Nieuw foto topic
+80
Sarah1985
Champagne
Farah
Tullow
Aziraphale
Floor
Paper Crown
Kabouter
Qiara
Polly
ekiaam87
Caroow
Lavendel
Inge
Bliss
Nathalie
Bimbam
Curious
Krullebol
_Inge_
Muppetje
Arwyn
Burn
Snoes
Rev3rie
Sterre
Julia
Lejow
Sugarfall
Cheesegirl
Sjaantje
Sorella
Chocolate Cookie
Flippin' Bitch
Meintjuh
GeKKiE
CCC
VeryCherry
Monte
Suus
Toet
Pannetoet
Oasis
Phileine
Huppekee
SnowWhite
Atelier Madame
Try
Moezie
Sweety
Merai
Zwoesj
TGR
smooch
Feline
Zora
mzcharlotte
May
ProudMom
Lady4
Snoopy
Laquisia
Xanna
Linnie1985
Shy
silly-one
Marsy28
rapa nui
Océane
Jeanette
SoCali
Spring
Mida4you
Zwerver
Fearie
Jordana
Ugly Betty
Guus
Shisha
Mamsie
84 plaatsers
Pagina 29 van 34
Pagina 29 van 34 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34
Re: Nieuw foto topic
Wauw, Ava, jij bent prachtig!
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Angel Blue Eyes schreef:Kom op zeg! Mag ie even wat langer blijven staan? Want nu ben ik ook al RUIM 2u nieuwsgierig!
Doelde je op mijn foto ABE?
Laquisia- Prater
Dank je Ik ben tevreden met hoe ik er uit zie, maar ik moet wel zeggen dat het een erg flatteuze foto is hoor, ik voel me af en toe ook wel een enorme draak
Gast- Gast
_Leah_ schreef:Angel Blue Eyes schreef:Kom op zeg! Mag ie even wat langer blijven staan? Want nu ben ik ook al RUIM 2u nieuwsgierig!
Ja!
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:_Leah_ schreef:Angel Blue Eyes schreef:Kom op zeg! Mag ie even wat langer blijven staan? Want nu ben ik ook al RUIM 2u nieuwsgierig!
Ja!
Check Dagcafe.
Laquisia- Prater
aaaah ava gemist! ik wil ook zien!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
heel even dan!
*weg*
*weg*
Laatst aangepast door Ava op do 9 jun 2011 - 10:36; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Jij bent ook mooi inderdaad! Heel natuurlijk en puur. Hoe zeg je dat!?
Zwerver- Ratel
Ik heb juist behoorlijk veel makeup op hier
Oh, en m'n haar is geverfd, al zie je dat ook al een beetje op de foto. Tot 2 jaar terug was het altijd van nature nog iets blonder zelfs, nu is het een beetje donkerblond van zichzelf.
Oh, en m'n haar is geverfd, al zie je dat ook al een beetje op de foto. Tot 2 jaar terug was het altijd van nature nog iets blonder zelfs, nu is het een beetje donkerblond van zichzelf.
Gast- Gast
Oh hahaha, nja je hebt een leuke uitstraling! Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Zwerver- Ratel
Ik ben 24! En toch bedankt voor het compliment hoor, ik heb normaal ook wel een hele open en natuurlijke uitstraling! En ik gebruik niet veel make-up eigenlijk, maar hier werd ik helemaal opgetut, af en toe is dat best leuk
Gast- Gast
Ik ben er van overtuigd dat je zonder die make-up ook een echte beauty bent Ava.
Laquisia- Prater
Moest vandaag opeens weer aan mijn paarse haar denken. Was wel erg tof!
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Leuke foto, ik vind het altijd heel cool als mensen zo'n eigen stijl hebben!
Gast- Gast
Thnx Dit was nog op de middelbare school op het kerstgala (wijs mijn kluisje aan haha). Ik droeg altijd van die hele wijde stuka/overzeas broeken en alle kleuren van de regenboog.Ava schreef:Leuke foto, ik vind het altijd heel cool als mensen zo'n eigen stijl hebben!
Eigenlijk stom hè, ik laat me nu gewoon heel erg weerhouden door mijn werk met wat ik draag. Ik draag wel dingen die ik leuk vind, maar merk toch dat ik bepaalde dingen niet draag / koop omdat ik denk dat ze niet kunnen. Want ja, neuspiercing (ringetje) kan dat? Deze haarkleur, kan dat? Beetje alternatief, kan dat? Zucht.
Bijvoorbeeld deze schoenen vind ik heel vet, maar koop ik dan niet:
Laatst aangepast door Flippin' Bitch op do 9 jun 2011 - 10:55; in totaal 1 keer bewerkt
Flippin' Bitch- Kletskop
Nog even één foto dan, nu ik toch bezig ben Tijdens een reanimatie-marathon!
*weg*
*weg*
Laatst aangepast door Ava op do 9 jun 2011 - 11:07; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Haha ik dacht al schoolkluisjes te herkennenFlippin' Bitch schreef:Thnx Dit was nog op de middelbare school op het kerstgala (wijs mijn kluisje aan haha). Ik droeg altijd van die hele wijde stuka/overzeas broeken en alle kleuren van de regenboog.Ava schreef:Leuke foto, ik vind het altijd heel cool als mensen zo'n eigen stijl hebben!
Eigenlijk stom hè, ik laat me nu gewoon heel erg weerhouden door mijn werk met wat ik draag. Ik draag wel dingen die ik leuk vind, maar merk toch dat ik bepaalde dingen niet draag / koop omdat ik denk dat ze niet kunnen.
Ik doe dat ook hoor. Ik denk bij heel veel dingen: kan ik dit aan in het ziekenhuis of niet? En soms weerhoudt dat me er ook van om het te kopen. Gelukkig herinnert m'n vriend me er altijd aan dat ik ook nog vrije tijd heb om het aan te trekken, en dat ook mensen in het ziekenhuis geen bezwaar hebben tegen mensen die leuke kleding dragen
Gast- Gast
Ava schreef:Haha ik dacht al schoolkluisjes te herkennenFlippin' Bitch schreef:Thnx Dit was nog op de middelbare school op het kerstgala (wijs mijn kluisje aan haha). Ik droeg altijd van die hele wijde stuka/overzeas broeken en alle kleuren van de regenboog.Ava schreef:Leuke foto, ik vind het altijd heel cool als mensen zo'n eigen stijl hebben!
Eigenlijk stom hè, ik laat me nu gewoon heel erg weerhouden door mijn werk met wat ik draag. Ik draag wel dingen die ik leuk vind, maar merk toch dat ik bepaalde dingen niet draag / koop omdat ik denk dat ze niet kunnen.
Ik doe dat ook hoor. Ik denk bij heel veel dingen: kan ik dit aan in het ziekenhuis of niet? En soms weerhoudt dat me er ook van om het te kopen. Gelukkig herinnert m'n vriend me er altijd aan dat ik ook nog vrije tijd heb om het aan te trekken, en dat ook mensen in het ziekenhuis geen bezwaar hebben tegen mensen die leuke kleding dragen
Ja, t is bij mij ook wel een beetje dat ik er al wat jonger uit zie dan ik ben. Daarnaast komen er mensen van jong tot oud, uit alle lagen van de bevolking bij mij en waar ik werk zijn ook best veel (strenger) gelovige mensen. Hou er toch altijd rekening mee.
Flippin' Bitch- Kletskop
Oh ja dat doe ik ook, ik zou me anders ook ongemakkelijk voelen. Het moet wel gepast blijven natuurlijk.Flippin' Bitch schreef:Ava schreef:Haha ik dacht al schoolkluisjes te herkennenFlippin' Bitch schreef:Thnx Dit was nog op de middelbare school op het kerstgala (wijs mijn kluisje aan haha). Ik droeg altijd van die hele wijde stuka/overzeas broeken en alle kleuren van de regenboog.Ava schreef:Leuke foto, ik vind het altijd heel cool als mensen zo'n eigen stijl hebben!
Ja, t is bij mij ook wel een beetje dat ik er al wat jonger uit zie dan ik ben. Daarnaast komen er mensen van jong tot oud, uit alle lagen van de bevolking bij mij en waar ik werk zijn ook best veel (strenger) gelovige mensen. Hou er toch altijd rekening mee.
Gast- Gast
Hier nog even een foto'tje van mijn lieve vrolijke mannetje!
Okay, nog eentje dan. Omdat ik zo verliefd ben op z'n grote bruine ogen. En die zie je hier zo goed, haha!
Okay, nog eentje dan. Omdat ik zo verliefd ben op z'n grote bruine ogen. En die zie je hier zo goed, haha!
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
Wat een lekker ventje, ProudMom!
Ik wilde even zeggen dat ik toch wel echt in een mooi buurtje woon
Ik wilde even zeggen dat ik toch wel echt in een mooi buurtje woon
Gast- Gast
Mooie foto, Marin! Is dat DH?
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Jep, bij mij op de hoek.
Dat daar op de hoek is een heel leuk kroegje met dito terras
Dat daar op de hoek is een heel leuk kroegje met dito terras
Gast- Gast
Ziet er gezellig en knus uit!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 29 van 34 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.
» Nieuw foto topic.
» Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??
» Nieuw foto topic.
» Nieuw foto topic.
» Nieuw foto topic.
» Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??
» Nieuw foto topic.
Pagina 29 van 34
Permissies van dit forum: