Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Chorizo De Pamplona

Ga naar beneden

Chorizo De Pamplona Empty Chorizo De Pamplona

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 9:49

Hoi,

Misschien een domme vraag, toch stel ik hem. nerd

Ik ben ontzettend fan van Chorizo De Pamplona voor op brood. De "gewone" Chorizo haalt het gewoon niet bij deze worst. Het lijkt op Osseworst, qua structuur, maar smaakt echt geweldig en als Chorizo (:P). Deze Chorizo haal ik altijd in grote getale bij de SdB. De enige SdB in de regio en tien minuten rijden van mijn werk, richting huis. (Ik vries het in en zo heb ik weken genoeg)

Nu weten we allemaal dat de SdB's in de toekomst een Jumbo of een C1000 gaan zijn. En hoe jammer ook, dezen hebben de Chorizo van de SdB niet overgenomen.

Weet iemand waar ik in de toekomst deze Chorizo kan halen? Gewoon bij de slager? Of is er toch een supermarkt die het heeft? Ik heb overal gekeken, kom ook overal qua supermarkt, maar kan het niet vinden.

Chorizo De Pamplona;

Chorizo De Pamplona Chorizo_de_Pamplona

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Chorizo De Pamplona Empty Re: Chorizo De Pamplona

Bericht  Susan za 28 mei 2011 - 9:57

Ik ken 'm, ik vind 'm juist minder lekker dan gewone chorizo, maar ik kan even niet voor de geest halen waar ik die chorizo altijd tegenkom. Ik dacht gewoon bij de Albert Heijn, maar ik weet het niet zeker. Ik zal er op letten als ik boodschappen ga doen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 10:06

De Chorizo "met stukjes" vind ik qua smaak heel erg lekker, maar ik vind "de stukjes" niet lekker. Dank je dat je het even voor mij in de gaten houdt.

Volgens mij heb ik nog nooit op de versafdeling van de AH gekeken. Ga ik even doen, wanneer ik er moet zijn. Wat dom, dat ik me dat nu besef en vooral dat ik er nog nooit heb gekeken. Slecht eigenlijk. Ik kijk altijd op de versafdeling. :shock:

Gast
Gast

Bericht  Susan za 28 mei 2011 - 10:23

Ja, het is bij Albert Heijn, kijk maar op www.ah.nl in de webwinkel, bij vleeswaren en dan bij 'cervelaat, salami'.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 10:32

Susan schreef:Ja, het is bij Albert Heijn, kijk maar op www.ah.nl in de webwinkel, bij vleeswaren en dan bij 'cervelaat, salami'.

Had ik gedaan. Wat erg! Ze hebben het gewoon! I love you

En nu schaam ik me gewoon omdat ik niet verder heb gekeken dan mijn neus lang was, terwijl ik dacht dat ik dat wel had gedaan. Tssss! Evil or Very Mad

Gast
Gast

Bericht  Susan za 28 mei 2011 - 10:41

Ach, je weet nu waar ze het hebben, daar gaat het om.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 11:09

Ik zag het vandaag ook liggen bij de AH, moest meteen aan jou denken.:P Maar zie dat je er al achter was.smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 12:22

freakielief schreef:Ik zag het vandaag ook liggen bij de AH, moest meteen aan jou denken.:P Maar zie dat je er al achter was.smile

Best lief dat je bij Chorizo van de AH aan mij moet denken. smile Ik heb het zelf nog niet bij de AH gespot, want daar ben ik nog niet geweest. Daarentegen heb ik wel ontzettend stijfkoppig voor nog ruim vijf euro gehaald bij de SdB. Lekker invriezen die hap. Very Happy (Als ik iets lekker vind of graag gebruik, dan gaat het of uit de handel of het wordt simpelweg niet meer gemaakt. Die angst, ondanks dat het gewoon bij de AH ligt, zit er nog steeds een beetje in. Embarassed)

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: