Laser haarverwijdering
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Laser haarverwijdering
Een vriendin heeft vorige week een intake gehad om haar benen, oksels en bikinilijn te laten laseren. Als 'proefje' hebben ze één oksel gedaan: al na één keer zag 't er supermooi uit!
Wie van jullie heeft dit ook laten doen/ doet dit/ wil dit gaan doen?
Wat voor resultaten heb je en wat was je kwijt voor de gehele behandeling?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Laser haarverwijdering
Jerry schreef:Een vriendin heeft vorige week een intake gehad om haar benen, oksels en bikinilijn te laten laseren. Als 'proefje' hebben ze één oksel gedaan: al na één keer zag 't er supermooi uit!
Ik wil dit ook wel graag weten.. ik wil er ook definitief vanaf..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik zit aan de IPL behandeling voor onder mijn oksels. Dat is niet met een laser, maar dan wordt er geflitst. Ben al 5 keer geweest en ben er erg tevreden mee! Na de 1e keer zag ik al een kale plek en je merkt nu dat er steeds meer haren niet meer terugkomen. Als het goed is heb ik er in totaal 8 nodig om definitief van al het haar af te zijn.
Ik had het trouwens ooit met een superaanbieding op groupon gekocht! 6 behandelingen voor 120 euro ofzo! Echt heel goedkoop en het werkt ook heel effectief!
Maar zonder aanbieding ben je denk ik tussen de 50 en 70 euro kwijt per behandeling (voor oksels dan). Benen en bikinilijn zijn nog duurder!
Ik had het trouwens ooit met een superaanbieding op groupon gekocht! 6 behandelingen voor 120 euro ofzo! Echt heel goedkoop en het werkt ook heel effectief!
Maar zonder aanbieding ben je denk ik tussen de 50 en 70 euro kwijt per behandeling (voor oksels dan). Benen en bikinilijn zijn nog duurder!
Majo89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 26
Punten : 28
Registratiedatum : 07-12-10
misschien bedoel ik ook wel ipl... Zo'n apparaat dat flitst...
Wat is 't verschil dan? (bestaat laseren überhaupt?)
Wat is 't verschil dan? (bestaat laseren überhaupt?)
Jerry- Ratel
Een hele poos geleden ben ik ook begonnen met laten laseren en na de eerste keer was ik ook echt al superblij!
Alleen mijn ouders betaalden het toen (gelukkig voor mij!) dus ik weet niet hoe duur het precies was, maar het is me wel duidelijk gemaakt dat het heel duur was.
Anyway, de derde keer volgens mij was ik niet helemaal lekker en ik weet niet of het ermee te maken heeft gehad, maar die keer zag ik echt nul resultaat, terwijl je dus normaal na een behandeling als je haartjes weer bijgroeien ze er zo uit kunt trekken met een pincetjes want ze zitten dus los. Die keer, nada.
En daarna heeft het dus niks meer uitgehaald, al die keren erna (ben totaal tien keer geweest, toen een jaar niet en toen keer ik nog twee behandelingen van hun) bleef mn haar gewoon lekker zitten waar het zat en niemand weet waarom.
Het heeft overigens wel een beetje geholpen want als ik mn vachtje een keer laat staan zie je wel hier en daar een kaal rondje (het laserding was rond) dus ooit heeft het gewerkt.
Ik heb trouwens echt de perfecte combi voor laseren: superdonker haar en superlichte huid (yay me!). Je moet trouwens wel onthouden dat als je gaat laseren, je niet in de zon mag met die huid.
Nu ben ik maar gaan epileren..
Alleen mijn ouders betaalden het toen (gelukkig voor mij!) dus ik weet niet hoe duur het precies was, maar het is me wel duidelijk gemaakt dat het heel duur was.
Anyway, de derde keer volgens mij was ik niet helemaal lekker en ik weet niet of het ermee te maken heeft gehad, maar die keer zag ik echt nul resultaat, terwijl je dus normaal na een behandeling als je haartjes weer bijgroeien ze er zo uit kunt trekken met een pincetjes want ze zitten dus los. Die keer, nada.
En daarna heeft het dus niks meer uitgehaald, al die keren erna (ben totaal tien keer geweest, toen een jaar niet en toen keer ik nog twee behandelingen van hun) bleef mn haar gewoon lekker zitten waar het zat en niemand weet waarom.
Het heeft overigens wel een beetje geholpen want als ik mn vachtje een keer laat staan zie je wel hier en daar een kaal rondje (het laserding was rond) dus ooit heeft het gewerkt.
Ik heb trouwens echt de perfecte combi voor laseren: superdonker haar en superlichte huid (yay me!). Je moet trouwens wel onthouden dat als je gaat laseren, je niet in de zon mag met die huid.
Nu ben ik maar gaan epileren..
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
ik heb ook een redelijk lichte huid en donker haar (filmpje op youtube gezien van 'n donkere man die z'n hals had laten laseren door een onprofessioneel iemand.... not nice ), dus denk wel dat ik 'n geschikte kandidaat ben. Dat van dat zonnen weet ik. Als ik 't wil laten doen, dan denk ik na de herfstvakantie (ga eerst nog naar turkije in oktober). Dan heb ik de wintermaanden in NL zodat ik niet kan zonnen
Via welke instantie/firma heb jij 't gedaan?
Via welke instantie/firma heb jij 't gedaan?
Jerry- Ratel
Ze hebben nu bij groupon weer een actie, bij een centrum in Roosendaal:
http://www.groupon.nl/deals/breda?nlp=&CID=NL_CRM_77_0_0_0&utm_source=Deal_general_newsletter&utm_medium=All_Cities&utm_content=Initial_Version&utm_campaign=Varies
http://www.groupon.nl/deals/breda?nlp=&CID=NL_CRM_77_0_0_0&utm_source=Deal_general_newsletter&utm_medium=All_Cities&utm_content=Initial_Version&utm_campaign=Varies
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: