Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het "wat eten we vandaag" topic

+122
Pannetoet
Xanna
Sushi
Jerry
Sarah1985
Barbabella
miss22
Niekske
Snoes
CCC
boekenwurm83
Rovine
Lies
luenca
girli
Nietjuuh
VanillaRose
Cato
smooch
Sorella
Fayebella
Hoochie
aniet
SuperGrover
Raindrop
Lavendel
Zininzon
Flippin' Bitch
claudiaveronique
sonly
loura
Zwerver
GeKKiE
Sjonno
Linda
Lady4
Labeendje
dr_oupy
Emma_
_Lacey_
Toet
Tania
mo-lola
rapa nui
Kabouter
Dolphinne
Sjaantje
lyke
Sugarfall
Monte
Vlinder83
Aziraphale
Stoplicht
Antibes
Possom
Bosjesvrouw
_DoI
Roxi3
Ilargi
Caresses
Atelier Madame
Alyssa
Zora
Champagne
Laquisia
Dennenappel
luisa
eigenwijs
Kreeftje
PluDan
Jezzie
Sneeuwvlok
Sterre
Gebruikersnaam
Jeanette
Juul
ExpressoB
sanne-84
Lotus_
Shisha
love
Kaboutertje
Miss G
SoGood
Susan
xxDila
Melis1985
Parisienne
Arwyn
Caramba
juffie001
Coccinelle
Theezakje13
papilon
Novalee
studiebol
NoorA
silly-one
Inge
Pien
Zonnetje
flower
VeryCherry
SoezieQ
minoessepoes
Oasis
Suus
Poisongirl
Ellebel
Summerlovin
nina
Kqip
Burn
SnowWhite
Highway
Verde
Mida4you
Mizz_S
dolfijntje24
patjuhhh
Lejow
Rev3rie
126 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 3 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  patjuhhh ma 16 mei 2011 - 23:44

vanavond lekker fusilisalade met asperges!
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 3 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Inge di 17 mei 2011 - 0:08

Aardappeltjes uit de oven, groente (weet nog niet wat) en een recept van Griekse gehaktballetjes van weetjewel
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 3 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  minoessepoes di 17 mei 2011 - 2:33

Uiteindelijk eten we vanavond de Griekse gehaktballetjes die voor gister op het programma stonden.

Gister bleef er onverwacht iemand eten. Ik heb krieltjes in de schil beetgaar gekookt en die omgeschept met een mengsel van groene pesto, olijfolie, citroensap, knoflook en ui en daar ook kerstomaatjes bij gedaan (die poffen dan zo lekker), daarbovenop heb ik groene asperges gelegd die ik even voorgekookt had met wat zout erop. En dat in de oven, op het rooster daarboven had ik kipfilet ingesmeerd met pesto.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 3 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Oasis di 17 mei 2011 - 2:44

Vanavond eten wij Goulashsoep met naanbrood
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 3 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 3:22

Ik eet wat mijn vriend kookt vandaag.. Verrassing! nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 3 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 3:26

Als ik zo de energie kan opbrengen om naar de appie te fietsen eet ik een pizza Vegetale van Dr. Oetker, yummie!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 3 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  silly-one di 17 mei 2011 - 3:29

Noa schreef:Ik ook asperges!!

Aspergesoep:


Ik weet niet waar jij je asperges haalt, maar mijn ouders halen ze vaak direct bij de boer. Dan neemt mijn moeder ook gelijk een zakje gebroken asperges mee om soep van de maken. Hoef je niet van die mooie asperges te gebruiken om soep te maken. Het zakjes breuken kost iets van 1,50 (ongeveer 500gram) terwijl ze anders 6 euro per kilo betaald ( AA Violet asperges).
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 3 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  silly-one di 17 mei 2011 - 3:30

Ik ga voor gebakken aardappelen met broccoli en een braadworst.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 3 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  NoorA di 17 mei 2011 - 3:31

minoessepoes schreef:Uiteindelijk eten we vanavond de Griekse gehaktballetjes die voor gister op het programma stonden.

Gister bleef er onverwacht iemand eten. Ik heb krieltjes in de schil beetgaar gekookt en die omgeschept met een mengsel van groene pesto, olijfolie, citroensap, knoflook en ui en daar ook kerstomaatjes bij gedaan (die poffen dan zo lekker), daarbovenop heb ik groene asperges gelegd die ik even voorgekookt had met wat zout erop. En dat in de oven, op het rooster daarboven had ik kipfilet ingesmeerd met pesto.

Amai zeg, ik krijg altijd zo'n trek als ik jouw reacties lees. Kan je geen kookboek schrijven Very Happy ?
NoorA
NoorA
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 3 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Rev3rie di 17 mei 2011 - 4:00

@NOA, had je er maar 3 asperges door je soep gedaan? :cyclops:
Vandaag heb ik ook zelfgemaakte aspergesoep, smaakt goed. Straks even wat voor schoonmams bewaren, vriendlief houdt niet van asperges.
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 3 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  studiebol di 17 mei 2011 - 4:05

Net ff gauw boodschappen gedaan en ik had geen inspiratie, dus het wordt een gepofte aardappel, sperziebonen met spekjes en een mexicaanse burger.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 3 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Novalee di 17 mei 2011 - 4:09

Rijst of noedels (daar ben ik nog niet over uit) met roerbakgroente, nasi/bamivlees en teriyaki-sesam woksaus. Als toetje hebben we magere yoghurt met perzik.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 3 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Summerlovin di 17 mei 2011 - 4:49

Doner pizza.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 3 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Zonnetje di 17 mei 2011 - 5:08

Spinazie-kaasrondo, worteltjes en aardappelpuree.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 3 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  dolfijntje24 di 17 mei 2011 - 5:13

verse pasta met kip, groente en tomatensaus.
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 3 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Mizz_S di 17 mei 2011 - 5:18

Volkorenpasta met pittige tomatensaus, met paprika, champignons en ui, en lekker olijven en geraspte kaas erbij.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 3 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 5:43

Mexican Pizza! Very Happy

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 3 Specialties-mexicanpizza

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 3 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 6:36

Ik had een restantje pasta met tomaten-groenten saus van gisteren, heb dat in een ovenschaal gedaan, met wat paneermeel er over, en in de oven. Was lekker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 3 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 6:57

Heb even een salade gegeten met druiven, geitenkaas, spek en tomaat. Met daarover vijg/dadel balsamicoazijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 3 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  papilon di 17 mei 2011 - 7:09

ik hadvan gister nog een vers gemaakte paddestoelensoep, met veel groentes erdoorheen en balletjes.. Very Happy daar lekker geroosterd broodje bij mmmmm
papilon
papilon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 62
Registratiedatum : 15-05-11
Woonplaats : uden

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 3 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 9:00

Hier waren het aardappelschijfjes met witte bonen in tomatensaus en groentenballetjes.

Morgen ga ik uit eten, maar ik heb stiekem al op de kaart gekeken en dit wordt hem:
Zomerse salade
Salade van sinaasappel, rode ui, olijfjes, feta en gegrilde kipfilet met een
Mediterraanse kruidendressing (ook vegetarisch te bestellen)

Thaise groente curry
Lekker pittig met cashewnoten en rijst

Zomerse coupe; 3 soorten sorbetijs met verse aardbeien en slagroom

Jammie Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 3 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 9:15

silly-one schreef:
Noa schreef:Ik ook asperges!!

Aspergesoep:


Ik weet niet waar jij je asperges haalt, maar mijn ouders halen ze vaak direct bij de boer. Dan neemt mijn moeder ook gelijk een zakje gebroken asperges mee om soep van de maken. Hoef je niet van die mooie asperges te gebruiken om soep te maken. Het zakjes breuken kost iets van 1,50 (ongeveer 500gram) terwijl ze anders 6 euro per kilo betaald ( AA Violet asperges).
Ah, goede tip, maar zou niet weten waar ik die boer vandaan moest halen... woon in hartje Amsterdam, dus moet het van de Turkse groentenhandel hebben smile Zal het eens aan hem vragen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 3 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 9:17

Rev3rie schreef:@NOA, had je er maar 3 asperges door je soep gedaan? :cyclops:
Vandaag heb ik ook zelfgemaakte aspergesoep, smaakt goed. Straks even wat voor schoonmams bewaren, vriendlief houdt niet van asperges.
Ja, maar ik heb de bouillon getrokken uit de schillen en kontjes van 8 asperges en vervolgens na afgieten de 3 asperges er pas bij gedaan en ge staafmixt, het is ook maar voor mij alleen he? Ik heb er 1 volle kop soep van gemaakt, was heerlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 3 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 11:10

Vandaag hebben we zelfgemaakte chinese tomatensoep op met een broodje gezond
En morgen eten we gebakken gekruiden aardappeltjes met schil, sla met feta kaas, zilveruitjes en komkommer en een sate snitzel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 3 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Mizz_S di 17 mei 2011 - 21:24

Ik moet op mn werk eten en ik neem een bakje groentelasagne mee, mn vriend maakt tjap tjoy met vegetarische wokstukjes, en dat neem ik dan morgen mee naar mn werk.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 3 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum