Wat is er nu op Comedy Central??
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is er nu op Comedy Central??
Ik weet niet meer hoe 't zit!
Gister is m'n nieuwe tv aangekomen en volgende week komt digitaal tv dus nu zit ik nog met de kabel te kloten en zenders goed te zetten maar ik heb nu Nickelodeon en Kindernet?... Zit op één van die zenders tegenwoordig ook Comedy Central of moet ik verder zoeken?
Gister is m'n nieuwe tv aangekomen en volgende week komt digitaal tv dus nu zit ik nog met de kabel te kloten en zenders goed te zetten maar ik heb nu Nickelodeon en Kindernet?... Zit op één van die zenders tegenwoordig ook Comedy Central of moet ik verder zoeken?
Gast- Gast
Re: Wat is er nu op Comedy Central??
Volgens mij gaat Kindernet na een bepaalde tijd smiddags over op Comedy Central...dus het is dezelfde zender geloof ik.
Mariposa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10
Vroeger had je eest nickelodeon en om 8 uur begon comedy central, ik weet niet of het nog steeds zo is
Edit: het is nu kindernet/comedy central
Edit: het is nu kindernet/comedy central
Laatst aangepast door Linnie1985 op za 28 mei 2011 - 1:15; in totaal 2 keer bewerkt
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Het is nu kindernet, vanavond Comedy Central!
Edit: Sinbad de Zeeman is er nu voor. Als ik verder zap kom ik Nickelodeon op een aparte zender tegen.
Edit: Sinbad de Zeeman is er nu voor. Als ik verder zap kom ik Nickelodeon op een aparte zender tegen.
Laatst aangepast door Brennuss op za 28 mei 2011 - 1:12; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Oooh... Dan zit ik voor nop al anderhalf uur door die zenders te bladeren....
Gast- Gast
Sinbad, sinbaaaad, sinbad de zeeman uit bagdad!!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: