Dordrecht
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Dordrecht
Ladies,
Ik wil volgende week denk ik is het o zo mooie dordrecht ga verkennen...
Dus wie heeft er tips waar je wat gezellig kan eten en drinken
Ik wil volgende week denk ik is het o zo mooie dordrecht ga verkennen...
Dus wie heeft er tips waar je wat gezellig kan eten en drinken
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Dordrecht
Als het lekker weer is zit je heelijk op het scheffersplein. Als je wat wilt eten raad ik de klander meulen aan. Klein tentje maar prima bediening en eten
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Dordrecht
Als ik lekker lang wil lunchen met zus/vriendin, dan gaan we meestal naar Miró, lekker tapasjes eten op het terras en mensen kijken.
Ga anders eventueel naar het groothoofd, daar zit je heerlijk aan het water. 's Avonds kun je daar lekker eten bij Kantje Boord (beetje een marine-achtig restaurant.)
Oh, bij de grote kerk in de buurt heb je anders nog Pablo's Cantina, lekker mexicaans.
voor de rest moet ik eerlijk zeggen dat ik nooit zo veel bijzonders in het centrum vind zitten. Je vindt er de standaard Baloe Beer, pizzaria, Griek en dat soort dingen.
Voor gewoon een drankje kun je eventueel naar de Zoete Belofte, die hebben een gave binnentuin. (Net als Talamini, maar die hebben dan weer alleen maar heeeeeeeeerlijke ijsjes!)
Ga anders eventueel naar het groothoofd, daar zit je heerlijk aan het water. 's Avonds kun je daar lekker eten bij Kantje Boord (beetje een marine-achtig restaurant.)
Oh, bij de grote kerk in de buurt heb je anders nog Pablo's Cantina, lekker mexicaans.
voor de rest moet ik eerlijk zeggen dat ik nooit zo veel bijzonders in het centrum vind zitten. Je vindt er de standaard Baloe Beer, pizzaria, Griek en dat soort dingen.
Voor gewoon een drankje kun je eventueel naar de Zoete Belofte, die hebben een gave binnentuin. (Net als Talamini, maar die hebben dan weer alleen maar heeeeeeeeerlijke ijsjes!)
Vanillivi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Dordrecht
» Winkelen in Dordrecht
» Meeting dordrecht 23 april
» 2e poging: meeting dordrecht
» Lekker en goedkoop uit eten in Dordrecht
» Winkelen in Dordrecht
» Meeting dordrecht 23 april