Koffietijd
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Koffietijd
Kijkt er hier nog iemand koffietijd op dit moment?
Volgens mij kwam de moeder van Isabella(volgens mij begon haar naam op het vorige forum met een e.) in beeld. Ze gingen bij haar koffiedrinken en ze zoomden in op een foto van haar dochters en toen zag ik Isabella.
Wat een toeval. Dus nog meer mensen dit gezien?
Volgens mij kwam de moeder van Isabella(volgens mij begon haar naam op het vorige forum met een e.) in beeld. Ze gingen bij haar koffiedrinken en ze zoomden in op een foto van haar dochters en toen zag ik Isabella.
Wat een toeval. Dus nog meer mensen dit gezien?
Chili2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 22
Punten : 31
Registratiedatum : 30-11-10
Re: Koffietijd
ja, ik heb het gezien!! plaatste het net in het dagcafe!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:ja, ik heb het gezien!! plaatste het net in het dagcafe!!
Haha ja dat zag ik al!
Chili2011- Fluisteraar
Dat klopt inderdaad, dat was mijn moeder Haha, ze waren ineens langs gekomen vorige week!
Wie ben jij van het vorige forum?
Wie ben jij van het vorige forum?
Laatst aangepast door Isabella op zo 15 mei 2011 - 22:56; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Storm schreef:Haha wat leuk joh! Wat deed ze in Koffietijd dan?
Was van Oxxio, gaan ze bij een huis langs om te kijken hoe het zit met energie en besparen. Ze vonden het huis zo mooi, en kwamen daarom langs haha, en toen werd er een foto ingezoomd van dochters + aanhang
Gast- Gast
Wat leuk Isabella! Ik fietste net nog door jouw buurtje volgens mij, maar ik weet nog steeds niet precies waar je woont. Dus ik moest nog aan je denken, toen Koffietijd op was (en soms kijk ik 't, maar nu dus net niet).
Gast- Gast
ik heb het ook gezien dacht je idd al te herkennen. je lijkt wel op je moeder
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
In het studentenhuis van m'n broertje woont trouwens een jongen die me echt aan jou doet denken, maar dan de jongens versie er van! Heb je niet toevallig een neefje (met andere achternaam) in Groningen wonen?
Gast- Gast
Marin schreef:In het studentenhuis van m'n broertje woont trouwens een jongen die me echt aan jou doet denken, maar dan de jongens versie er van! Heb je niet toevallig een neefje (met andere achternaam) in Groningen wonen?
Marin, ik kom tegenwoordig jouw broertje zo vaak tegen. Echt alsof overal waar ik ben, hij ook is. Hij woont toch ook in Groningen?
@Isabella: Ik lees eigenlijk alleen mee maar zit al iets van 8 jaar op het forum. Heb al verschillende namen gehad maar reageer vrij weinig tot niet. Je lijkt op je moeder .
Chili2011- Fluisteraar
Oh wat grappig, herken je 'm van foto's dan of ken je 'm persoonlijk?
Ben je hier nieuw op het forum?
En waar is overal?
En waar is overal?
Gast- Gast
Wat leuk, Isabella! Is het ergens terug te zien?
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Op rtlgemist.nl maar het is de laatste paar minuten van het programma.. (ik heb de hele aflevering gekeken )
Isabella: toen je moeder zei dat ze er al 3 jaar woont bedacht ik me ineens hoe lang wij elkaar al kennen!
Isabella: toen je moeder zei dat ze er al 3 jaar woont bedacht ik me ineens hoe lang wij elkaar al kennen!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Ik heb het gezien. Wat een leuke moeder heb je, Isabella! En ook mooi huis en mooie kat . Voor de rest vind ik Koffietijd irritant om te kijken, overdreven gedoe allemaal.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Marin schreef:Oh wat grappig, herken je 'm van foto's dan of ken je 'm persoonlijk?
En waar is overal?
Hm ik dacht dat ik een reactie had geplaatst.
Nee ik ken hem niet persoonlijk maar je zusje wel. Daar heb ik zelfs nog bij sommige vakken in de klas gezeten. Toevallig wonen mijn ouders ook in H.
En nee ik ben niet nieuw hier op het forum, kom er al jaren alleen plaats ik bijna niets.
Overal is, vrijdag nog in de Albert Heijn aan de vismarkt. En met k-dag/nacht in de stad, gewoon op straat .
Chili2011- Fluisteraar
Oh grappig Ze wonen allebei in 't centrum, dus grote kans dat je ze veel ziet inderdaad.
Gast- Gast
Try, haha, inderdaad, tijd vliegt enorm!
De rest, dankjewel, iedereen zegt dat ik op mijn moeder lijk inderdaad haha..
Uhm ik heb alleen een neef van in de 30, en die woont hier in de buurt, dus dat zal wel niet Marin!
De rest, dankjewel, iedereen zegt dat ik op mijn moeder lijk inderdaad haha..
Uhm ik heb alleen een neef van in de 30, en die woont hier in de buurt, dus dat zal wel niet Marin!
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: