Cowboys Wilkin bag
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Cowboys Wilkin bag
Wie heeft er een? Is het echt goede kwaliteit ( ook als hij vol zit met boekenen ) ?
Welke afmeting en kleur heb je?
Kan je de kleine handvaten ook over je schouder dragen? Of kun je hem dan alleen aan de hand of in de elleboog dragen?
Ik moet er speciaal voor naar de grote stad dus wil niet voor niks gaan
Kan je de kleine handvaten ook over je schouder dragen? Of kun je hem dan alleen aan de hand of in de elleboog dragen?
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Cowboys Wilkin bag
Ik heb exact dezelfde tas qua model maar dan van het merk Bear Design. Super kwaliteit, mooi en stevig genoeg voor boeken.
Gast- Gast
Marin schreef:Ik heb exact dezelfde tas qua model maar dan van het merk Bear Design. Super kwaliteit, mooi en stevig genoeg voor boeken.
Lijkt er idd veel op en ze zijn net zo duur.
Vind dan alleen een cowboys bag stoerder klinken dan een Bear design
Laatst aangepast door Nathalie op ma 23 mei 2011 - 10:37; in totaal 1 keer bewerkt
Nathalie- Fluisteraar
Heb even het plaatje verkleind zodat ie beter te zien is:
Maar inderdaad, deze heb ik. Ik vind dat matte leer zelf mooier dan dat glimmende leer.
Dat lusje om de hengels wat bij jouw tas zit, zit ook aan de mijne trouwens maar zie je niet op de foto.
Maar inderdaad, deze heb ik. Ik vind dat matte leer zelf mooier dan dat glimmende leer.
Dat lusje om de hengels wat bij jouw tas zit, zit ook aan de mijne trouwens maar zie je niet op de foto.
Laatst aangepast door Marin op ma 23 mei 2011 - 10:34; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Nathalie schreef:Marin schreef:Ik heb exact dezelfde tas qua model maar dan van het merk Bear Design. Super kwaliteit, mooi en stevig genoeg voor boeken.
Lijkt er idd veel op en ze zijn net zo duur.
Vind dan alleen een cowboys bag stoerder klinken dan een Bear design
Edit, beetje grote foto.
Nathalie- Fluisteraar
Je was me voor
Nathalie- Fluisteraar
Daar heb je wel gelijk in, hou daar zelf ook van. Alleen is glad leer makkelijker schoon te houden.
Daar heb je wel gelijk in, hou daar zelf ook van. Alleen is glad leer makkelijker schoon te houden.
Nathalie- Fluisteraar
Ik heb die tas in het zwart (Cowboys bag, geen Bear Design). Ik ben er heel blij mee, de tas is erg stevig, ook met mega veel zooi erin Ik heb er een band bij waarmee ik de tas over mijn schouder kan dragen.
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Nathalie schreef:Wie heeft er een? Is het echt goede kwaliteit ( ook als hij vol zit met boekenen ) ?
Ik zweer bij mijn cowboys tassen, heb er 2. De eerste doe ik al 2,5 jaar mee en hij doet het nog steeds prima, zit nog geen scheurtje in. Ik sjouw er zelfs mijn laptop in mee, tassen zijn echt heel sterk. Je kunt de handvatten ook over je schouder dragen. Dus zou m zeker kopen
Gast- Gast
appeltje schreef:Nathalie schreef:Wie heeft er een? Is het echt goede kwaliteit ( ook als hij vol zit met boekenen ) ?
Ik zweer bij mijn cowboys tassen, heb er 2. De eerste doe ik al 2,5 jaar mee en hij doet het nog steeds prima, zit nog geen scheurtje in. Ik sjouw er zelfs mijn laptop in mee, tassen zijn echt heel sterk. Je kunt de handvatten ook over je schouder dragen. Dus zou m zeker kopen
Kijk op zulke antwoorden hoopte ik
Ga morgen eens op zoek naar een cowboybag!!
Nathalie- Fluisteraar
Ik heb hem gekocht!
Bij de Invito in Utrecht hadden ze alleen de cognac en de witte kleur ( meer kleuren hebben ze nog niet ).
Bij de rode winkel hadden ze net zo goed als alle kleuren weer binnen. Heb nu een zwarte genomen omdat dat makkelijk combineerd ( draag veel zwart ).
Zit nu al te bedenken welke kleur ik nog meer wil
Bij de Invito in Utrecht hadden ze alleen de cognac en de witte kleur ( meer kleuren hebben ze nog niet ).
Bij de rode winkel hadden ze net zo goed als alle kleuren weer binnen. Heb nu een zwarte genomen omdat dat makkelijk combineerd ( draag veel zwart ).
Zit nu al te bedenken welke kleur ik nog meer wil
Nathalie- Fluisteraar
Leuk dat je hem gekocht hebt. Het zijn mooie tassen, hoe duur zijn ze?
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Ugly Betty schreef:Leuk dat je hem gekocht hebt. Het zijn mooie tassen, hoe duur zijn ze?
Ik heb er 109,95 voor betaald, dat kosten ze overal. Veel geld maar wel erg mooi en 100% leer.
Je hebt ook een iets kleiner model die is 99,95 euro maar die hebben ze niet bij invito of de rode winkel.
Nathalie- Fluisteraar
Mijn zusje heeft hem laatst gekocht en is er super blij mee. Ze heeft de grijze tas gekocht en het kleinere model gekocht van 99,95. Ze gebruikt hem elke dag voor school en stage en sleept heel wat boeken mee in de tas en dat wil prima!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: