Wax melts/wafers
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: Wax melts/wafers
Ik koop ze bij woonkoopjes maar dat zit in breda.
Ze zijn van Time and Again en zijn echt heerlijk. Online zijn ze ook wel te krijgen.
Ze zijn van Time and Again en zijn echt heerlijk. Online zijn ze ook wel te krijgen.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb er net een paar van Bridgewater besteld bij Incense4you, daar waren ze niet duur en de verzendkosten waren ook maar €1,95. Bij sommige webshops vragen ze €6,75 verzendkosten, dat vind ik echt te veel!
Gast- Gast
Als je nou een beetje zegt waar je van houd dan kan ik wel is kijken voor je. Hier zijn ze 9 euro voor 3 bars.
Mamsie- Ratel
Ik heb een webwinkel gevonden waar ze die verkopen en ook Yankee Candle tarts. Ik zal daar eens kijken wat ze hebben.
Gast- Gast
Ik vind clean wash erg lekker. Als je die te sterk vind kun je voor cotton flower gaan.
Een hele zoete maar erg lekkere is Sugared pear. Caramel praline. Gentle rain. Er zijn zoveel lekkere.
Een hele zoete maar erg lekkere is Sugared pear. Caramel praline. Gentle rain. Er zijn zoveel lekkere.
Mamsie- Ratel
Ik heb er nu een aantal van Bridgewater en Yankee Candle gekocht, als die op zijn zal ik dat andere merk eens proberen.
Gast- Gast
Laat anders maar weten wanneer die op zijn dan stuur ik je wel een paar losse blokjes op van verschillende geuren.
Mamsie- Ratel
Ik heb al een hele tijd alleen maar Yankee Candle. Als ik dit aansteek ruikt mijn hele huis naar Clean Cotton. Heeeeeeeeeeeeeerlijk!
Gast- Gast
Mamsie schreef:Laat anders maar weten wanneer die op zijn dan stuur ik je wel een paar losse blokjes op van verschillende geuren.
Dat is lief! Ik zal je mijn adres ff pm'en.
Gast- Gast
Heb hem gehad hoor! Ik zal ff kijken wanneer t lukt. Met dit weer kom ik niet zo veel bij het postkantoor in de buurt en de brievenbussen zijn hier al dichtgemaakt ivm vuurwerk.
Mamsie- Ratel
Ik koop ze bij de plaatselijke woon&deco winkel. En ik bestel ze regelmatig via internet, dan kosten ze maar 95 cent! En die zijn vaak zelfgemaakt, dus hebben lekkere unieke geurtjes.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: