aaaaaaahhh!!!!!!!
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
aaaaaaahhh!!!!!!!
ik heb zo'n zin om deze computer uit het raam te gooien. Ik ben me in 30000 bochten aan het wringen om school te combineren met werk en onze dochter. Slaapt dochter eindelijk langer dan 30 minuten, kan ik bezig met de studie, HEEFT DE LAPTOP KUREN Ik had echt heel veel geschreven, is alles weg, zomaar weg en ik kan het nergens terug vinden Als ik het bestandje met de titel wil openen komen er allemaal foutmeldingen in beeld, word is het bestandje aan het herstellen, zendt ik weet niet hoeveel foutrapporten, dan opent zich een nieuw venster zonder tekst.
Dan doe je zo je best en dan gebeurt er dit, ik kan wel janken, kan ik helemaal overnieuw beginnen aan een bestand waar ik al 6 weken mee bezig was en ik wist al nauwelijks hoe ik het voor elkaar moest krijgen om het op tijd in te kunnen leveren
Dan doe je zo je best en dan gebeurt er dit, ik kan wel janken, kan ik helemaal overnieuw beginnen aan een bestand waar ik al 6 weken mee bezig was en ik wist al nauwelijks hoe ik het voor elkaar moest krijgen om het op tijd in te kunnen leveren
Gast- Gast
Re: aaaaaaahhh!!!!!!!
Dat is echt zwaar *piep*
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Als je er al 6 weken mee bezig was, dan heb je dat toch ergens opgeslagen lijkt mij? Dan zou je alleen het stuk wat je net hebt getypt kwijt raken en niet alles toch?
Gast- Gast
Iemand die handig is met computers kan het misschien nog wel ergens vandaan halen? Als je al ziet hoeveel gewiste bestanden ze terug kunnen vinden...
Gast- Gast
alles heb ik in dat bestand opgeslagen, maar als ik die wil openen dan krijg ik dus al die foutmeldingen. Volgens mij is heel microsoft office nu kapot, ik kan niks meer openen (gelukkig nog wel als bijlage op de mail zetten), maar dat bestand waar ik in aan het werken was is verdwenen. Ik heb een klein deel op een sd-kaartje staan, maar de rest moet dus overnieuw
Gast- Gast
Vanavond zou ik wel even kunnen vragen of Dion iets voor je kan betekenen, hij is nu op zijn werk en heeft straks een sollicitatie, dus ik kan hem nu niet echt bereiken.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Je zou een systeemherstel kunnen doen naar gisteren, dan ben je het van vandaag alleen wel kwijt waarschijnlijk.
Gast- Gast
Anders mail je het even naar mij en dan kijk ik of ik het wel kan openen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
susan, ik heb het geprobeerd, maar ik kan dit niet in een bijlage zetten. Ik heb er even een printscreen van gemaakt hoe de bestandjes er nu uit zien:
alle bestanden die ik hier niet geopend heb op de computer kan ik nog wel in een bijlage zetten van hotmail en ook nog openen op de andere computer, maar alle bestanden die geopend zijn, krijgen dus dit icoontje. Ze hadden allemaal ook een andere naam, maar dat is dus ook veranderd door de computer.
**EDIT: en veel succes voor dion straks!
alle bestanden die ik hier niet geopend heb op de computer kan ik nog wel in een bijlage zetten van hotmail en ook nog openen op de andere computer, maar alle bestanden die geopend zijn, krijgen dus dit icoontje. Ze hadden allemaal ook een andere naam, maar dat is dus ook veranderd door de computer.
**EDIT: en veel succes voor dion straks!
Laatst aangepast door Dromertje op vr 20 mei 2011 - 0:06; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
hmm, systeemherstel kan mij man wel, dat moet ie vanavond dan even proberen.
Gast- Gast
Dit gebeurt er:
ik wil het bestandje openen vanuit word, komt er deze melding:
dan komt deze melding:
en dan maakt niet uit welke ik kies, in beide gevallen krijg ik een wit scherm na een aantal meldingen dat ie: recovering-en is.
ik wil het bestandje openen vanuit word, komt er deze melding:
dan komt deze melding:
en dan maakt niet uit welke ik kies, in beide gevallen krijg ik een wit scherm na een aantal meldingen dat ie: recovering-en is.
Laatst aangepast door Dromertje op vr 20 mei 2011 - 0:28; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
@dromertje..
hou je er rekening mee dat je e-mail adres onderin je adresbalk gedeeltelijk zichtbaar is
hou je er rekening mee dat je e-mail adres onderin je adresbalk gedeeltelijk zichtbaar is
Gast- Gast
Kan je het bestand openen met kladblok?
Edit: en probeer eens de naam te wijzigen en .tmp om te zetten naar .doc
Edit: en probeer eens de naam te wijzigen en .tmp om te zetten naar .doc
Gast- Gast
kladblok lukt ook niet. En ik bewaar dit topic even voor mijn man als hij thuis komt. Ik ben echt een computer-n00b, dus ik weet er echt weinig van, ik zou niet weten hoe ik een bestand om moet zetten
verder is mijn dochter (na een slaapje van 1.5 uur, uniek!!) weer wakker, dus ik moet er vandoor, ik kijk vanavond naar de andere reacties.
verder is mijn dochter (na een slaapje van 1.5 uur, uniek!!) weer wakker, dus ik moet er vandoor, ik kijk vanavond naar de andere reacties.
Gast- Gast
Heb je al gezocht op de bestandsnaam? Want er staat nu ineens een hele andere extensie achter, waarschijnlijk staat het bestand gewoon ergens anders! Dit is een temp bestand, dat gebruikt je pc als tijdelijk bestand om op te slaan zeg maar.
Grote kans als je op de bestandsnaam zoekt, dat je het juiste bestand wel vindt.
Heb je de laptop al opnieuw opgestart? Dan worden die temp bestanden vaak opgeschoont.
Grote kans als je op de bestandsnaam zoekt, dat je het juiste bestand wel vindt.
Heb je de laptop al opnieuw opgestart? Dan worden die temp bestanden vaak opgeschoont.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
AngelNyn schreef:Heb je al gezocht op de bestandsnaam? Want er staat nu ineens een hele andere extensie achter, waarschijnlijk staat het bestand gewoon ergens anders! Dit is een temp bestand, dat gebruikt je pc als tijdelijk bestand om op te slaan zeg maar.
Zoiets dacht ik ook! Het wil ook nog wel eens als je Word gewoon opstart vanaf je bureaublad, dat je dan bij 'bestand' of die windowsflag (bij vista) kunt kiezen "meest recent bestand". Misschien doet hij het dan nog wel.
Gast- Gast
misschien een kleine tip voor de volgende keer: koop een usb stick en sla daar alles op wat belangrijk is. Mocht je pc crashen, kuren hebben wat dan ook. Dan ben je niet meteen alles kwijt. En je kan het zo weer op een andere pc openen
Baby- Fluisteraar
- Aantal berichten : 59
Punten : 75
Registratiedatum : 13-03-11
_Donnaa schreef:Op sla het op op een website en mail de link naar jezelf!
Of mail het gewoon naar jezelf En als het echt belangrijk is maak ik ook altijd 3 bestanden ofzo, mocht er dus een bestand stuk gaan zeg maa,r heb je altijd die andere nog. Uiteraard dus wel elke keer alles 3x opslaan
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: