Nieuwe meeting omg Eindhoven
+11
GoldenIndy
Okidoki
Oasis
sanne-84
Snoes
Lotus_
Niekske
Sjaantje
Cheesegirl
Rovine
Zonnetje
15 plaatsers
Pagina 14 van 23
Pagina 14 van 23 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 18 ... 23
Re: Nieuwe meeting omg Eindhoven
Nobucta schreef:Lukt het niet als je tussen 2 mensen in hangt? Al geloof ik wel dat de trappen vrij smal waren?
Nou ik denk dat dat best wel gaat idd !!
Offff 2 voor onder de armen en 2 voor je benen hahahaha
Gast- Gast
Nou, op zich zal het wel lukken hoor, maar het kan zijn dat ik bovenaan de trap een hand van iemand nodig heb als de trapleuning ophoudt, zeg maar. Ik zie vooral op tegen de hoeveelheid trappen, maar ook de vraag of ik mijn rolstoel nodig heb om van de auto naar Storm's huis te komen en dan de vraag: 'waar laat ik mijn rolstoel?' Als die ook al die trappen op gesjouwd moet worden... vind ik wel erg sneu voor degene die de sjaak is, zeg maar...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:Nou, op zich zal het wel lukken hoor, maar het kan zijn dat ik bovenaan de trap een hand van iemand nodig heb als de trapleuning ophoudt, zeg maar. Ik zie vooral op tegen de hoeveelheid trappen, maar ook de vraag of ik mijn rolstoel nodig heb om van de auto naar Storm's huis te komen en dan de vraag: 'waar laat ik mijn rolstoel?' Als die ook al die trappen op gesjouwd moet worden... vind ik wel erg sneu voor degene die de sjaak is, zeg maar...
Ik doe het graag voor je als ik jou daarmee een leuke middag kan bezorgen en volgens mij kan die rolstoel zelfs onder in e gang staan als ik me niet vergis !
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Ik doe het graag voor je als ik jou daarmee een leuke middag kan bezorgen en volgens mij kan die rolstoel zelfs onder in e gang staan als ik me niet vergis !
Oh dat zou al fijn zijn! Ik heb Storm al een pm gestuurd met de vraag hoe het er bij haar precies uitziet qua trappen enzo, dus daarover krijg ik nog bericht van haar. Ik zou het serieus gewoon écht leuk vinden als ik naar de meeting kan!!
Ik heb nog niet de puf gehad om terug te mailen of om jullie vragen te beantwoorden morgen, I promiss!
Gast- Gast
Geeft nix, als je het maar vóór de 17e doet
Ik ga de 17e op vakantie dus ik kan er alweer niet bij zijn, heel veel plezier
Gast- Gast
Appeltje> ooh balen!! Nou ja niet dat je lekker op vakantie gaat natuurlijk maar dat je nou net dan vertrekt Want daar kan je niks aan veranderen.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Appeltje> ooh balen!! Nou ja niet dat je lekker op vakantie gaat natuurlijk maar dat je nou net dan vertrekt Want daar kan je niks aan veranderen.
Nee daar kan ik niet zoveel aan veranderen , we moeten met de trein naar Dusseldorf dus moeten ook echt op tijd weg dus gaat m echt niet worden
Gast- Gast
appeltje schreef:Theedoosje schreef:Appeltje> ooh balen!! Nou ja niet dat je lekker op vakantie gaat natuurlijk maar dat je nou net dan vertrekt Want daar kan je niks aan veranderen.
Nee daar kan ik niet zoveel aan veranderen , we moeten met de trein naar Dusseldorf dus moeten ook echt op tijd weg dus gaat m echt niet worden
Hmmm ja nee dat gaat niet dan Hopelijk ben je er de volgende keer wel bij. Vond het leuk toen je er was
Gast- Gast
Is er al een tijd afgesproken?
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Zullen we om 12:00 afspreken? Ik heb Sjaan al terug gemaild!
Gast- Gast
12.00 uur is prima!
Oasis- Ratel
Zondag 17 juli om 12.00 uur in B. bij Storm?
Hmmm.. ik weet niet hoe kapot ik ben van het eindfeest van mijn studievereniging... ik reis in ieder geval de vrijdag naar het noorden, zaterdag naar het zuiden... weet niet of ik zondag naar oosten dan trek! Zijn er nog meer meiden die vanuit randstad komen?
Hmmm.. ik weet niet hoe kapot ik ben van het eindfeest van mijn studievereniging... ik reis in ieder geval de vrijdag naar het noorden, zaterdag naar het zuiden... weet niet of ik zondag naar oosten dan trek! Zijn er nog meer meiden die vanuit randstad komen?
Gast- Gast
Oké, ik laat tijdig weten of ik kom!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik heb al teruggemaild dat ik wel een half uurtje eerder kom... ben ik tenminste tegelijk met de rest boven!Storm schreef:Zullen we om 12:00 afspreken? Ik heb Sjaan al terug gemaild!
haha Sjaan Maar als je dezelfde tijd komt kunne we je helpen
12.00 is trouwens prima voor mij.
Gast- Gast
ik weet dan niet hoelaat ik er ben, maar ik kom wel ff. Als Storm een adres PMt
Gast- Gast
Ik heb ook nog geen adres
Oasis- Ratel
Ik kom ook graag. Ik ontvang ook graag jouw adres Storm. Misschien kom ik wel met de fiets, als het lekker weer is.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Ik verwachtte eigenlijk dat jullie allemáál een half uur eerder zouden komen om mij de trap op te helpenTheedoosje schreef:haha Sjaan Maar als je dezelfde tijd komt kunne we je helpen
Haha nee hoor, komt goed! Ik ben wel langzamer dan de rest, maar een half uur was ook wel sterk overdreven van mij
Is er trouwens nog iemand die (een stukje) met me mee wilt rijden? Ik kom vanuit C.uijk, rij richting U.den en dan daar de snelweg op.
Let me know!
Let me know!
Sjaantje schreef:Ik verwachtte eigenlijk dat jullie allemáál een half uur eerder zouden komen om mij de trap op te helpenTheedoosje schreef:haha Sjaan Maar als je dezelfde tijd komt kunne we je helpen
Haha nee hoor, komt goed! Ik ben wel langzamer dan de rest, maar een half uur was ook wel sterk overdreven van mij
Dan ben ik er half 12
En ik denk dat L.ierop niet op je route ligt
Gast- Gast
Pagina 14 van 23 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 18 ... 23
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe Eindhoven meeting?
» Nieuwe Eindhoven meeting
» Nieuwe meeting omg. Eindhoven!
» Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei
» Nieuwe mama meeting Eindhoven
» Nieuwe Eindhoven meeting
» Nieuwe meeting omg. Eindhoven!