ik zoek....
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
ik zoek....
dit zeepaardje
V.arian is er helemaal gek van,en nu zoek ik er nog 1 voor bij oma.alle bart smitten hier al afgegaan en ook op internet is hij niet meer te koop bij de bs.nu zag ik net op internet dat hij er bij fisher price uit de collectie is,dus heel graag als iemand nog een winkel weet die hem verkoopt,of toevallig nog thuis in een stoffig hoekje hebt liggen en er niks mee gedaan word.dan zal ik heel blij zijn.
wel graag de blauwe.
V.arian is er helemaal gek van,en nu zoek ik er nog 1 voor bij oma.alle bart smitten hier al afgegaan en ook op internet is hij niet meer te koop bij de bs.nu zag ik net op internet dat hij er bij fisher price uit de collectie is,dus heel graag als iemand nog een winkel weet die hem verkoopt,of toevallig nog thuis in een stoffig hoekje hebt liggen en er niks mee gedaan word.dan zal ik heel blij zijn.
wel graag de blauwe.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Re: ik zoek....
ik hoop voor je dat je zo'n knuffel vind ik ken het probleem mijn zoontje heeft een eendje dat kan kwakken en er zit een belletje aan maar helaas ook nergens meer te verkrijgen terwijl hij niet zonder kan slapen pffff...
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
http://www.eurekakids.net/nl/Kinderverzorging/fisher-price/t4967-zeepaardje-slaapvriendje/J0B19226
Gast- Gast
Ik kwam deze site tegen met googlen:
http://www.eurekakids.net/nl/Kinderverzorging/fisher-price/t4967-zeepaardje-slaapvriendje/J0B19226
Zie net dat Patriesje deze link ook heeft geplaatst.
Zie net dat Patriesje deze link ook heeft geplaatst.
Laatst aangepast door Limburg85 op di 17 mei 2011 - 3:56; in totaal 1 keer bewerkt
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
http://www.dreumeswinkel.nl/index2.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=72&Itemid=72&vmcchk=1&Itemid=72&pop=1&tmpl=component
Gast- Gast
had ik gekeken maar was al gereserveerdPatriesje schreef:Marktplaats?
mauwmauw- Kletskop
Ik heb hem voor N. in het roze en N. is er ook helemaal gek op! Ze kan bijna niet slapen zonder. Ik hoop dat je er een vindt. Wij hebben het cadeau gekregen, maar kan me wel herinneren dat ik ze een keer bij de Bart Smit heb gezien. Intertoys misschien? En anders inderdaad wat webshops met kinderspeelgoed. Er zijn er genoeg particulier die bekende merken speelgoed aanbieden.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
ja wij hadden hem bij de bart smit gekocht al in december voor sinterklaas,maar nu ik weer ga werken,gaat v.arian 2 dagen bij me moeder en toen zij ze van dan koop ik er ook wel 1 dan hoef je hem niet elke keer mee tenemen enzo,maar dat is makkelijkere gezegd dan gedaan.ben nu echt dat hele internet aan het afstruinenParisienne schreef:Ik heb hem voor N. in het roze en N. is er ook helemaal gek op! Ze kan bijna niet slapen zonder. Ik hoop dat je er een vindt. Wij hebben het cadeau gekregen, maar kan me wel herinneren dat ik ze een keer bij de Bart Smit heb gezien. Intertoys misschien? En anders inderdaad wat webshops met kinderspeelgoed. Er zijn er genoeg particulier die bekende merken speelgoed aanbieden.
mauwmauw- Kletskop
Die twee links die net gegeven werden, daar staat 'ie toch op? Bestel je hem daar gewoon!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
wij hebben die in het roze gekregen laatst voor ons dochtertje, volgens mij had mijn broer die bij intertoys gehaald, dus volgens mij is die wel nog te krijgen
Gast- Gast
oke dan ga ik bij de intertoys even kijken,online zag ik hem niet.
mauwmauw- Kletskop
mauwmauw schreef:oke dan ga ik bij de intertoys even kijken,online zag ik hem niet.
Maar je kan hem toch via die 2 links vinden die in dit topic geplaatst zijn? ( mocht je hem bij de intertoys niet vinden)
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
ja dat ga ik dan ook doen,maar ik ken die sites niet,en ben dan altijd een beetje huiverig om te gaan bestellenSummerlovin schreef:mauwmauw schreef:oke dan ga ik bij de intertoys even kijken,online zag ik hem niet.
Maar je kan hem toch via die 2 links vinden die in dit topic geplaatst zijn? ( mocht je hem bij de intertoys niet vinden)
mauwmauw- Kletskop
mauwmauw schreef:ja dat ga ik dan ook doen,maar ik ken die sites niet,en ben dan altijd een beetje huiverig om te gaan bestellenSummerlovin schreef:mauwmauw schreef:oke dan ga ik bij de intertoys even kijken,online zag ik hem niet.
En waarschijnlijk betaal je net zoveel verzendkosten als dat dat ding kost Ik zou even bij de intertoys kijken dan.
Ons zoontje is er ook helemaal idolaat van!
Gast- Gast
Het is sowieso een tip om 2 dezelfde knuffels in huis te hebben waar je kindje niet zonder kan. Ze worden namelijk allemaal een keertje ziek en als de een onder gespuugd is dan heb je geen drama thuis midden in de nacht. Of als het ene een keer vies is en je wilt het wassen, dan kan dat ook zonder problemen.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Ik zoek...
» Ik zoek en zoek, maar kan niet vinden!
» Ik zoek en zoek maar kan niet vinden..
» Ik zoek en zoek..en zoek..
» Ik zoek
» Ik zoek en zoek, maar kan niet vinden!
» Ik zoek en zoek maar kan niet vinden..
» Ik zoek en zoek..en zoek..
» Ik zoek
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: