Nieuw foto topic
+80
Sarah1985
Champagne
Farah
Tullow
Aziraphale
Floor
Paper Crown
Kabouter
Qiara
Polly
ekiaam87
Caroow
Lavendel
Inge
Bliss
Nathalie
Bimbam
Curious
Krullebol
_Inge_
Muppetje
Arwyn
Burn
Snoes
Rev3rie
Sterre
Julia
Lejow
Sugarfall
Cheesegirl
Sjaantje
Sorella
Chocolate Cookie
Flippin' Bitch
Meintjuh
GeKKiE
CCC
VeryCherry
Monte
Suus
Toet
Pannetoet
Oasis
Phileine
Huppekee
SnowWhite
Atelier Madame
Try
Moezie
Sweety
Merai
Zwoesj
TGR
smooch
Feline
Zora
mzcharlotte
May
ProudMom
Lady4
Snoopy
Laquisia
Xanna
Linnie1985
Shy
silly-one
Marsy28
rapa nui
Océane
Jeanette
SoCali
Spring
Mida4you
Zwerver
Fearie
Jordana
Ugly Betty
Guus
Shisha
Mamsie
84 plaatsers
Pagina 17 van 34
Pagina 17 van 34 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 25 ... 34
Re: Nieuw foto topic
Ooooooooooh Sproet, wat een schatje!!! Hoe is het nu met hem/haar?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Waarom dan wel?Maple schreef:Ik volg het ook niet helemaal geloof ik. De zinsopbouw van Lejow zélf is ook niet altijd optimaal. Ik denk dus niet dat het daarom gaat...
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Ooooooooooh Sproet, wat een schatje!!! Hoe is het nu met hem/haar?
Ja het gaat goed met haar . Ze eet lekker, drinkt lekker, speelt lekker en slaapt lekker. Een leven om jaloers op te zijn
Gast- Gast
Ik zie alleen dat het jouw zoon moet zijn, verder zie ik eerlijk gezegd niet wat er mis is? Ben nu wel benieuwd.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Maple schreef:Ik volg het ook niet helemaal geloof ik. De zinsopbouw van Lejow zélf is ook niet altijd optimaal. Ik denk dus niet dat het daarom gaat...
Wat heeft Lejow er nou weer mee te maken...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Haha daar ben ik zéker jaloers op!!Sproet schreef:Sjaantje schreef:Ooooooooooh Sproet, wat een schatje!!! Hoe is het nu met hem/haar?
Ja het gaat goed met haar . Ze eet lekker, drinkt lekker, speelt lekker en slaapt lekker. Een leven om jaloers op te zijn
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Ik vind weinig mis aan de zinsopbouw. Ja 'jou zoontje' vind ik wel een grove fout, maar verder is het toch correct Nederlands??
Anyway, on-topic!
Mijn loungeset, die momenteel optimaal benut wordt!!
(Voor degenen die het al eerder hebben gezien; hij staat nu anders opgesteld. Eerst 'in de ruimte' en nu tegen het huis aan.)
En wat lavendelplantjes
Anyway, on-topic!
Mijn loungeset, die momenteel optimaal benut wordt!!
(Voor degenen die het al eerder hebben gezien; hij staat nu anders opgesteld. Eerst 'in de ruimte' en nu tegen het huis aan.)
En wat lavendelplantjes
Gast- Gast
Ik zie ook niets verkeerds aan die zinsopbouw, behalve jou/jouw.
Verklaart u nader, Smikkell.
Sproet wat is Gipsy een schatje!
YouandI, lekker tuintje!
Verklaart u nader, Smikkell.
Sproet wat is Gipsy een schatje!
YouandI, lekker tuintje!
Gast- Gast
Lejow schreef:Maple schreef:Ik volg het ook niet helemaal geloof ik. De zinsopbouw van Lejow zélf is ook niet altijd optimaal. Ik denk dus niet dat het daarom gaat...
Wooooowwwww sorry Lejow Ik was ervan overtuigd dat die smiely in die quote van jouw afkomstig was en dat Smikkel even voor jouw invulde waarom die smiley er zou staan
Mooi, heb ik m'n blunder van vandaag ook weer begaan...
Gast- Gast
Maple schreef:Lejow schreef:Maple schreef:Ik volg het ook niet helemaal geloof ik. De zinsopbouw van Lejow zélf is ook niet altijd optimaal. Ik denk dus niet dat het daarom gaat...
Wooooowwwww sorry Lejow Ik was ervan overtuigd dat die smiely in die quote van jouw afkomstig was en dat Smikkel even voor jouw invulde waarom die smiley er zou staan
Mooi, heb ik m'n blunder van vandaag ook weer begaan...
Ik dacht al whahaha
Zelfs zonder te reageren veroorzaak ik een rel
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Marin, klopt het dat Mitzi veel meer glans in de vacht heeft dan toen je haar net had?
Ik heb het idee dat ze er gezonder uit ziet.
Mijn vosje in de kudde, lekker kroelen met de grootste (ook letterlijk) vriend:
Zo geinig om te zien: ze trokken zich niks aan van de rest van de dieren, die ook graag mee wilden doen
Mijn vosje in de kudde, lekker kroelen met de grootste (ook letterlijk) vriend:
Zo geinig om te zien: ze trokken zich niks aan van de rest van de dieren, die ook graag mee wilden doen
Gast- Gast
Youandi schreef:Marin, klopt het dat Mitzi veel meer glans in de vacht heeft dan toen je haar net had?
Oh wat grappig dat je dat zegt.
Toen ik haar uit het asiel haalde, zeiden ze dat ze allergisch was voor heel veel eten, en kreeg speciale allergie-brokjes van Royal Canin. Ze mocht niets anders hebben. Die brokjes kon je alleen bij 't asiel of dierenarts kopen en dat vond ik nogal onhandig, en dus ben ik eens gaan testen met andere brokjes (eerst ander type Royal Canin, toen een merk wat bij de supermarkt te krijgen is), en natvoer gaan geven.. En ze is dus helemaal niet allergisch. Ze zeiden dus dat ze een slechte vacht zou krijgen en jeuk en zou gaan krabben van ander voer. Nou, niet dus. Ze heeft dus echt nergens last van, en haar vacht glanst bij mijn weten altijd nog even veel. Ik geloof niet dat het meer is, maar ze is zeker wel gezond en dat zie je inderdaad wel aan haar vacht terug. Iedereen die haar ziet zegt dat ook, dat ze een mooie dikke en met name zachte vacht heeft.
Gast- Gast
Marin schreef:Youandi schreef:Marin, klopt het dat Mitzi veel meer glans in de vacht heeft dan toen je haar net had?
Oh wat grappig dat je dat zegt.
Toen ik haar uit het asiel haalde, zeiden ze dat ze allergisch was voor heel veel eten, en kreeg speciale allergie-brokjes van Royal Canin. Ze mocht niets anders hebben. Die brokjes kon je alleen bij 't asiel of dierenarts kopen en dat vond ik nogal onhandig, en dus ben ik eens gaan testen met andere brokjes (eerst ander type Royal Canin, toen een merk wat bij de supermarkt te krijgen is), en natvoer gaan geven.. En ze is dus helemaal niet allergisch. Ze zeiden dus dat ze een slechte vacht zou krijgen en jeuk en zou gaan krabben van ander voer. Nou, niet dus. Ze heeft dus echt nergens last van, en haar vacht glanst bij mijn weten altijd nog even veel. Ik geloof niet dat het meer is, maar ze is zeker wel gezond en dat zie je inderdaad wel aan haar vacht terug. Iedereen die haar ziet zegt dat ook, dat ze een mooie dikke en met name zachte vacht heeft.
Oké Ik had echt het idee dat ze op eerdere foto's wat doffer leek, maar misschien hangt het van het zonlicht o.i.d. af hoe dat lijkt.
Maar dat scheelt wel zeg, dat ze niet overal allergisch voor is! Goed dus dat je bent gaan uitproberen.
Gast- Gast
Ja als ze nou wel last bleek te hebben, was ik uiteraard weer teruggegaan. Maar ze zeiden in 't asiel dat ze aan was komen lopen met allerlei wondjes op haar huid, en dat toen ze haar op allergie voedsel zetten, het over ging. Maar ja, die wondjes kunnen van van alles zijn gekomen, dus ik vond 't beetje vaag verhaal.
Gast- Gast
Sproet en Marin, wat een lieve poestebeesten
Youandi, wat een mooie tuin
Anousch, mooie foto's, bij de laatste kreeg ik echt een 'ik-wil-dat-ook-gevoel'.
Ik baal er van dat ik de foto van Storm heb gemist.
Youandi, wat een mooie tuin
Anousch, mooie foto's, bij de laatste kreeg ik echt een 'ik-wil-dat-ook-gevoel'.
Ik baal er van dat ik de foto van Storm heb gemist.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Gisteravond voor het uitgaan.
Weg
Weg
Laatst aangepast door _Leah_ op zo 5 jun 2011 - 8:16; in totaal 1 keer bewerkt
Laquisia- Prater
Oeh dat jeukt wel als mensen niet zien wat er fout is aan die zinnen .
Mooie meid ben je Leah!
Mooie meid ben je Leah!
Gast- Gast
@ _Leah_: Wauw, mooie meid ben je!
@ Sproet & Marin: Wat een lieve poezebeesten
@ Sproet & Marin: Wat een lieve poezebeesten
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Shit shit, nou heb ik storm weeeer gemist! Ik ben altijd te laat
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Gast- Gast
Ik heb eindelijk m'n paddenstoelknuffelfoto van 2010 binnen (jaarlijkse Eftelingtraditie met een vriend), jeej!
Gast- Gast
Zusje en Oasis, bedankt voor jullie lieve complimenten
Jada, wil je mijn foto uit je quote halen?
Jada, wil je mijn foto uit je quote halen?
Laquisia- Prater
Pagina 17 van 34 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 25 ... 34
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.
» Nieuw foto topic.
» Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??
» Nieuw foto topic.
» Nieuw foto topic.
» Nieuw foto topic.
» Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??
» Nieuw foto topic.
Pagina 17 van 34
Permissies van dit forum: