Welke forummer vind jij 'stoer'? :)
+10
Susan
Melis_je
Feline
Sugarfall
Lotus
VeryCherry
Tullow
SoGood
RYW
TGR
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Welke forummer vind jij 'stoer'? :)
Ik vind VC stoer, Donnaa, Reva. Alex en Lotus omdat ze zulke doorzetters zijn...
Vast nog wel meer meiden, maar deze komen als eerste naar boven.
Vast nog wel meer meiden, maar deze komen als eerste naar boven.
Gast- Gast
Ja, dat vind ik ook. Ik vind het knap dat je het volhoudt.RYW schreef:En jou trouwens ook Storm, hoe jij knokt voor je gezin
En dank jullie wel over de CV-ketel!
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Haha ja het klinkt heel stom als je het zo zegt, Melis_je
maar je bent ook stoer om andere redenen hoor. Dit getuigt gewoon alleen maar meer van je stoerheid haha. Ik vind jou heel vrouwelijk en stoer tegelijk, en dat is pas echt stoer, vind ik.
maar je bent ook stoer om andere redenen hoor. Dit getuigt gewoon alleen maar meer van je stoerheid haha. Ik vind jou heel vrouwelijk en stoer tegelijk, en dat is pas echt stoer, vind ik.
Gast- Gast
Storm schreef:
Zij is de enige van wie ik het echt jammer vind dat ze hier weg is gegaan.
Volgens mij was ze ook zo'n beetje de enige van de vertrekkers die nog niet terug was gekomen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Storm schreef:
Zij is de enige van wie ik het echt jammer vind dat ze hier weg is gegaan.
Volgens mij was ze ook zo'n beetje de enige van de vertrekkers die nog niet terug was gekomen.
Ik kan er trouwens wel een paar opnoemen waar ik 't wel mee kon vinden, die definitief (?) weg zijn. Star01, PrinsesBo, etc.
Gast- Gast
Bedankt. Ik vraag me soms ook in godsnaam af hoe ik het volhoud, blijkbaar ben ik een kei in het wegstoppen van mijn gevoelens.Melis_je schreef:Ja, dat vind ik ook. Ik vind het knap dat je het volhoudt.RYW schreef:En jou trouwens ook Storm, hoe jij knokt voor je gezin
Gast- Gast
Ik vind eigenlijk niet zo snel mensen stoer. Ik zou het daarom ook niet weten!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind Marin stoer, met haar emigratieplannen.
CKC vind ik ook stoer, omdat ze ondanks de tegenslagen toch zo positief blijft en zij en haar man lekker hun eigen plan blijven trekken (lees: nieuw huis gekocht). Eigenlijk is het meer nog respect wat ik voor je heb CKC!
CKC vind ik ook stoer, omdat ze ondanks de tegenslagen toch zo positief blijft en zij en haar man lekker hun eigen plan blijven trekken (lees: nieuw huis gekocht). Eigenlijk is het meer nog respect wat ik voor je heb CKC!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik vind stoer ook een beetje een rare term, ik zie dan iemand voor me die in een gerafelde spijkerbroek op een motorfiets rijdt met een blikje Coca Cola in de hand.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Coca Cola Zero, bedoel je.Susan schreef:Ik vind stoer ook een beetje een rare term, ik zie dan iemand voor me die in een gerafelde spijkerbroek op een motorfiets rijdt met een blikje Coca Cola in de hand.
Gast- Gast
Ik vind Very Cherry stoer, gewoon om hoe zij is en een creabea is.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Susan schreef:Ik vind stoer ook een beetje een rare term, ik zie dan iemand voor me die in een gerafelde spijkerbroek op een motorfiets rijdt met een blikje Coca Cola in de hand.
Daarom had ik het ook tussen ' ' gezet, omdat ik even niet een ander woord kan bedenken wat vrouwvriendelijk klinkt.;-)
Gast- Gast
Susan schreef:Ik vind stoer ook een beetje een rare term, ik zie dan iemand voor me die in een gerafelde spijkerbroek op een motorfiets rijdt met een blikje Coca Cola in de hand.
Haha, daar kom dan met mijn bloemen fiets...
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Guattari schreef:O,ja Lilith is ook iemand die een bepaalde manier leek te hebben van in het leven staan, die ik niet veel zie/zag bij andere forummers.
TGR, ik heb bij jou overigens ook vaak het gevoel dat je op een bepaalde manier iets hebt, wat andere forummers niet hebben. Je provocerende opmerkingen die je soms plaatst, denk ik. Ik kan dat waarderen en veelal om lachen, omdat het ongenuanceerd en oppervlakkig overkomt, maar waarvan ik denk te weten dat jij dat juist niet bent. Het is een soort van jezelf in de zeik nemen door een ander in de zeik te nemen, dat idee krijg ik erbij en dat vind ik leuk.;-)
TGR is zeker een stoere meid, maar eigenlijk ook heel lief
Haha, Dijn82. Die zag ik niet aankomen. Waarom vind je dat? Ik vind mezelf vaak eerder een mietje dan stoer, omdat ik heel bedachtzaam altijd alles overweeg en de echt impulsieve acties niet meer doe, zoals een aantal jaren geleden nog wel.
Ik vind jou stoer vanwege de dingen die je doet; hoe je met de situatie met je ex bent omgegaan en dat je verkrachters durft te interviewen.
Gast- Gast
Storm schreef:En zo is 't maar net.RYW schreef:
En alle moeders vind ik per definitie stoer omdat ze hebben moeten baren
+1000!
Gast- Gast
Flippin' Bitch schreef:Susan schreef:Ik vind stoer ook een beetje een rare term, ik zie dan iemand voor me die in een gerafelde spijkerbroek op een motorfiets rijdt met een blikje Coca Cola in de hand.
Ik heb ook fietstassen en gympen met bloemetjes hoor! Gaat best samen met stoer
Gast- Gast
hahaha! Dat is ook best stoerFlippin' Bitch schreef:Susan schreef:Ik vind stoer ook een beetje een rare term, ik zie dan iemand voor me die in een gerafelde spijkerbroek op een motorfiets rijdt met een blikje Coca Cola in de hand.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» N.a.v Welke naam vind jij bij de forummer passen?
» Aan welke forummer...
» Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?
» Welke forummer?
» Met welke forummer(s)..
» Aan welke forummer...
» Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?
» Welke forummer?
» Met welke forummer(s)..
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: