Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Melkopschuimer

2 plaatsers

Ga naar beneden

Melkopschuimer Empty Melkopschuimer

Bericht  Prosecco ma 6 jun 2011 - 6:36

Welke melkopschuimer heb je, en is die fijn?

Ik zie in een folder de Lattemento staan. Het type staat er niet bij maar ik gok dat het de LM 140 is (en met een beetje mazzel de LM 145). De LM 140 is niet snoerloos en nu vraag ik me af of dat niet ontzettend onhandig is?

Heeft iemand daar ervaring mee?
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Melkopschuimer Empty Re: Melkopschuimer

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 6:39


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Melkopschuimer Empty Re: Melkopschuimer

Bericht  Prosecco ma 6 jun 2011 - 6:43

Maar dat gaat niet echt over die electrische melkopschuimers, en ik ben juist benieuwd of mensen daar ervaring mee hebben.

Deze staat in de folder:
Melkopschuimer Lattemento-lm-140-melkopschuimer


Laatst aangepast door Prosecco op ma 6 jun 2011 - 6:44; in totaal 1 keer bewerkt
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Melkopschuimer Empty Re: Melkopschuimer

Bericht  Zora ma 6 jun 2011 - 6:44

Nouja Marin, daar gaat het om een opklopper met de hand. Het kan natuurlijk ook elektrisch Very Happy

Wij hebben de Lattemento, en ik ben serieus nog nergens een betere tegengekomen. Het schuim is echt geweldig goed, alhoewel mijn schoonouders dezelfde hebben en het daar minder goed is. Snoer of geen snoer heb ik eigenlijk nooit bij stil gestaan; zo'n heeft naar mijn idee altijd gewoon een onhandig snoer.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Melkopschuimer Empty Re: Melkopschuimer

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 6:46

Oh ik dacht dat het daar ook over die elektrische ging :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Melkopschuimer Empty Re: Melkopschuimer

Bericht  Prosecco ma 6 jun 2011 - 6:46

Zora schreef:Nouja Marin, daar gaat het om een opklopper met de hand. Het kan natuurlijk ook elektrisch Very Happy

Wij hebben de Lattemento, en ik ben serieus nog nergens een betere tegengekomen. Het schuim is echt geweldig goed, alhoewel mijn schoonouders dezelfde hebben en het daar minder goed is. Snoer of geen snoer heb ik eigenlijk nooit bij stil gestaan; zo'n heeft naar mijn idee altijd gewoon een onhandig snoer.

Ze hebben inderdaad altijd een snoer, maar je hebt dus een versie waar het snoer aan de kan vast zit, en je hebt een versie waarbij je de kan op een plaatje met snoer neerzet (net als je waterkoker zeg maar). Welke heb jij?

En wat gek dat die van je schoonouders het minder goed doet :S Hebben zij misschien andere melk ofzo?
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Melkopschuimer Empty Re: Melkopschuimer

Bericht  Zora ma 6 jun 2011 - 6:48

Oh zo! Ik snap 'm Very Happy wij hebben inderdaad dat je de kan los kunt optillen, en dus een los plaatje met het snoer eraan.

haha, tja de Nespresso van mijn schoonouders is ook dezelfde als die van ons, en nu al helemaal gammel en raar, dus ik ga er maar vanuit dat zij gewoon gekke dingen doen met hun keukenapparatuur :p
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Melkopschuimer Empty Re: Melkopschuimer

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum