cadeau schoonouders als onze baby is geboren..
+5
Monnie
Mizzie
LMCurious
VeryCherry
Pien
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
cadeau schoonouders als onze baby is geboren..
hoi allemaal, nog zo'n 8 weken max en wij zullen papa en mama zijn! erg leuk, we kijken er heel erg naar uit...
al verschillende keren is ons gevraagd wat we willen krijgen, mijn ouders geven een spaarbankboekje en mijn schoonouders wilden dat ook geven, maar ja, wat hebben we er aan 2? omdat mijn ouders in eerste instantie een kinderstoel wilden geven maar we deze ook al van mijn schoonouders kregen, heb ik tegen mijn schoonouders gezegd dat ik niet weer tegen mijn ouders ga zeggen dat ze wat anders moeten verzinnen en dat mijn schoonouders dan maar moeten kijken of ze iets anders kunnne verzinnen....
dat kunnen ze helaas niet, ook wij weten niet zo 1,2,3 iets te zeggen. ze willen echt iets tastbaars geven wat speciaal is. kleertjes hebben we al gehad, kinderstoel krijgen we dus nog... hebben jullie ideeen? wat hebben jullie gekregen van ouders/ schoonouders? en dan het liefst niet alleen maar dure dingen maar ook van bijv een tientje... ook mijn zus en zwagers vroegen ernaar dus vandaar!
al verschillende keren is ons gevraagd wat we willen krijgen, mijn ouders geven een spaarbankboekje en mijn schoonouders wilden dat ook geven, maar ja, wat hebben we er aan 2? omdat mijn ouders in eerste instantie een kinderstoel wilden geven maar we deze ook al van mijn schoonouders kregen, heb ik tegen mijn schoonouders gezegd dat ik niet weer tegen mijn ouders ga zeggen dat ze wat anders moeten verzinnen en dat mijn schoonouders dan maar moeten kijken of ze iets anders kunnne verzinnen....
dat kunnen ze helaas niet, ook wij weten niet zo 1,2,3 iets te zeggen. ze willen echt iets tastbaars geven wat speciaal is. kleertjes hebben we al gehad, kinderstoel krijgen we dus nog... hebben jullie ideeen? wat hebben jullie gekregen van ouders/ schoonouders? en dan het liefst niet alleen maar dure dingen maar ook van bijv een tientje... ook mijn zus en zwagers vroegen ernaar dus vandaar!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Re: cadeau schoonouders als onze baby is geboren..
Is zo'n boek waar de naam van jullie kindje en familie in verwerkt wordt niet leuk?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Van mijn schoonouders hebben we een kraampakket gekregen, met voor elke dag een cadeautje om uit te pakken. Daarin zaten o.a. kleertjes, een boxtas, speelgoed, slabbertjes, schilderijtjes. Van mijn ouders hebben we een heel mooi voorleesboek gekregen, een boek met 10-minutenverhaaltjes, kleertjes en een muziekboekje wat nu een enorme hit is.
edit: van mijn zusje hebben we een groot sprookjesboek gekregen en van mijn broertje een houten speeltrein van woezel en pip.
edit: van mijn zusje hebben we een groot sprookjesboek gekregen en van mijn broertje een houten speeltrein van woezel en pip.
Gast- Gast
Een wipstoel, speelgoed voor in de box, speelkleed voor straks op de grond, autostoel voor in de auto?
En deze vind ik ook erg leuk ! :
En deze vind ik ook erg leuk ! :
Gast- Gast
Bij de eerste kregen we van mijn schoonouders de kinderwagen, dat wisten we dus ook gelijk. En bij de geboorte kregen we nog een besteksetje. En mijn ouders hadden zoiets van, je ziet het wel als de baby er is. Dit bleek uiteindelijk een fiks bedrag te zijn, waarvan ik het lastig vond, omdat we toen dus veel grote dingen al hadden ik het leuker vond ook iets groots van hun te hebben. Dit is toen na lang nadenken de kinderstoel geworden en een mamafiets.
De broers/zussen hebben toen de meest uiteenlopende dingen gedaan. We hebben tijdens de zwangerschap al veel kleertjes en knuffeltjes etc. gekregen. Uiteindelijk van mn oudste broer+schoonzus het opperdepop kookboek en ik had gevraagd (mn broer knutselt graag) of hij een oude schommeldtoel wilde opknappen wat ie gedaan heeft, van mijn jongste broertje kleertjes en van mn schoonzusje + vriend een wipstoel. En ook leuk, van Dave zn oma zo'n Nijntje knuffel die kan zingen en praten enzo. En van een dierbare tante van ons een boxmobiel.
Bij de 2e zwangerschap waren mijn ouders heel stellig, je weet wat je van ons krijgt, want dat is gewoon hetzelfde. Hiervoor hebben we dit keer wat aan de aankleding gedaan op de kamer en een bijdrage voor de grotere auto die nu nodig was. Terwijl mijn schoonouders dus juist zeiden, je snapt wel dat we dat niet elke keer doen. Maar die wilden wel ook iets leuks cadeau doen. Dat is uiteindelijk een leuke meisjes luiertas geworden en een slaapzak.
Van mn broertje + vriendin hadden we dit keer een bon, omdat ze het echt niet meer wisten. Van mn oudste broer en schoonzus had ik een Lief dekentje voor in de box/kinderwagen (hadden we als tip doorgegeven iets van een dekentje), van mn schoonzusje + vriend hadden we nu een klein koffertje voor mee naar de opvang (hadden we ook gevraagd) omdat ik het leuk vind om daar ook de eerste kleertjes etc. in te bewaren (hebben we bij Joris ook gedaan). Verder nu meer kleertjes gekregen vooral. Ohw ja, en een muzieknijntje, vond ik ook erg leuk voor in dr bedje.
De broers/zussen hebben toen de meest uiteenlopende dingen gedaan. We hebben tijdens de zwangerschap al veel kleertjes en knuffeltjes etc. gekregen. Uiteindelijk van mn oudste broer+schoonzus het opperdepop kookboek en ik had gevraagd (mn broer knutselt graag) of hij een oude schommeldtoel wilde opknappen wat ie gedaan heeft, van mijn jongste broertje kleertjes en van mn schoonzusje + vriend een wipstoel. En ook leuk, van Dave zn oma zo'n Nijntje knuffel die kan zingen en praten enzo. En van een dierbare tante van ons een boxmobiel.
Bij de 2e zwangerschap waren mijn ouders heel stellig, je weet wat je van ons krijgt, want dat is gewoon hetzelfde. Hiervoor hebben we dit keer wat aan de aankleding gedaan op de kamer en een bijdrage voor de grotere auto die nu nodig was. Terwijl mijn schoonouders dus juist zeiden, je snapt wel dat we dat niet elke keer doen. Maar die wilden wel ook iets leuks cadeau doen. Dat is uiteindelijk een leuke meisjes luiertas geworden en een slaapzak.
Van mn broertje + vriendin hadden we dit keer een bon, omdat ze het echt niet meer wisten. Van mn oudste broer en schoonzus had ik een Lief dekentje voor in de box/kinderwagen (hadden we als tip doorgegeven iets van een dekentje), van mn schoonzusje + vriend hadden we nu een klein koffertje voor mee naar de opvang (hadden we ook gevraagd) omdat ik het leuk vind om daar ook de eerste kleertjes etc. in te bewaren (hebben we bij Joris ook gedaan). Verder nu meer kleertjes gekregen vooral. Ohw ja, en een muzieknijntje, vond ik ook erg leuk voor in dr bedje.
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Valt in de duurdere categorie, maar misschien een fotohoot van de baby/gezin?
Mizzie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben van mijn schoonouders een kraampakket gehad met allemaal kleine cadeautjes erin en van mijn ouders de box. Misschien een boek om de ontwikkeling van het eerste jaar in bij te houden? Of een zilveren spaarpot of besteksetje. Wij hebben van de broers en zussen vooral kleertjes gekregen na de geboorte.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Een loopwagentje voor als de kleine daar aan toe is.
Een mobiel waar ze onder kan liggen, kan al snel na de geboorte.
Een armbandje met naam, als je daar van houdt dan.
Een kraammand. Dat heb ik nu twee keer gekregen van mijn schoonouders en dat is erg leuk. Gewoon gevuld met luiers, wat lekkers voor je zelf en man (douchespul en wat te snoepen), verzorgingsspullen voor de baby, wat kleertjes en speelgoed.
Mijn stiefvader heeft voor mijn zoontje een mega racebaan gekocht, duurt nog jaren voordat hij er iets aan heeft, maar we vonden het erg origineel bedacht
Een mobiel waar ze onder kan liggen, kan al snel na de geboorte.
Een armbandje met naam, als je daar van houdt dan.
Een kraammand. Dat heb ik nu twee keer gekregen van mijn schoonouders en dat is erg leuk. Gewoon gevuld met luiers, wat lekkers voor je zelf en man (douchespul en wat te snoepen), verzorgingsspullen voor de baby, wat kleertjes en speelgoed.
Mijn stiefvader heeft voor mijn zoontje een mega racebaan gekocht, duurt nog jaren voordat hij er iets aan heeft, maar we vonden het erg origineel bedacht
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Wij hebben een autostoel kregen als kraamkado van mjn schoonouders.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Een geboortebord hebben wij gekregen
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Van mijn schoonouders hebben wij de kinderwagen gehad. Van mijn moeder de kinderstoel + stoelverkleiner en een kraam mand met allemaal leuke dingen erin. Van mijn schoonzus en zwager hebben we een speelkleed gekregen en van mijn broer het wippertje.
Van de opa en oma van mijn man hebben we een spaarpot met geld gekregen voor de kleine, een armbandje met haar naam, en een boompje voor in de tuin. De D.esi tree (zoals opa het noemt )
Tijdens de zwangerschap van iedereen nog kleertjes etc...
ik weet niet zo goed hoe zo een spaarbank boekje werkt hoor, maar kunnen ze niet met z'n allen op 1 sparen?? En opzich is twee spaarbank boekjes toch niet erg? Zal de kleine later vast blij mee zijn
Van de opa en oma van mijn man hebben we een spaarpot met geld gekregen voor de kleine, een armbandje met haar naam, en een boompje voor in de tuin. De D.esi tree (zoals opa het noemt )
Tijdens de zwangerschap van iedereen nog kleertjes etc...
ik weet niet zo goed hoe zo een spaarbank boekje werkt hoor, maar kunnen ze niet met z'n allen op 1 sparen?? En opzich is twee spaarbank boekjes toch niet erg? Zal de kleine later vast blij mee zijn
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Soortgelijke onderwerpen
» Onze dochter is geboren!!
» Onze 3e zoon is geboren!
» Onze zoon is geboren!
» Onze zoon is geboren!!!
» Onze 3e zoon is geboren!