Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Even showen met onze babykamer...

+17
liesje
Happydobby
Meeko
Mamasapje
Dribbel
ProudMom
Mizzie
pantuf
yes1984
Tania
Liadan
Printje
Bruintje Beer
Summerlovin
Sjaantje
PapillonRose
Pien
21 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Even showen met onze babykamer...  - Pagina 2 Empty Re: Even showen met onze babykamer...

Bericht  Mamasapje za 14 mei 2011 - 8:48

Leuk gedaan! Ik zou inderdaad een Ribba boven de commode doen... Zo is het wel heel kaal, net alsof het nog niet af is.

Enne, gewoon showen op Hyves joh! Je bent er trots op toch? Dalijk komen mensen ook al langs om je kindje te bewonderen Wink
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even showen met onze babykamer...  - Pagina 2 Empty Re: Even showen met onze babykamer...

Bericht  Meeko za 14 mei 2011 - 8:57

Leuk kamertje hoor! Ik zou denk ik zelf wel die kubussen ophangen. Wij hebben ze ook en vind t helemaal niet druk staan ofzo.
Die doosjes zijn ook leuk. Heb je die zelf gemaakt?
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even showen met onze babykamer...  - Pagina 2 Empty Re: Even showen met onze babykamer...

Bericht  Pien za 14 mei 2011 - 9:14

die kubussen worden het sowieso niet... die knoop is al doorgehakt!

nu nog even nadenken of het dan zo'n rail word of alleen haar naam...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even showen met onze babykamer...  - Pagina 2 Empty Re: Even showen met onze babykamer...

Bericht  Happydobby za 14 mei 2011 - 11:02

Ik zou er inderdaad wat boven hangen, wij hebben dit kamertje besteld.
Even showen met onze babykamer...  - Pagina 2 Babykamer_tamara_g
Dus wij hebben het niet kaal boven de commode.

Als ik jou kleertjes zie dan vraag ik me af of ik wel genoeg heb, ik heb wel veel rompertjes maar vlgs mij maar 5 setjes kleding.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even showen met onze babykamer...  - Pagina 2 Empty Re: Even showen met onze babykamer...

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 11:07

Leuk kamertje!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even showen met onze babykamer...  - Pagina 2 Empty Re: Even showen met onze babykamer...

Bericht  Pien za 14 mei 2011 - 11:08

maar er komt toch ook wat boven de commode??

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even showen met onze babykamer...  - Pagina 2 Empty Re: Even showen met onze babykamer...

Bericht  liesje za 14 mei 2011 - 20:26

Happydobby schreef:Ik zou er inderdaad wat boven hangen, wij hebben dit kamertje besteld.
Even showen met onze babykamer...  - Pagina 2 Babykamer_tamara_g
Dus wij hebben het niet kaal boven de commode.
Wij hebben dit kamertje ook alleen in de beuken met creme kleur. marilette heette die en deze heeft volgens mij een andere naam is het niet?
Als ik jou kleertjes zie dan vraag ik me af of ik wel genoeg heb, ik heb wel veel rompertjes maar vlgs mij maar 5 setjes kleding.
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Even showen met onze babykamer...  - Pagina 2 Empty Re: Even showen met onze babykamer...

Bericht  Limburg85 za 14 mei 2011 - 20:42

Het kamertje is leuk geworden alleen ik mis nog aankleding, vind het nu kaal en beetje kil.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Even showen met onze babykamer...  - Pagina 2 Empty Re: Even showen met onze babykamer...

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 20:55

Limburg85 schreef:Het kamertje is leuk geworden alleen ik mis nog aankleding, vind het nu kaal en beetje kil.
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even showen met onze babykamer...  - Pagina 2 Empty Re: Even showen met onze babykamer...

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 21:20

Leuk Pien ! Ik zou het bedje ook andersom neerzetten

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even showen met onze babykamer...  - Pagina 2 Empty Re: Even showen met onze babykamer...

Bericht  Mizzie za 14 mei 2011 - 21:30

Tania schreef:
Mizzie schreef:Erg leuk kamertje!!! Ik houd van een beetje rust en wat veel kleertjes!!! Ik kan daar echt gestresst van raken, omdat ik dan denk dat ik veeeel te weinig heb. smile

Even een praktisch vraagje. Gisteren hadden mijn vriend en ik het over het volgende:
Het ledikant staat met het hoofdeinde naar rechts, maar als je de baby draagt, dan doe je dat denk ik op je linkerarm. Volgens mij kan je het kindje dan lastig in bed leggen, maar ik moet het nog even oefenen met een knuffelbeer. Volgens mij moet het bedje dus andersom staan, wil je het kindje in bed leggen. Bij mij staat het ledikantje net als bij jou, maar wij gaan het dus draaien!

Ik ga nu oefenen met een knuffelbeer!

groetjes Mizzie

Ik vind het inderdaad makkelijker als het hoofdeinde naar links staat, anders moet ik m'n zoontje draaien voordat ik hem neer kan leggen. Omdat ik hem nog regelmatig slapend in z'n bed leg, zou dat erg lastig zijn.


Ik heb gisteren dus nog geoefend met een knuffel en het is idd handiger, maar fijn dat een mama het even bevestigd. Zag al helemaal voor me dat ik haar de eerste nacht in bed moet leggen en het lukt niet! hahahaha
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amstelveen

Terug naar boven Ga naar beneden

Even showen met onze babykamer...  - Pagina 2 Empty Re: Even showen met onze babykamer...

Bericht  Pien za 14 mei 2011 - 21:31

Limburg85 schreef:Het kamertje is leuk geworden alleen ik mis nog aankleding, vind het nu kaal en beetje kil.

Dan ben ik wel benieuwd wat jullie dan nog qua aankleding zouden toevoegen. Vind het namelijk best lastig. Sowieso heb ik nog 3knuffels en een muziekknuffel die erbij komen maar die moeten nog gewassen.

Ik wil nog zo'n plastic boxje waar billendoekjes in komen en achter de deur een klein kapstokje.

Bedje is inmiddels gedraaid.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even showen met onze babykamer...  - Pagina 2 Empty Re: Even showen met onze babykamer...

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 21:34

Aan de wand waar het bedje tegenaan staat zou ik zowieso niks aan hangen want die wand is al druk genoeg van het behang. Maar je zou aan de groene of roze wand schilderijtjes kunnen hangen of een roze of groene klamboe boven het bedje kunnen hangen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even showen met onze babykamer...  - Pagina 2 Empty Re: Even showen met onze babykamer...

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 21:41

Wat een super kamertje! Je moet het bedje gewoon neerzetten zoals jij fijn vind! Je kan hem eerst zo laten staan en later alsnog omdraaien/bijdraaien...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even showen met onze babykamer...  - Pagina 2 Empty Re: Even showen met onze babykamer...

Bericht  Pien za 14 mei 2011 - 21:57

Razz_ schreef:Aan de wand waar het bedje tegenaan staat zou ik zowieso niks aan hangen want die wand is al druk genoeg van het behang. Maar je zou aan de groene of roze wand schilderijtjes kunnen hangen of een roze of groene klamboe boven het bedje kunnen hangen.
de drukke wand laten we inderdaad ook zo. Een klamboe willen we sowieso niet, dan Maakt het het nog drukker op die wand denken wij, plus dat veel van het behang dan weg valt.
Boven de commode komt haar naam, dus als we daar ook schilderijen doe, word het misschien erg druk.

Vind het best lastig allemaal...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even showen met onze babykamer...  - Pagina 2 Empty Re: Even showen met onze babykamer...

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 22:01

Een klein lampje in de vorm van een vogelhuisje?
Kun je ook zelf maken..

Even showen met onze babykamer...  - Pagina 2 Inke_behangbeesten_lamp%20vogelhuisje_speelkamer

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even showen met onze babykamer...  - Pagina 2 Empty Re: Even showen met onze babykamer...

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 22:07

Maar je kan het nu toch ook gewoon zo laten ? Na haar geboorte krijg je toch genoeg spulletjes/knuffels e.c waar je haar kamer mee kan aankleden. Je zou haar naam in letters boven de commode kunnen doen maar dan zit je wel weer met gaten in de muur. Vogelhuisjes maken is ook leuk dat heb ik voor M.ara haar kamertje ook gemaakt van hetzelfde behang als op de muren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even showen met onze babykamer...  - Pagina 2 Empty Re: Even showen met onze babykamer...

Bericht  Happydobby zo 15 mei 2011 - 3:20

@liesje, die van ons heet Tamara.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even showen met onze babykamer...  - Pagina 2 Empty Re: Even showen met onze babykamer...

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 4:47

Erg leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even showen met onze babykamer...  - Pagina 2 Empty Re: Even showen met onze babykamer...

Bericht  Teddyaapje zo 15 mei 2011 - 4:52

Mooi kamertje! En wat leuk, die kleertjes in de kast! Ik zou het bedje met het hoofdeinde tegen de muur zetten trouwens
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even showen met onze babykamer...  - Pagina 2 Empty Re: Even showen met onze babykamer...

Bericht  Teddyaapje zo 15 mei 2011 - 4:55

Misschien kun je qua aankleding nog iets van een stoffen roze/lime hart aan de kast hangen?
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even showen met onze babykamer...  - Pagina 2 Empty Re: Even showen met onze babykamer...

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 6:33

Mooi kamertje hoor.
Wij hebben ook 1 zón drukke wand mat patchwork behang en ik heb op de muur ertegen over canvas doeken bekleed met dat patchwork behang.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even showen met onze babykamer...  - Pagina 2 Empty Re: Even showen met onze babykamer...

Bericht  Pien zo 15 mei 2011 - 6:41

Bedankt voor de leuke reactie's.

Aan de kast iets hangen had ik ook bedacht. Het lastige is dat ik het nergens aan kan bevestigen... De hand grepen zijn namelijk gewoon strak en daar kun je niks aan hangen... Eens kijken of we daar wat aan kunnen veranderen...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even showen met onze babykamer...  - Pagina 2 Empty Re: Even showen met onze babykamer...

Bericht  Parisienne zo 15 mei 2011 - 7:04

Leuk kamertje!

Wat betreft het ledikantje: ik zou hem denk ik ook met de korte kant tegen de muur aanzetten. Mijn ervaring is namelijk dat we N. verschillend op de arm droegen en haar de ene keer rechts de fles gaven en de andere keer weer links. Dit onder andere i.v.m. een voorkeurshouding en het (proberen) voorkomen daarvan. Mocht je kindje de ene keer op de rechterarm in slaap vallen, kan je om het bedje heenlopen en haar er zo makkelijk in leggen. Als ze op je andere arm in slaap valt hoef je haar zelf niet te draaien maar loop je naar de andere kant van het bedje en leg je haar er via die kant makkelijk in. Maargoed.. het zal straks vanzelf blijken wat jullie fijn vinden. Het bedje kan je heel makkelijk anders neerzetten in ieder geval!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even showen met onze babykamer...  - Pagina 2 Empty Re: Even showen met onze babykamer...

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 8:40

Pien, een jaar later wil ik je kamertje even omhoog gooien!

Waar heb je bijv het behang vandaan? En heb je evt. kleur nrs nog?

Wij willen ZOIETS (eens kijken wat het allemaal bij elkaar gaat kosten) maken voor Y.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even showen met onze babykamer...  - Pagina 2 Empty Re: Even showen met onze babykamer...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum