moet misschien ook maar een stel jurkjes gaan kopen.. Rokjes kunnen voor mijn gevoel echt niet omdat ik best korte benen heb, heb het idee dat ik dan helemaal een propje wordt Cry
Alleen, wat voor schoenen voor onder een jurkje.. Hakken kan ik niet lang op lopen, ballerina's ook niet.. Het liefst loop ik op wandelsandalen (heb wel leuke roze wandelsandalen hoor!) maarja dat staat ook niet leuk onder een jurkje..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Melis_je ma 6 jun 2011 - 22:01

Zo'n lange rok zoals AM plaatst, die wat hoger valt, maakt dat je benen langer lijken. Heupbroeken en alles wat laag op je heupen valt, maken je benen korter. Zo'n eenvoudige rok met daarboven een blouse met print/ruches, een kort jasje van stugge stof, een stevig gilet, een coltrui of iets met haltersluiting geven meer volume aan je bovenlichaam. Je heupen lijken dan weer smaller. Google op 'peer kledingtips' smile
Neem dus broeken/rokken met een hoge taille of juist jurken die tot net boven of op je knie vallen. Of heel wijd uitlopende jurken tot je kuiten. Dat is ook driekwart en maakt je kuiten dikker, maar het maakt je heupen smaller. Dus het is net wat je daarin zelf het mooist vindt.
Wandelsandalen staan overal lelijk onder, dus dat is geen excuus voor een complete kampeeroutfit.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Bericht  TukTuk ma 6 jun 2011 - 22:37

Bedankt Melis_je, ik ga eens kijken wat ik met je tips kan! Enne mijn wandelsandalen kunnen best (ze zijn roze!) Liever dat dan met enorm veel pijn rondlopen Wink
Maar die draag ik ook alleen als ik veel moet lopen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Lavendel ma 6 jun 2011 - 22:49

Birckenstocks lopen ook goed en zijn net iets charmanter. En ik ben ook klein (1.58) en draag ook werk rokjes. Dat kan echt prima mits ze van een goede stof en lengte zijn. Maargoed dat geldt eigenlijk voor elke lengte.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Melis_je ma 6 jun 2011 - 22:51

AngelNyn schreef:Liever dat dan met enorm veel pijn rondlopen Wink
Strompelen op charmantere schoenen is ook geen gezicht. Iedereen heeft lastige puntjes die niet te verbergen zijn, soms moet je daar gewoon niet aan denken denk ik. Anders kunnen we allemaal wel een tent aantrekken.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Bericht  TukTuk ma 6 jun 2011 - 22:57

Melis_je schreef:
AngelNyn schreef:Liever dat dan met enorm veel pijn rondlopen Wink
Strompelen op charmantere schoenen is ook geen gezicht. Iedereen heeft lastige puntjes die niet te verbergen zijn, soms moet je daar gewoon niet aan denken denk ik. Anders kunnen we allemaal wel een tent aantrekken.

Nee en daarom draag ik dus wandelsandalen, ik kan wel leuke ballerina's aantrekken, maar na een uur kan ik er niet meer op lopen smile Birckenstocks heb ik al besteld, die komen deze week binnen als het goed is!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 23:38

Clamdiggers zou ik juist niet doen. Dan verhul je wel je bovenbenen maar je kuiten komen er dubbel zo dik onder uit. Ik heb hetzelfde probleem met mijn benen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 4:54

Megara schreef:Clamdiggers zou ik juist niet doen. Dan verhul je wel je bovenbenen maar je kuiten komen er dubbel zo dik onder uit. Ik heb hetzelfde probleem met mijn benen.

Inderdaad geen clamdiggers!! Die maken je benen nog korter!

Gast
Gast

Bericht  TukTuk di 7 jun 2011 - 5:08

Punk'd schreef:
Megara schreef:Clamdiggers zou ik juist niet doen. Dan verhul je wel je bovenbenen maar je kuiten komen er dubbel zo dik onder uit. Ik heb hetzelfde probleem met mijn benen.

Inderdaad geen clamdiggers!! Die maken je benen nog korter!

Ja dan blijft er dus niks over, op jurkjes na.. En ik vind een jurkje of rokje ook niet altijd even handig, draag liever broeken.. Zucht wat een gedoe! :P
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 5:18

Heb je een trekpleister in de buurt? Daar hebben ze nu jurkjes die bij vriendin van mij echt heel mooi afkleden. Staan in de folder.

Gast
Gast

Bericht  TukTuk di 7 jun 2011 - 6:29

Coco schreef:Heb je een trekpleister in de buurt? Daar hebben ze nu jurkjes die bij vriendin van mij echt heel mooi afkleden. Staan in de folder.

Hmm helaas niet! Heb even in de folder gekeken, maar heb het idee dat zo'n stof altijd aan je lichaam plakt en daardoor dus totaal niet charmant staan:P (Cellulitis Mad )
Maar bedankt voor de tip!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 8:06

Een enkellange jurk zal je slanker laten lijken, op Zalando staan wel een aantal leuke.

Gast
Gast

Bericht  TukTuk di 7 jun 2011 - 8:06

Twellie schreef:Een enkellange jurk zal je slanker laten lijken, op Zalando staan wel een aantal leuke.

Ik heb het altijd het idee dat dat juist niet kan met mijn lengte?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 12:08

Dat kan juist prima, optisch krijg je er dan meteen wat centimeters bij!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: