Goedemorgen!
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen!
Goedemorgen op deze zondagochtend. Hebben jullie nog leuke plannen voor vandaag? Ik heb echt verschrikkelijk slecht geslapen dus ben er om 9 uur maar uit gegaan.
Fijne dag allemaal
Fijne dag allemaal
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Goedemorgen!
Goedemorgen!
Ik ga helemaal niks doen vandaag, heerlijk relax dagje!!
Fijne dag allemaal!
Ik ga helemaal niks doen vandaag, heerlijk relax dagje!!
Fijne dag allemaal!
Ilargi- Prater
- Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen,
Heerlijk geslapen alleen vroeg wakker. Wel lekker samen onbeten mijn vriend en ik. En al wii-sports gedaan. Eerst zonder balance board omdat hij het ff niet deed. Heb nu 15 min er op zitten.
Zometeen douchen en naar mijn ouders. En verder zien we wel.
Heerlijk geslapen alleen vroeg wakker. Wel lekker samen onbeten mijn vriend en ik. En al wii-sports gedaan. Eerst zonder balance board omdat hij het ff niet deed. Heb nu 15 min er op zitten.
Zometeen douchen en naar mijn ouders. En verder zien we wel.
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik heb heerlijk geslapen. We gaan zo ontbijten en daarna als het weer iets opknapt nog wat in de tuin doen en voor de rest zien we het wel.
Fijne dag allemaal!
Ik heb heerlijk geslapen. We gaan zo ontbijten en daarna als het weer iets opknapt nog wat in de tuin doen en voor de rest zien we het wel.
Fijne dag allemaal!
Snack a Jack- Prater
- Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Goedemorgen allemaal!
Kom net onder de douche vandaan. Zo direct even wat eten en daarna de stad in om te shoppen voor een jurkje voor op de bruiloft van een vriendin!!
Fijne dag allemaal!
Kom net onder de douche vandaan. Zo direct even wat eten en daarna de stad in om te shoppen voor een jurkje voor op de bruiloft van een vriendin!!
Fijne dag allemaal!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: