Plakbeha oid?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Plakbeha oid?
Ik mag vanwege mijn nieuwe tattoo n week geen beha dragen omdat het zou kunnen gaan schuren.
Dit heb ik gisteren dus gedaan, behaloos rondgelopen maar ik vond dit geen succes :p.
Weet iemand waar ik een plakbeha zou kunnen krijgen, of een hemdje die wat steun geeft?
Dit heb ik gisteren dus gedaan, behaloos rondgelopen maar ik vond dit geen succes :p.
Weet iemand waar ik een plakbeha zou kunnen krijgen, of een hemdje die wat steun geeft?
Gast- Gast
Re: Plakbeha oid?
Princess schreef:Ik mag vanwege mijn nieuwe tattoo n week geen beha dragen omdat het zou kunnen gaan schuren.
Zou je wel zo iets mogen dragen?
Even niet letten op de kleur en steentjes, kon geen beter voorbeeld vinden maar ze hebben deze in het wit en zwart gewoon bij de Wibra, voor 3,99. Ik weet niet welke cup je hebt, en of het voldoende steun geeft hoor!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Een bikinitop met dunne bandjes? Dus zo'n triangel ding met een beetje steun erin...
Gast- Gast
Of zo'n correctiehemdje van de Hema, die geven steun...Reva heeft daar laatst een dag bhloos in rondgelopen op dr werk En mijn moeder draagt die ook vaak, en zij heeft cup D.
Gast- Gast
Of een sportbeha? Of mag dat ook niet?
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Thanks voor alle tips!
Een sportbeha kan niet, loopt de achterkant ook van over de,tattoo.
Triangeltop heb ik geprobeerd, geeft ook geen steun!
Heb net een behahemdje gekocht, en ga straks zo'n correctiehemdje van dw hema halen!
Een sportbeha kan niet, loopt de achterkant ook van over de,tattoo.
Triangeltop heb ik geprobeerd, geeft ook geen steun!
Heb net een behahemdje gekocht, en ga straks zo'n correctiehemdje van dw hema halen!
Gast- Gast
Brennuss schreef:Plak bh´s verkopen ze bij de Hunkenmöller en V&D!
Ik he ze van de h&m 2 voor.... (ik dacht 10 euro ofzo) en ze zitten echt heerlijk!!!
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Ik mag het officieel ook niet, maar denk maar niet dat ik me daar aan ga houden, whahah..
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: