Ben je ijdel?
+15
Guus
Ugly Betty
Zwerver
Blond
girli
Jeanette
Kaboutertje
knets
Polly
Sterre
SuperGrover
Susan
Arwyn
silly-one
SoGood
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ben je ijdel?
Ik vind het belangrijk dat mijn haar goed zit en dat ik leuke kleding aan heb. Meestal heb ik mascara op, maar als ik het niet op heb voel ik me ook prima.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben redelijk ijdel. Besteed 's ochtends best wat tijd aan mn uiterlijk, maar werk dat niet de hele dag door bij. Hooguit de borstel door mn haar af en toe.
Voordat ik uitga sta ik langer voor de spiegel en werk ik soms tussendoor nog wat lippenstift bij maar ben er verder gelukkig niet mee bezig.
Voordat ik uitga sta ik langer voor de spiegel en werk ik soms tussendoor nog wat lippenstift bij maar ben er verder gelukkig niet mee bezig.
Gast- Gast
jawel, maar eigenlijk alleen als ik mensen ontmoet of ergens heen ga.
op een normale doordeweekse dag trek ik gewoon een spijkerbroek en een trui aan en doe mijn haar in een knotje, er zijn tegenwoordig zelfs dagen dat ik niet eens mascara opdoe
maar ik hou van mooie kleren en er verzorgd uitzien, en ik heb dan wel rubber laarzen aan als ik door het bos loop maar dan wel met een kek ruitje en mijn leren jasje
op een normale doordeweekse dag trek ik gewoon een spijkerbroek en een trui aan en doe mijn haar in een knotje, er zijn tegenwoordig zelfs dagen dat ik niet eens mascara opdoe
maar ik hou van mooie kleren en er verzorgd uitzien, en ik heb dan wel rubber laarzen aan als ik door het bos loop maar dan wel met een kek ruitje en mijn leren jasje
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Ja en soms té pff. Inderdaad elke spiegel en ruit checken. En t liefst föhn ik elke ochtend mijn haar dan zit het gewoon veel mooier dan dat ik het zo laat opdrogen. En als ik naar school/werk ga is dat ook niet alleen met n macara maar met t hele pakket. Soms denk ik wel eens waar doe ik het toch allemaal voor, lekker belangrijk. Maar ik voel me gewoon prettiger als ik echt even aandacht aan mezelf heb besteed ook qua kleding enzo.
Als ik dan naar mn vriend kijk die binnen 10 min klaar is nadat hij de douche uit is, gewoon wat uit zn kast trekt, gel in t haar (soms nog niet eens) en hup klaar lijkt me heeeeerlijk. Alhoewel dat getut natuurlijk soms ook lekker is haha.
Als ik dan naar mn vriend kijk die binnen 10 min klaar is nadat hij de douche uit is, gewoon wat uit zn kast trekt, gel in t haar (soms nog niet eens) en hup klaar lijkt me heeeeerlijk. Alhoewel dat getut natuurlijk soms ook lekker is haha.
sprookjesprinses- Fluisteraar
- Aantal berichten : 41
Punten : 47
Registratiedatum : 17-05-11
Ja, ik ben wel ijdel, al komt dat voor een groot deel voort uit onzekerheid. Ik maak me altijd op (de ene keer iets uitgebreider dan de andere keer, maar ik ben er sowieso niet heel lang mee bezig), behalve als ik een hele dag nergens heen ga of alleen ff boodschappen moet doen. Ik check idd ook in elk spiegel/ruit wel ff hoe ik eruit zie en of ik niet voor lul loop. Ben ook altijd bang dat er iets tussen mn tanden zit, dus dat check ik dan meteen even
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Redelijk.
Ik vind het heerlijk om te tutten en met kleding enzo bezig te zijn, ik ga vrijwel nooit make-uploos de deur uit maar ik kijk niet in elke ruit of spiegel of alles nog wel goed zit.
Ik vind het heerlijk om te tutten en met kleding enzo bezig te zijn, ik ga vrijwel nooit make-uploos de deur uit maar ik kijk niet in elke ruit of spiegel of alles nog wel goed zit.
Gast- Gast
ijdel
Uitspraak: ˈɛidəl Bijvoeglijk naamwoord 1 als je jezelf heel goed en mooi vindt. Synoniem: pronkzuchtig.
Nee op basis van bovenstaande ben ik niet ijdel. Maar zie er wel graag verzorgd uit en check meerdere keren per dag de spiegel om te kijken of alles nog goed zit.
Uitspraak: ˈɛidəl Bijvoeglijk naamwoord 1 als je jezelf heel goed en mooi vindt. Synoniem: pronkzuchtig.
Nee op basis van bovenstaande ben ik niet ijdel. Maar zie er wel graag verzorgd uit en check meerdere keren per dag de spiegel om te kijken of alles nog goed zit.
Gast- Gast
Ik ben vrij ijdel ja. Ik kleed me graag leuk en modieus, ik ga zonder make up de deur niet uit, als ik mijn haar los draag zit er een kam in mijn tas, ik kijk veel in spiegels en gebruik etalages als spiegel.
Mijn omgeving vind mij ook het meest ijdel, haha!
Mijn omgeving vind mij ook het meest ijdel, haha!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Nu even niet. Ik ben al blij dat ik uit mn bed kan komen...Dus ik draag wel leuke kleren, en soms trek ik letterlijk wat uit de kast, en ik doe poeder en blusher op, maar voor de rest heb ik geen tijd of geen geduld.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: