Hotmail importeren naar Gmail?
Pagina 1 van 1
Hotmail importeren naar Gmail?
Ik heb een Gmail adres aangemaakt, omdat ik die kan koppelen aan Outlook. Weet iemand of (en hoe) ik mijn mail van Hotmail kan laten doorsturen naar Gmail? Ik kan het nergens vinden. Ik heb dat Hotmail adres al sinds ik email, dus het is bij iedereen bekend, dus leek me handig om het voorlopig door te laten sturen, aangezien ik niet alle adressen in mijn adresboek heb staan om 1 mailtje met adreswijziging te kunnen sturen.
Gast- Gast
Re: Hotmail importeren naar Gmail?
Thanks vriend van Purple!Purple schreef:Mijn vriend legt het zo even uit... Momentje.
Gast- Gast
Je gaat naar Hotmail
Dan naar Opties
Dan Opties voor Hotmail
Optie Email doorsturen
En dan vink je aan email doorsturen naar ander emailaccount
Dan vul je daar het andere emailaccount adres in
En dan Opslaan en ben je klaar
Besef je wel dat ook alle spam die je vaak in Hotmail krijgt ook doorgestuurd wordt naar Gmail?
Dan naar Opties
Dan Opties voor Hotmail
Optie Email doorsturen
En dan vink je aan email doorsturen naar ander emailaccount
Dan vul je daar het andere emailaccount adres in
En dan Opslaan en ben je klaar
Besef je wel dat ook alle spam die je vaak in Hotmail krijgt ook doorgestuurd wordt naar Gmail?
Gast- Gast
Dankjewel! Het is gelukt. Ja die spam zal idd ook worden doorgestuurd. Ik kan sowieso een bericht naar mijn contactpersonen sturen dat ik een nieuw emailadres heb, maar dan mis ik zoveel adressen. Dus ik geloof dat dit dan maar even de beste optie is. De laatste tijd ben ik al die spam mails aan het openen en dan afmelden voor al die nieuwsbrieven enz. Dat is ook de meeste spam die ik krijg, komt volgens mij door een enquete die ik ooit heb ingevuld (ook al heb ik toen overal "geen interesse" ingevuld, ze hebben dan toch je emailadres).
Gast- Gast
Ik gebruik Hotmail voor onbelangrijke shizzle en Gmail voor normale emails en werk emails etc. Als je inderdaad niet veel spam krijgt is het een hele handige manier om het zo te doen.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: