Welke All Stars hebben jullie?
+11
Majo89
Flippin' Bitch
Pannetoet
Suus
Blond
Phileine
Zwerver
Bliss
Arwyn
Tyrael
Caresses
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Welke All Stars hebben jullie?
Wie heeft de all stars slouchy hi? Zitten ze echt veel hoger dan de normale? Ik wil ze misschien bestellen!
Majo89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 26
Punten : 28
Registratiedatum : 07-12-10
Ik heb de gewone grijze, ik wacht er nog steeds op tot de lila er weer zijn. Die had ik vroeger ook, en tegenwoordig is er een hele andere kleur paarsig maar die vind ik niet mooi.
Gaat dus om deze kleur:
Gaat dus om deze kleur:
Gast- Gast
Ik heb deze gisteren besteld
En thuis heb ik deze nog:
(wel de volwassenversie ofcourse)
(alleen dan hoge en de normale versie)
(maar die zijn heeelemaal kapot maar het zijn mn eerste allstars en ik kan ze gewoon niet weggooien )
En thuis heb ik deze nog:
(wel de volwassenversie ofcourse)
(alleen dan hoge en de normale versie)
(maar die zijn heeelemaal kapot maar het zijn mn eerste allstars en ik kan ze gewoon niet weggooien )
Laatst aangepast door Atelier Madame op do 26 mei 2011 - 19:25; in totaal 1 keer bewerkt
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
twee keer hetzelfde plaatje geplakt :pFauve schreef:Heb je nou twee keer dezelfde?
ik vind het overigens wel hip dat de nieuwste (bovenste) gisteren bij zalando 39 euro waren en ze nu ineens weer 59 kosten
Atelier Madame- Ratel
Die bovenste vind ik erg leuk! Ik heb de mijne gister bij spartoo besteld voor 55 euro
Gast- Gast
Nog een tip voor mensen die nog allstars willen kopen: plutosport . nl ! heeft voor 40 euro een aantal soorten in de standaard kleuren (zwart, rood, roze etc) voor 40 euro!
Atelier Madame- Ratel
Atelier Madame schreef:Nog een tip voor mensen die nog allstars willen kopen: plutosport . nl ! heeft voor 40 euro een aantal soorten in de standaard kleuren (zwart, rood, roze etc) voor 40 euro!
Staat mij iets van bij dat iemand op het forum daar een x wat besteld had waarvan ze dacht dat het nep was...
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
En nog een paar licht blauwe, een paar hogere (tot halverwege de kuit) in licht blauw met turkooise binnenkant, en een paar parelmoer/witte voor de winter , maar daar kan ik allemaal geen plaatje van vinden....
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Ik heb daar al meerdere keren allstars besteld en ik ben ook in de winkel geweest en het was altijd gewoon echt .Plien84 schreef:Atelier Madame schreef:Nog een tip voor mensen die nog allstars willen kopen: plutosport . nl ! heeft voor 40 euro een aantal soorten in de standaard kleuren (zwart, rood, roze etc) voor 40 euro!
Staat mij iets van bij dat iemand op het forum daar een x wat besteld had waarvan ze dacht dat het nep was...
Atelier Madame- Ratel
Ik heb de rechter. (plaatje is een beetje groot om direct in het topic te zetten)
http://www.regi-shoes.com/images/Image/2009Q3Converse/convers_News_Q3_Chucks_Double.jpg
http://www.regi-shoes.com/images/Image/2009Q3Converse/convers_News_Q3_Chucks_Double.jpg
Mscene- Fluisteraar
- Aantal berichten : 81
Punten : 84
Registratiedatum : 21-12-10
Geen allstars, maar deze gympen vind ik wel erg vet:
Die rode allstars die ik heb, draag ik eigenlijk nooit meer.
Die rode allstars die ik heb, draag ik eigenlijk nooit meer.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» All stars
» Hoe vallen All Stars?
» All Stars in de wasmachine?
» Hoe vallen all stars?
» Dining with the stars.
» Hoe vallen All Stars?