Wie is wie?
+12
TNMN
Phileine
loura
Susan
Minx
SuperGrover
Spring
Suus
Antibes
TGR
Vanillivi
Burn
16 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Wie is wie?
Heb je ook wel gelijk in hoor Storm. Dacht dat het bij haar wel vrij algemeen bekend en open was, vandaar.
Gast- Gast
Ze vind het denk ik niet heel prettig. Daarbij worden nu beide badeendjes door elkaar gehaald. Want badeendje200 heeft niet echt heel bijzondere wenkbrauwen ofzo
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Wat ik nooit snap: als je een oude forummer niet wil 'verraden' door de nieuwe naam te noemen dan kan je toch beter helemaal niet zeggen dat diegene nog aanwezig is?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Waarom niet? Dat is toch iets heel anders dan de nieuwe naam zeggen zonder toestemming? In het geval van Flippin' Bitch wist iedereen dat zij er nog was, alleen de naam niet.Susan schreef:Wat ik nooit snap: als je een oude forummer niet wil 'verraden' door de nieuwe naam te noemen dan kan je toch beter helemaal niet zeggen dat diegene nog aanwezig is?
Gast- Gast
Storm schreef:
Waarom niet? Dat is toch iets heel anders dan de nieuwe naam zeggen zonder toestemming? In het geval van Flippin' Bitch wist iedereen dat zij er nog was, alleen de naam niet.
Omdat als je niks zegt je de kans verkleint dat mensen erachter komen wie die persoon is, zodra mensen weten dat een bepaalde forummer er nog is gaan ze juist op zoek en dan valt het kwartje vaak ook wel.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Kunnen mensen niet gewoon hun oude naam houden?? Veeeel makkelijker
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik weet dat sommigen het gedaan hebben om weer wat anoniemer te zijn daarom denk ik dat badeendje het ook erg zou waarderen dat de omschrijving van haar naam niet in dit topic staat. Als ze het wil zeggen geeft ze het zelf wel aan
Edit: de vraag van haar of je de omschrijving wil verwijderen.
Edit: de vraag van haar of je de omschrijving wil verwijderen.
Minx- Lady Post-a-lot
Lize schreef:Maar wie is/was purple dan?
Dat wil ze graag voor zich houden, maar ik heb wel een vermoeden van wie ze voorheen was.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Over welke badeend heb je het nou Fairytale? Moet Marin de omschrijving weghalen?
Gast- Gast
ja de omschrijving van marin moet weg. Ze is daar echt niet happy mee.
Minx- Lady Post-a-lot
Handig topic dit
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Ik vind het een beetje flauw om je naam te veranderen, wel aan mensen te vertellen wie je bent, maar aan andere mensen niet. De mensen die wel op de hoogte zijn laten dat dan 9 van de 10 keer vrij duidelijk merken en dan als mensen er toevallig achterkomen wordt daar moeilijk over gedaan. Zeg dan gewoon niets.
Ik weet wie badeendje200 nu is en ik weet ook wie badeendje88 nu is, zonder dat iemand mij het ooit verteld heeft dus zo moeilijk was het niet, want ik ben zo'n beetje de slechtste "forummerontmaskeraar" die er bestaat.
Ik weet wie badeendje200 nu is en ik weet ook wie badeendje88 nu is, zonder dat iemand mij het ooit verteld heeft dus zo moeilijk was het niet, want ik ben zo'n beetje de slechtste "forummerontmaskeraar" die er bestaat.
Gast- Gast
Je kan het flauw vinden maar mensen hebben er meestal een reden voor. Daarbij is het niet aan andere forummers om het bekend te maken. Mensen zullen het ongetwijfeld door hebben als je een beetje oplet. Dat betekend niet dat het voor minder bekende forummers ook gelijk duidelijk is. Als je veel meeleest ga je mensen herkennen. Op zich snap ik wel dat mensen aan sommigen vertellen wie ze zijn en wie niet. Als jij mensen irl kent zul je ze dat toch eerder zeggen dan tegen mensen die je niet irl ken.
En nogmaals. Mensen hebben alle recht om namen te veranderen. Andere forummers hebben niet het recht ondanks dat ze het denken te weten of weten om dat zo neer te zetten zonder dat de forummer in kwestie hier van op de hoogte is. Dat is waar het in dit geval om gaat. Ze is er gewoon echt niet blij mee. Ik heb haar niet voor niets hier over gesmst en kreeg binnen 2 minuten reactie wat ook een hoop zegt.
En nogmaals. Mensen hebben alle recht om namen te veranderen. Andere forummers hebben niet het recht ondanks dat ze het denken te weten of weten om dat zo neer te zetten zonder dat de forummer in kwestie hier van op de hoogte is. Dat is waar het in dit geval om gaat. Ze is er gewoon echt niet blij mee. Ik heb haar niet voor niets hier over gesmst en kreeg binnen 2 minuten reactie wat ook een hoop zegt.
Minx- Lady Post-a-lot
Mocht ook niet vertelt worden dat ze überhaupt aanwezig is onder een andere naam?
Gast- Gast
Dat weet ik zo niet. Niet over gehad. Dat zullen er veel wel door hebben maar zo de naam niet.
Minx- Lady Post-a-lot
Daar gaan we weer...
Het grote mysterie van de namen die vooral niet bekend mogen worden.
Gast- Gast
Jemig, vandaar dat ik het met je eens was op relatie gebied...Persephone schreef:Burn schreef:Persephone, ik heb misschien onder een steen gelegen ofzo, maar wie was jij hiervoor?
Eucalypta, Euc, Lilith, en nu dus dit.
(voor degenen die vroegen waarom, in het andere topic: Persephone is de godin van de onderwereld, vond ik wel wat hebben )
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Megara schreef:Daar gaan we weer...
Leuke reactie maar hoe zou jij het vinden als het om jou zou gaan terwijl je het niet prettig zou vinden.
Minx- Lady Post-a-lot
Oohhh Parels! Je bent terug! Ik moest zo vaak aan jou denken! Omdat ik zo benieuwd was of je al zwanger was:D. Zo te zien wel, wat super leuk, gefeliciteerd!
De discussie van de naamsveranderingen is al vaak genoeg gevoerd en ik denk toch dat we het daar nooit allemaal over eens worden. Ik heb nog nooit mijn naam veranderd en ik denk ook niet dat dat echt op zou vallen als ik dat deed:P.
De discussie van de naamsveranderingen is al vaak genoeg gevoerd en ik denk toch dat we het daar nooit allemaal over eens worden. Ik heb nog nooit mijn naam veranderd en ik denk ook niet dat dat echt op zou vallen als ik dat deed:P.
Gast- Gast
Welkom terug Parels! Leuk dat je er weer bent
Oh en gefeliciteerd met je zwangerschap!
Oh en gefeliciteerd met je zwangerschap!
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: