Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Amsterdam Centraal - handig ontmoetingspunt

5 plaatsers

Ga naar beneden

Amsterdam Centraal - handig ontmoetingspunt Empty Amsterdam Centraal - handig ontmoetingspunt

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 21:05

Morgen tref ik een Taiwanees vriendinnetje van me in Amsterdam, en ontmoeten we elkaar op Amsterdam Centraal. Ik ken dat station op zich wel redelijk, maar zit even na te denken wat een goed ontmoetingspunt is. Ze heeft geen goed werkende telefoon, dus het moet wel duidelijk zijn waar we afspreken. Welke winkels zitten er ook alweer die duidelijk herkenbaar zijn, of wat is een ander handig herkenningspunt, beetje voorin de grote hal?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Amsterdam Centraal - handig ontmoetingspunt Empty Re: Amsterdam Centraal - handig ontmoetingspunt

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 21:07

Zit er geen Burger King, Mac, Starbucks of ander wereldwijd bekende keten die vrijwel direct in het oog springt? Dan zou ik daar afspreken.

Gast
Gast

Amsterdam Centraal - handig ontmoetingspunt Empty Re: Amsterdam Centraal - handig ontmoetingspunt

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 21:08

Burger King zit bovenaan op perron 1, dus dat is niet heel handig. Starbucks zit er wel, maar ik weet niet waar, want ik ben daar nog nooit geweest sinds ie er zit :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 21:10

Ik ken Amsterdam centraal eigenlijk heel niet, verder :P Ben er drie keer geweest ofzo, maar meestal storm ik die stations direct uit om de stad te gaan verkennen :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 21:10

Ik heb een keer afgesproken bij de Bruna (bij de uitgang zit dat, naar de trams) of bij Julia's? Dat is een pastatentje in de hal Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 21:11

Swirl buiten Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Merai vr 20 mei 2011 - 21:16

Die bruna (het was een ako) is daar weg dus dat wordt lastig. Ik spreek meestal buiten bij de taxistandplaats af. In de grote hal zit o.a. een natuurwinkel (soort tuinen) waar het vaak rustig is dus dat zou ook een goede kunnen zijn.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 21:17

Merai schreef:Die bruna (het was een ako) is daar weg dus dat wordt lastig. Ik spreek meestal buiten bij de taxistandplaats af. In de grote hal zit o.a. een natuurwinkel (soort tuinen) waar het vaak rustig is dus dat zou ook een goede kunnen zijn.

Huh is (was) dat echt geen bruna?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 21:20

Nee dat was een AKO volgens mij.

Ik ben inderdaad al zo lang niet op Amsterdam Centraal geweest dat ik niet precies weet wat er nog is. Denk dat de grote hal wel het handigst is, ipv buiten. Julia's is dan wel een optie, of de Free Record Shop, die zitten volgens mij allebei aan de rechterkant.

Gast
Gast

Bericht  Minx vr 20 mei 2011 - 21:20

Ik spreek daar altijd af bij de starbucks. Vooral ook omdat bijna elke willekeurige persoon die wel weet te vinden.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 21:20

Fairytale schreef:Ik spreek daar altijd af bij de starbucks. Vooral ook omdat bijna elke willekeurige persoon die wel weet te vinden.

Waar zit ie dan :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 21:29

Als ik jou was zou ik bij een van de zaken in de centrale hal afspreken. Buiten zou ik sowieso niet doen, want ik heb al vaak genoeg gehad dat er dan toch onduidelijkheid over was. Over een zaakje, binnen, in de centrale hal, kan weinig misverstand ontstaan. De starbucks zit in de gang van de centrale hal naar de oost kant van het station, dus hij is niet meteen zichtbaar voor iedereen, dus zelfs die zou ik afraden. Al is het natuurlijk wel een bekende naam die iedereen uiteindelijk wel kan vinden. AH to go en Ako zitten er meerdere van in het pand dus dat zou ik ook niet doen:P.

Dus ik zou inderdaad voor de julia's, broodzaak, smullers, oid gaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 21:33

Thanks! Ja ik ga wel voor de Julia's. In de centrale hal lijkt me het handigst.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 21:38

Julia's vind ik ook wel een Marin plek om af te spreken Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 21:42

Haha ja Very Happy

Gast
Gast

Bericht  TukTuk vr 20 mei 2011 - 21:50

Vaak staan er toch ook van die palen/vlaggen van de NS zelf, die speciaal als ontmoetingsplek bedoelt zijn?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 22:10

Ik vind de Freerecord shop altijd wel handig in de hal of de Hema meer richting de trams smile

Gast
Gast

Bericht  Antibes vr 20 mei 2011 - 22:42

Amazzonia schreef:Ik vind de Freerecord shop altijd wel handig in de hal of de Hema meer richting de trams smile

Free record shop is altijd wel makkelijk ja, maar Julia's komt bijna op hetzelfde neer. Iig niet Starbucks, HEMA of buiten.. smile
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Olijfje za 21 mei 2011 - 0:51

De starbucks is helemaal niet zo moeilijk te vinden hoor.. Bij die hal waar je het over hebt helemaal achteraan naar links gaan en dan direct aan de linkerkant.
Olijfje
Olijfje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 289
Punten : 296

Bericht  Antibes za 21 mei 2011 - 1:00

Olijfje schreef:De starbucks is helemaal niet zo moeilijk te vinden hoor.. Bij die hal waar je het over hebt helemaal achteraan naar links gaan en dan direct aan de linkerkant.

Hij is ook niet lastig te vinden, maar het is ook geen "je staat in de centrale hal en dat springt in het oog"-afspreekpunt.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: