Achteruitrijcamera of sensor?
+4
Happydobby
Summerlovin
Highway
Zwoesj
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Achteruitrijcamera of sensor?
Wat is makkelijk?
We hebben een andere auto, en aangezien ik in mijn 2 auto's ervoor een (flinke) deuk heb gereden met achteruit rijden, én deze auto een slag groter is, én een kontje heeft waardoor ik niet zie waar de auto stopt, hou ik mijn hart vast...
Dus dan mezelf maar indekken met een hulpmiddel, maar wat is aan te raden?
We hebben een andere auto, en aangezien ik in mijn 2 auto's ervoor een (flinke) deuk heb gereden met achteruit rijden, én deze auto een slag groter is, én een kontje heeft waardoor ik niet zie waar de auto stopt, hou ik mijn hart vast...
Dus dan mezelf maar indekken met een hulpmiddel, maar wat is aan te raden?
Gast- Gast
Re: Achteruitrijcamera of sensor?
Piepers! Die pakken je complete auto mee (dus ook de punten), wat ik minder goed op een camera te zien vind.
Maar vergeet ze dan niet aan te zetten (spreek uit ervaring) want je gaat veel te snel blind vertrouwen op die dingen
Maar vergeet ze dan niet aan te zetten (spreek uit ervaring) want je gaat veel te snel blind vertrouwen op die dingen
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Allebei Ik vind de camera heel prettig. Ook om kleine kindjes etc te zien.. Piepers vind ik zelf ook wel handig, maar dan nog moet je zelf goed blijven opletten waar hij piept en sommige piepen al hysterisch als je nog een meter hebt.
Gast- Gast
Thnx!
Reva; Waarom heb je geen avatar? Dat staat veel gezelliger...
Reva; Waarom heb je geen avatar? Dat staat veel gezelliger...
Gast- Gast
Ik heb alleen ervaring met een piep sensor;mijn schoonmoeder rijdt in een auto die dat heeft en dat is toch verdomd handig! Hij piept ook bij kindjes trouwens
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik vind sensoren ideaal! Op mijn vaders auto zitten ze zelfs voor en achter, helemaal super!
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Ik haat die piepjes altijd bij andere in de auto, ik hoef het zelf niet. Ik kijk gewoon in mijn spiegels.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb moeite met het inschatten van de afstand, zeker als ik niet de achterkant van de auto kan zien in de spiegel.Happydobby schreef:Ik haat die piepjes altijd bij andere in de auto, ik hoef het zelf niet. Ik kijk gewoon in mijn spiegels.
Of ik ben zo op de auto's rechts van me aan het letten als ik achteruit rij, dat ik die boom links over het hoofd zie...
Gast- Gast
Ik kan er niks aan doen, maar ik parkeer gewoon altijd goed. Zie altijd veel vrouwen stuntelen, heb ik geen last van. maar voor de zijkant lijken me piepjes beter dan een camera.
Happydobby- Ratel
Heb je binnenkort tijd om mij (bij)les te geven?
Ik druf het ook gewoon niet meer zo goed, en zeker straks niet met 2 kinderen op de achterbank.
Ik druf het ook gewoon niet meer zo goed, en zeker straks niet met 2 kinderen op de achterbank.
Gast- Gast
*sorry, moet ff inbreken*Reva schreef:Allebei Ik vind de camera heel prettig. Ook om kleine kindjes etc te zien.. Piepers vind ik zelf ook wel handig, maar dan nog moet je zelf goed blijven opletten waar hij piept en sommige piepen al hysterisch als je nog een meter hebt.
Ben je nu weer terug?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
ProudMama schreef:Heb je binnenkort tijd om mij (bij)les te geven?
Gelukkig zitten de kindjes de eerste jaren laag. Bij mij is er met autorijles veel aandacht aan besteed. Hier bij ons in de straat moet je altijd file parkeren en de straat hiernaast (voor als de straat vol is) daar hebben we rechte parkeer plekken. Ik parkeer dan altijd achteruit erin. vind dat makkelijker dan vooruit
Op het werk parkeer ik ook altijd achteruit ook al staat er niemand. Dit heeft als resultaat dat ik het gewoon in 1 keer kan, ik hoef ook nooit weer naar voren te rijden om de auto recht te krijgen.
Happydobby- Ratel
Ik zou voor de piepers gaan.. alleen zal het in het begin wennen zijn want ze piepen wel al heel snel..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik heb piepjes, wilde eigenlijk niet maar het kwam gewoon zo uit. Hij begint te langzaam, dan sneller tot snelst (dan stop je dus echt). Als je een doorlopende toon hebt, zit je er dus al tegenaan :-), maar goed dat wist je al. Ik vind het in parkeergarages met name handig.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Thnx meiden, het worden dus piepjes.
Hebben jullie ook nog een aanrader qua soort/ merk? Draadloos lijkt me in elk geval wel handig haha...
Hebben jullie ook nog een aanrader qua soort/ merk? Draadloos lijkt me in elk geval wel handig haha...
Gast- Gast
Ik heb een achteruitrijcamera, fabrieksaf erin zitten. Werkt top! Heel breed zicht op het scherm wat ik in de auto heb. en schakelt automatisch aan als ik mijn auto in zijn achteruit zet. Lijntjes in beeld die de afstanden aangeeft. Rood lijntje is stoppen uiteraard, en dan heb je nog geel en groen.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: