Zou het....
+27
Inge
chocolate
Flip Fluitketel
Sofie
Theeleut
Ugly Betty
Sjonno
Monnie
Dora
Caresses
moepie
Vonne
Zwerver
meisjesmama
Famke
Tazz
SarahKey
Wennes
Rupsie
Makamba
Fiwen
joyce0606
Mamsie
sheila123
Lindsya
Susan
Petteflet
31 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Zou het....
Vandaag had ik ongesteld moeten worden, maar er is hier nog niets te bekennen. Nu heb ik net een test gedaan en ik zie een hele lichte 2e streep....En een streep is toch een streep?
Zou het dan echt zo zijn? Pfoe he, wat is dit spannend! Gooi er morgenochtend nog een test tegenaan.
Zou het dan echt zo zijn? Pfoe he, wat is dit spannend! Gooi er morgenochtend nog een test tegenaan.
Petteflet- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Zou het....
Een streep is een streep, zeker weten. En je hebt ook nog eens 's avonds getest en je bent nog maar net overtijd. Ik denk dat we je wel mogen feliciteren, hoor.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Streep is streep!!
Ik had een streep en daarna dagenlang niet...Toen weer een lichte en inmiddels is de streep een stuk donkerder
Ik had een streep en daarna dagenlang niet...Toen weer een lichte en inmiddels is de streep een stuk donkerder
Gast- Gast
Zelf roep ik ook altijd, een streep is een streep, maar nu snap ik die onzekerheid echt heel goed...
Petteflet- Prater
O ja, ik ken het. Zag ik een streepje dacht ik weer dat het indroogstreep was... of net buiten de tijd...Petteflet schreef:Zelf roep ik ook altijd, een streep is een streep, maar nu snap ik die onzekerheid echt heel goed...
Heb je geen foto? Kunnen we even meekijken met je?
Gast- Gast
Ja gefeliciteerd. Een streep is een streep wordt hier altijd gezegd.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Heb net geprobeerd foto's te maken, maar ze zijn allemaal overbelicht. Onze camera en mijn telefoon zijn niet zo heel goed om mooie scherpe, niet overbelichte foto's mee te maken.
Petteflet- Prater
Spannend! Ik hoop dat het raak mag zijn voor je! X
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Jammer!Petteflet schreef:Heb net geprobeerd foto's te maken, maar ze zijn allemaal overbelicht. Onze camera en mijn telefoon zijn niet zo heel goed om mooie scherpe, niet overbelichte foto's mee te maken.
Twijfelde er zelf ook zo aan, zie ik nou wat of niet?! Als ik niks zag dacht ik: Te vroeg getest of met verkeerde urine. Zag ik een streepje: Indroogstreepje...
Gast- Gast
Ik heb echt nog nooit van mijn hele leven een indroogstreepje gezien. Als ik een tweede streepje zag was ik altijd gewoon zwanger.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Wat bij mij ook een beetje meespeelt is dat ik sinds ik gestopt ben met de pil (in juli) gigantische buikpijn heb. Huisarts dacht in eerste instantie aan een niercyste, dus echo gehad en bloedonderzoek, maar daar kwam helemaal niets uit. Ondertussen houdt de buikpijn wel aan. Nu werd ik vorige maand ook maar niet ongesteld, dus ook een paar testen er tegenaan gegooid, nog naar de huisarts geweest, maar ook hier geen zwangerschap te bekennen. Uiteindelijk werd ik na 6 dagen overtijd wel ongesteld. (Wat was ik blij dat "alles" nog werkte!)
Maar bij die testen die ik toen allemaal heb gedaan was helemaal geen 2e streep te bekennen, ook geen hele lichte. Dus misschien is het dan nu wel echt zo .
Zou wel leuk zijn, bij Luka was het ook de 4e maand raak.
Maar bij die testen die ik toen allemaal heb gedaan was helemaal geen 2e streep te bekennen, ook geen hele lichte. Dus misschien is het dan nu wel echt zo .
Zou wel leuk zijn, bij Luka was het ook de 4e maand raak.
Petteflet- Prater
Google maar eens, dan kom je het vaak tegen!Susan schreef:Ik heb echt nog nooit van mijn hele leven een indroogstreepje gezien. Als ik een tweede streepje zag was ik altijd gewoon zwanger.
Maar in theorie zou het niet kunnen, want het geeft alleen reactie als je HCG in je urine hebt natuurlijk...
Gast- Gast
Een streep is een streep toch. Als hij er echt staat is het zo.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
whaa wat spannend!! Zou wel erg gaaf zijn,, inderdaad snel nog een test doen om je onzekerheid weg te nemen en dan hopelijk gaan genieten
Gast- Gast
Gefeliciteed!!!! :rendeer:
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Alvast een voorzichtige felicitatie. In principe is een streep een streep, hoe licht het ook is. Maar ik snap je twijfel heel goed, ik had hetzelfde. Toen ik een studievriendin van me belde en haar heel voorzichtig vroeg 'een streep is toch een streep he' begon ze heel hard te lachen en kreeg ik te horen "Komop ... , welke studie doe jij!" En ergens weet je het wel, maar als het dan om jezelf gaat ben je toch ineens onzeker.
Morgen nog een keer testen met ochtend urine, ik hoop voor je dat de streep dan duidelijker is!
Morgen nog een keer testen met ochtend urine, ik hoop voor je dat de streep dan duidelijker is!
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Heb je al getest vandaag????
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Chickie ik zat van de week nog aan je te denken, maar durfde het niet te vragen.
Al een nieuwe test gedaan? Vorige maand was het overduidelijk negatief, maar een streep is een streep hoor!!!
Al een nieuwe test gedaan? Vorige maand was het overduidelijk negatief, maar een streep is een streep hoor!!!
Gast- Gast
Ik snap je gevoel heel goed! Een streep is inderdaad een streep, maar toen er bij mij een tweede streepje te voorschijn kwam kon ik het ook niet geloven (dacht zelfs dat de test stuk was :S) haha. Al opnieuw getest? Alvast voorzichtig gefeliciteerd hoor!
Gast- Gast
Gefeliciteerd!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Heb je vandaag al een nieuwe test gedaan??
Ik zou zoals de meeste hier ook zeggen, een streep is een streep dus ga je toch alvast feliciteren.
Super leuk zeg
Ik zou zoals de meeste hier ook zeggen, een streep is een streep dus ga je toch alvast feliciteren.
Super leuk zeg
Rupsie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 308
Punten : 318
Gefeliciteerd
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Ik snap je onzekerheid ook! Ik dacht eerst ook dat mijn testen stuk waren, maar na 9 positieve testen moest ik het gaan geloven
Gefeliciteerd! Leuk een broertje of zusje voor L.
En een indrooglijntje heb ik wel eens gezien, maar goed test al jaren dus grote kans dat er 1 zo'n valse tussenzat. Ik zag wel meteen dat het een indrooglijntje was.
Gefeliciteerd! Leuk een broertje of zusje voor L.
En een indrooglijntje heb ik wel eens gezien, maar goed test al jaren dus grote kans dat er 1 zo'n valse tussenzat. Ik zag wel meteen dat het een indrooglijntje was.
Nog geen reactie, geen nieuws is goed nieuws?
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: