Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

In de playboy

+21
Dikkie Dik
Susan
_Femme
Blond
Zwerver
Rouxxxe
Janelie
Catootje
Mamsie
Muffin
SnowWhite
xxDila
Makamba
Lejow
Jeanette
Silva
Caroow
Lies
Sweety
Caresses
Penélope
25 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

In de playboy - Pagina 2 Empty Re: In de playboy

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 0:41

Ik zou het zelf niet doen, voor wat voor een bedrag dan ook. Sowieso vanwege mijn baan niet, maar ook omdat echt iedereen je dan naakt kan zien, inclusief familie, de buurman etcetera.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Catootje zo 12 dec 2010 - 1:15

Nee, dat zou ik zeker niet doen. Ik ben veel te onzeker voor zoiets, en zeker nu met internet blijven dit soort foto's je altijd achtervolgen.
Catootje
Catootje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 113
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 1:20

Dan zou ik bedanken voor de eer.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 3:48

Ik zou het voor een mooi bedrag wel doen, ik kan het geld wel goed gebruiken !
maar waarschijnlijk willen ze niet iemand met een gestreepte zebra hangbuik in de playboy

Gast
Gast

Bericht  Janelie wo 15 dec 2010 - 7:54

Ik zou het ook niet doen. Het geld is en de eer is leuk, maar toch maar niet. Sowieso met het oog op mijn carriere, maar ook het idee dat iedereen je naakt kan zien. Nee dank je. Gelukkig zou ik daar toch nooit over na hoeven te denken Wink
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Rouxxxe wo 15 dec 2010 - 9:03

Een aantal jaar geleden zou ik er totaal geen moeite mee hebben, maar hou ouder ik wordt, hoe meer zo'n idee als dit me tegen gaat staan. Hoewel ik me zeker niet schaam voor me lichaam, lijkt het idee dat iedereen alles van me kan zien in een blad me toch niet zo lekker..
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 9:21

Ik zou het niet doen. Ik heb geen moeite met mooie naaktfoto's maar moet er niet aan denken dat cliënten mij zo zien.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 9:26

Nee, dat zou ik niet doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 9:34

Als ik het lijf er voor had zou ik het misschien wel doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 2:06

nee, ik denk dat ik er in mijn toekomstige werk op een negatieve manier mee geconfronteerd zou worden. als dat niet zo was zou ik er geen problemen mee hebben.

Gast
Gast

Bericht  Zwerver zo 19 dec 2010 - 3:00

Ik zou het zelf niet doen!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Blond zo 19 dec 2010 - 7:54

Nee, never.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  _Femme wo 22 dec 2010 - 4:57

Ik denk dat ik het wel zou doen. Volgensmij valt het best mee met de 'problemen' voor de toekomst.. Als jij het feit dat je in de playboy hebt gestaan niet jarenlang van de daken schreeuwt en in je CV zet is er volgensmij niemand die weet dat jij erin gestaan hebt.
Hebben jullie weleens iemand herkent vanuit de playboy dan? Dat iedereen me kan zien maak ik me niet zo druk over, in bikini kijkt ook iedereen naar me.. en als het een beetje stijlvolle foto's zijn valt er verder niet echt veel meer te verhullen lijkt me. Met m'n billen en borsten bloot vind ik niet erg. Na een tijdje is toch iedereen het weer vergeten. Nee ik denk niet dat ik bang hoef te zijn dat ik geen baan meer kan krijgen.

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 8:15

_Femme schreef:Hebben jullie weleens iemand herkent vanuit de playboy dan? .
Niet in de playboy, maar wel in de Aktueel. Daar stond (of staat, weet ik niet) altijd zo'n blote dame in voor haar vriend/oma/buurman. Op een nogal goedkope stoeipoes achtige manier. Heel sletterig iig. (daar is de playboy heel stijlvol bij). En daar stond dus opeens de dochter van kennissen van ons in, in d'r blote bips, in volle glorie. En dat vond ik best dom. Het wicht was 18 of 19 ofzo, en zelfs wij (hadden al een tijd geen contact meer met haar) zagen het en herkenden haar, doordat de Aktueel in de leesmap zat. En als wij het al zagen dan zagen haar klasgenoten, baas, familie, buren, en véél andere mensen dat natuurlijk ook. En ik zou dat niet willen.
Blootfoto's onder het mom van 'kunst' vind ik dan weer niet zo erg, maar dan nog. Maar dit waren echt goedkope stoeipoesfoto's, met daarbij een interview met allerlei intieme details van haar seksleven ( ja, oma, ik hou inderdaad ontzettend van orale seks, wist je dat nog niet?).

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 8:28

Ik zou het wel doen, maar dan met stijlvolle foto's en pas nadat ik een borstvergroting heb gehad!

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 22 dec 2010 - 8:32

Ik denk dat het voor je toekomst op zich niet zoveel consequenties heeft, er komen zoveel Playboys uit en daar staan zoveel vrouwen in, ik denk dat het wel heel toevallig is dat degene bij wie je solliciteert toevallig die ene Playboy met jou erin heeft gelezen en jouw gezicht heeft onthouden. Volgens mij zijn Playboyfoto's sowieso vrij moeilijk op internet te vinden, dus het is niet heel makkelijk na te zoeken, zolang je het zelf niet op je Hyves of je Facebook gaat zetten of in je cv dan denk ik dat het risico vrij laag is.

Niet dat ik het zelf zou doen trouwens, maar meer omdat het gewoon niet echt iets voor mij is. Denk ook niet dat ik echt een Playboylichaam heb.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 8:35

Nee, ik snap die carrière verhalen ook niet zo! Het ligt bij dit soort dingen altijd aan hoe je er zelf mee omgaat. In de Playboy staan betekent niet dat je ineens uit de markt ligt ofzo, qua werk, of dat mensen je niet serieus meer nemen. Dat wordt bepaald door hoe je er zelf instaat. Als het mooie elegante foto's zijn en je doet er nonchalant over, dan heeft echt niemand er problemen mee.

Gast
Gast

Bericht  _Femme wo 22 dec 2010 - 8:50

Ik weet niet waar het aan ligt maar op de een of andere manier vind ik de Playboy nog wel een redelijk stijlvol blad (voor zover dat kan) als je kijkt naar de Aktueel en dergelijke. Dat zijn gewoon goedkope blaadjes voor eenzame mannen, de playboy heeft naar mijn mening iets meer dan dat. Voor de aktueel zou ik dan ook niet naakt poseren maar de playboy zou ik nog wel overwegen. Bij de playboy staan ook niet zo van die vunzige verhalen om mensen lekker te maken. Het is meer klassiek. Maar dat kan aan mij liggen hoor Very Happy

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 23:25

Mamsie schreef:ja hoor als het een mooie shoot word wel.

+1

Gast
Gast

Bericht  Dikkie Dik do 23 dec 2010 - 8:42

SnowWhite schreef:
Lejow schreef:Ik denk niet dat ik het zou doen. Ik vrees dat ik dan niet snel meer als juf aan de bak kom... Of de gedachten dat de vaders van de kinderen in mijn klas vanalles met de foto doen.. nee dank je hahaha
+1

+1 en ik geef ook nog eens in het middelbaar onderwijs les, van die hitsige pubertjes...iiieeeuuuwww
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 10:50

Ik zou het zo doen! Maar wel als BN'er, dus voor veel geld. Een meisje die heeft ooit in de Playboy gestaan die ik 'ken'. Was geen BN'er en kreeg er 600 euro voor. Dat vind ik dus veel te weinig.

Laatst aangepast door Jen_ op ma 27 dec 2010 - 10:35; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Guus ma 27 dec 2010 - 3:12

Jen_ schreef:Ik zou het zo doen! Maar wel als BNN'er, dus voor veel geld. Een meisje die heeft ooit in de Playboy gestaan die ik 'ken'. Was geen BNN'er en kreeg er 600 euro voor. Dat vind ik dus veel te weinig.

Bekende Naakte Nederlander? Wink
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 7:01

Noa schreef:Nee, ik snap die carrière verhalen ook niet zo! Het ligt bij dit soort dingen altijd aan hoe je er zelf mee omgaat. In de Playboy staan betekent niet dat je ineens uit de markt ligt ofzo, qua werk, of dat mensen je niet serieus meer nemen. Dat wordt bepaald door hoe je er zelf instaat. Als het mooie elegante foto's zijn en je doet er nonchalant over, dan heeft echt niemand er problemen mee.
Heeft niemand er dan problemen mee? Weet je dat zeker? In mijn huidige functie zou t geen probleem zijn, ik zou alleen nooit meer promotie maken. 1 functie boven mij is namelijk een publieke functie. Daar hebben mensen echt wél problemen mee. Ik kan me ook voorstellen dat je ook niet aan de bak komt als juf op een middelbare school.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 7:06

Goochempie schreef:
Jen_ schreef:Ik zou het zo doen! Maar wel als BNN'er, dus voor veel geld. Een meisje die heeft ooit in de Playboy gestaan die ik 'ken'. Was geen BNN'er en kreeg er 600 euro voor. Dat vind ik dus veel te weinig.

Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 10:34

Goochempie schreef:

Haha foutje angel

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen