Bio-Oil
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bio-Oil
Helpt dat goed?
Ik heb veel striemen overgehouden van mijn zwangerschap. Het is inmiddels al weer ruim 10 maanden geleden. Zal het dan nog "nut" hebben om dit je gaan smeren?
Ik heb veel striemen overgehouden van mijn zwangerschap. Het is inmiddels al weer ruim 10 maanden geleden. Zal het dan nog "nut" hebben om dit je gaan smeren?
Gast- Gast
Re: Bio-Oil
Ik ben sceptisch over zulke dingen, littekencrèmes e.d. Maar dat komt vooral omdat het bij mij echt 0.0 geholpen heeft, terwijl ik hele tubes leeggesmeerd heb. Ik ken echter ook wel mensen die het wel vinden helpen.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik gebruik litteken creme van biodermal, maar of het echt helpt?
Razz_ schreef:Helpt dat goed?
Sunshine24- Fluisteraar
- Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11
Ik heb de beauty oil van kruidvat eigen merk een maand of twee terug van mijn zus gekregen, ze hadden een flesje over zonder verpakking. Is gewoon een goedkope versie van bio-oil.
Na 3 weken smeren zag ik echt al duidelijk verschil en nu zijn ze gewoon huidskleur.
Na 3 weken smeren zag ik echt al duidelijk verschil en nu zijn ze gewoon huidskleur.
Gast- Gast
Na mijn operatie ben ik gelijk gaan smeren met bio-oil en het heeft zeker geholpen. De littekens zijn nu huidskleurig.
Maar of het werkt als je na 10 maanden gaat smeren weet ik eerlijk gezegd niet.
Maar of het werkt als je na 10 maanden gaat smeren weet ik eerlijk gezegd niet.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: