Kat niest veel
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kat niest veel
Ik heb een kitten van 16 weken. De laatste tijd niest ze heel erg veel. Nu moeten we aankomende week toch naar de dierenarts, maar heeft iemand hier een idee wat dit kan zijn en wat we eraan kunnen doen?
Gast- Gast
Re: Kat niest veel
Het zal wel zo voor de hand liggen dat je er vast zelf al aan hebt gedacht: maar heeft ze niet de niesziekte?
Gast- Gast
Ik zou zo snel mogelijk even naar de da gaan of even bellen ivm niesziekte.
Bij niesziekte schijnen ze overigens ook vaak boven hun waterbakje te "hangen"met hun koppie.
Bij niesziekte schijnen ze overigens ook vaak boven hun waterbakje te "hangen"met hun koppie.
Gast- Gast
Dat doet ze gelukkig niet sunprincess. We gaan morgen naar de dierenarts dus zal t dan meteen even aangeven.
Gast- Gast
Goed dat je morgen even gaat. Overigens kunnen katten ook gewoon verkouden zijn hoor.
Is ie al ingeënt?
Is ie al ingeënt?
Gast- Gast
Ja dat wel! We gaan morgen voor een herhalings prik. Vind t zo zielig als ze een nies aanval krijgt.
Gast- Gast
Dan zal het ws geen niesziekte zijn. Lijkt me inderdaad vervelend voor haar.
Gast- Gast
Hoor je haar ook ademen? Alsof ze een vol neusje heeft? Tranen haar ogen? Is ze minder actief? Eet en drinkt ze nog normaal?
Gast- Gast
Hebben jullie last van stof in huis? Toen onze keuken werd verbouwd en er veel stof vrij kwam heeft onze kat ook meer geniest dan hij normaal doet.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Er is verder niks anders aan haar. Ze eet/drinkt normaal, speelt veel, super energiek, geen tranende ogen of iets dergelijks. Er is ook niet veel stof in huis, de schoonmaakster is op donderdag geweest en zij stofzuigt en dweilt alles heel grondig.
Gast- Gast
Mijn kat had in de tweede week dat ik haar had niesziekte. Ze at en dronk wel goed maar ze sliep zo veel. Ik kende haar karakter nog helemaal niet toen dus ik had niet echt iets door. Als ze verder gewoon actief is denk ik dat het misschien een verkoudheid is, of dat haar neusje misschien wat geïrriteerd is. Zodra haar oogjes gaan tranen zou ik wel even naar de dierenarts gaan.Vera schreef:Er is verder niks anders aan haar. Ze eet/drinkt normaal, speelt veel, super energiek, geen tranende ogen of iets dergelijks. Er is ook niet veel stof in huis, de schoonmaakster is op donderdag geweest en zij stofzuigt en dweilt alles heel grondig.
Gast- Gast
Misschien is ie allergisch voor katten...
Hihi, nee, grapje, flauw, maar dit was m'n eerste reactie toen ik de titel las.
Geen ervaring mee... Inmiddels al meer duidelijk?
Hihi, nee, grapje, flauw, maar dit was m'n eerste reactie toen ik de titel las.
Geen ervaring mee... Inmiddels al meer duidelijk?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Waarschijnlijk wel niesziekte, moet je idd mee naar de DA, zeker als ze pas 4 mnd is. Weet je ook dat wanneer je haar laat enten morgen terwijl ze ziekjes is, dit dodelijk kan zijn? Ik zou dus zeker even wachten daarmee tot ze weer beter is en ws krijgt ze antibiotica morgen. Dan zeker 3 weken wachten en kijken of het dan over is alvorens ze haar 2e enting kan krijgen.
Helaas veel ervaring met niesziekte hier met mijn kittens, tot 3x toe teruggekeerd na de AB-kuur. En daarna kreeg mijn poes een flinke entreactie en ontstoken ogen + niesen.
Helaas veel ervaring met niesziekte hier met mijn kittens, tot 3x toe teruggekeerd na de AB-kuur. En daarna kreeg mijn poes een flinke entreactie en ontstoken ogen + niesen.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Goed dat je het zegt Azi!! Ik overleg mprgen even met de arts. Bedankt allemaal.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Veel te veel gegeten..
» Te veel...
» Weet ik Veel?
» Kat geeft veel over
» Ik heb te veel vragen..dus
» Te veel...
» Weet ik Veel?
» Kat geeft veel over
» Ik heb te veel vragen..dus
Pagina 1 van 1