Dekbedovertrek
+16
Arwyn
luenca
Parisienne
Mamasapje
sandralenting
Tsjip
ExpressoB
Dennenappel
Jezzie
Pien
Beachgirl
Atelier Madame
mandarijn
Jeanette
Pussycat
Kaboutertje
20 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Dekbedovertrek
Ik heb er 2 van van Dijck. Die zijn best prijzig maar erg goed van kwaliteit. En ik heb er 1 van de markt en die blijft ook erg mooi
Gast- Gast
Ik koop ze ook bij de hema en heb laatst ook een mooie bij de kwantum gekocht, die was in de aanbieding.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
ik heb er pas 2 besteld op hm.com hele goeie kwaliteit ook vond ik. hij blijft ook mooi na het wassen en is lekker zacht ook. geloof dat ze 39,90 per stuk waren. en verder ook ikea ze hebben in de winkel volgens mij bijna alle modellen in een 2 persoons uitvoering.
Gast- Gast
De dekbedden van de Action worden inderdaad snel vaal, evenals die van de Hans Textiel hoewel die wel een stuk langer meegaan dan die van de Action.
Ik heb een aantal jaar terug een liti jumeux (of hoe het ook heet) gekocht voor 16,95 bij de Aldi. Ik heb hem haast continue op mijn bed liggen, hij is al heeeel vaak gewassen en nog steeds ziet hij er heel goed uit, ligt hij zacht, pluist niet en is ook niet valer geworden.
Ik let de aanbiedingen bij ze even goed in de gaten of er nog eens een komt.
Ik heb een aantal jaar terug een liti jumeux (of hoe het ook heet) gekocht voor 16,95 bij de Aldi. Ik heb hem haast continue op mijn bed liggen, hij is al heeeel vaak gewassen en nog steeds ziet hij er heel goed uit, ligt hij zacht, pluist niet en is ook niet valer geworden.
Ik let de aanbiedingen bij ze even goed in de gaten of er nog eens een komt.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Niet bij de Ikea kopen!! die hebben rare maten en die kussenslopen sucks.. altijd te klein
ik heb mijn dekbedovertreks bij de Kwantum of de leenbakker 1 van die 2 vandaan en blijven goed! en niet duur!
ik heb mijn dekbedovertreks bij de Kwantum of de leenbakker 1 van die 2 vandaan en blijven goed! en niet duur!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik koop ze vaak bij Hema of V&D. Ik heb er ook al weleens 1 bij Kruidvat gekocht, die blijft ook mooi.
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Niet bij de Ikea kopen!! die hebben rare maten en die kussenslopen sucks.. altijd te klein
Tenzij je de kussens ook van Ikea hebt Dat hebben wij daar gekocht dus wij zitten een beetje vast aan de overtrekken van Ikea. Maar zo vaak kopen wij geen nieuw dekbedovertrek dus ik heb er weinig last van.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Ik koop zelf altijd wat duurdere dekbedovertrekken dan een IKEA dekbedovertrek omdat ze het geld gewoon echt waard zijn. Laatst bijvoorbeeld dit dekbedovertrek bij Bedsupply gekocht. De kwaliteit is gewoon echt goed, het slaapt fijn en goed gewoon lang mee. Maar iedereen moet natuurlijk voor zichzelf bepalen wat je aan een dekbedovertrek uit wil given.
sandralenting- Zwijger
- Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 25-05-11
Tsjip schreef:ExpressoB schreef:Niet bij de Ikea kopen!! die hebben rare maten en die kussenslopen sucks.. altijd te klein
Tenzij je de kussens ook van Ikea hebt Dat hebben wij daar gekocht dus wij zitten een beetje vast aan de overtrekken van Ikea. Maar zo vaak kopen wij geen nieuw dekbedovertrek dus ik heb er weinig last van.
Tegenwoordig heeft ikea de maten gewoon aangepast hoor... sinds 1 juni vorig jaar ( of het jaar ervoor) al.. Kussenhoezen zijn gewoon 50x60, de overtrekken heb je in 150x200 (1 persoons - normaal 140x200 dus 10 cm breder), 200x200 en 240x220.
Eigenlijk alles wat op de site in 1 pers. staat hebben ze ook in de overige maten, behalve van de kinderafdeling.
Mamasapje- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 661
Ik kocht ze eerder altijd op mijn werk (bijbaantje). Helaas bestaan die winkels nu niet meer (V.espro A.irmiles & S.hell S.hops). Daar hadden onwijs mooi beddengoed, o.a. van Walra en Cinderella. Ik kreeg toen leuke korting, dus waren ze ook leuk betaalbaar. Ze zijn nog steeds mooi, na een jaar of 4.
Nu heb ik ook een heel goed en mooi dekbedovertrek van Ikea (helemaal wit). Hij blijft erg mooi.
Nu heb ik ook een heel goed en mooi dekbedovertrek van Ikea (helemaal wit). Hij blijft erg mooi.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Wij hebben nu inmiddels 1van de heme (140x220) int lime groen die zijn nu 16euro! Prima kwaliteit, en ook een setje met van die strepen vd hema lime met blauw 8,-- en die werden na 1 wasbeurt al faal!
Gast- Gast
weet iemand hoe de kwaliteit is van de dekbedden van de wibra? die zijn vaak ook niet duur , maar als ze net zo slecht zijn als de zeeman dan koop ik liever wat duurdere. wij hadden vorig jaar trouwens een lits jumeaux dekbed gekocht voor 7,50! bij de ikea, ondanks afwijkende maten? past hij prima en hij ziet er nog steeds goed uit. normaal geef ik er wel wat meer aan uit maar zag deze liggen en ja dat is natuurlijk geen geld, het betreft zon witte met groene stipjes
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Wij hebben bij ons bed een overtrek gekregen en op de huishoudbeurs vorig jaar heb ik 2 overtrekken gekocht.
Zijn allemaal van satijn, dus dat kost wel wat, maar was gelukkig met 50% korting. Kunnen er gelukkig ook lang mee doen. Ik had ook 1 zo'n overtrek toen ik nog thuis woonde en daar heb ik een jaar of 8 onder geslapen en die is nog steeds perfect, heerlijk zacht ook. Het was dus wel even duur, maar als je er zo lang mee kunt doen, krijg je het er ook wel weer uit.
Wij hebben de eerste overtrekken trouwens gehaald bij de Kwantum! Waren vrij goedkoop, maar net als overtrekken van de Ikea wel wat stugger.
Zijn allemaal van satijn, dus dat kost wel wat, maar was gelukkig met 50% korting. Kunnen er gelukkig ook lang mee doen. Ik had ook 1 zo'n overtrek toen ik nog thuis woonde en daar heb ik een jaar of 8 onder geslapen en die is nog steeds perfect, heerlijk zacht ook. Het was dus wel even duur, maar als je er zo lang mee kunt doen, krijg je het er ook wel weer uit.
Wij hebben de eerste overtrekken trouwens gehaald bij de Kwantum! Waren vrij goedkoop, maar net als overtrekken van de Ikea wel wat stugger.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
ik heb ze van covers&co, besteld bij een postorderbedrijf, weet niet meer welke wehkamp of neckerman.
goede kwaliteit en niet heel duur, heb ze nu al een jaar of 6..
goede kwaliteit en niet heel duur, heb ze nu al een jaar of 6..
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Birgit schreef:@Parisienne: de Miles shop bestaat toch nog gewoon?
Ja, alleen online. Er waren zes winkels in Nederland, maar die zijn inmiddels alweer twee jaar geleden gesloten. In 1 daarvan heb ik zo'n 5 jaar gewerkt. Daar kon je ook je Airmiles (en Shell kaarten) inwisselen voor geschenken of kaartjes voor pretparken. Was een beetje een kijkshop idee: alle producten achter vitrines, formulier invullen en vervolgens werd het bij de balie ingevoerd en gehaald voor je in het magazijn.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Van de IKEA. Ik heb/had ook van de Wibra/Zeeman, maar die kwaliteit is echt bagger, en die werden heel snel vaal en lelijk.
Gast- Gast
@shygirl87. Ik vind de kwaliteit van de wibra echt heel slecht. Heb daar 2jaar terug een overtrek gekocht en toen ik hem voor voor gebruik 1keer gewassen had om hem op bed te leggen en hij zag er al niet meer uit... Heb hem 1keer op bed gedaan en daarna regelrecht de kliko in!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb ze van de Ikea, blijven lang mooi en worden niet vaal. Ik heb ze ook wel eens van de Hema gehad, maar daar was dat wel het geval. Zonde.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb mijn nieuwste dekbedovertrek van de linnenoutlet (even googelen) en daar ben ik nog steeds erg blij mee. Goede prijs en goede kwaliteit.
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb er 2 van de H&M en ben er super tevreden over. Is satijn geweven katoen met glans, slaapt echt heerlijk. De witte heb ik nu 2 jaar en ziet er nog altijd uit als nieuw.
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» dekbedovertrek
» Kinder dekbedovertrek
» hoeslakens en dekbedovertrek
» Leuk dekbedovertrek, waar (online) kopen?
» Dekbedovertrek gezocht..
» Kinder dekbedovertrek
» hoeslakens en dekbedovertrek
» Leuk dekbedovertrek, waar (online) kopen?
» Dekbedovertrek gezocht..
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: