Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke forummer vind jij 'stoer'? :)

+10
Susan
Melis_je
Feline
Sugarfall
Lotus
VeryCherry
Tullow
SoGood
RYW
TGR
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Welke forummer vind jij 'stoer'? :) - Pagina 2 Empty Re: Welke forummer vind jij 'stoer'? :)

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 22:00

Ik vind VC stoer, Donnaa, Reva. Alex en Lotus omdat ze zulke doorzetters zijn...
Vast nog wel meer meiden, maar deze komen als eerste naar boven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer vind jij 'stoer'? :) - Pagina 2 Empty Re: Welke forummer vind jij 'stoer'? :)

Bericht  Melis_je do 12 mei 2011 - 22:19

RYW schreef:En jou trouwens ook Storm, hoe jij knokt voor je gezin smile
Ja, dat vind ik ook. Ik vind het knap dat je het volhoudt.

En dank jullie wel over de CV-ketel!
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer vind jij 'stoer'? :) - Pagina 2 Empty Re: Welke forummer vind jij 'stoer'? :)

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 22:32

Haha ja het klinkt heel stom als je het zo zegt, Melis_je :P

maar je bent ook stoer om andere redenen hoor. Dit getuigt gewoon alleen maar meer van je stoerheid haha. Ik vind jou heel vrouwelijk en stoer tegelijk, en dat is pas echt stoer, vind ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer vind jij 'stoer'? :) - Pagina 2 Empty Re: Welke forummer vind jij 'stoer'? :)

Bericht  Susan do 12 mei 2011 - 22:36

Storm schreef:

Zij is de enige van wie ik het echt jammer vind dat ze hier weg is gegaan.

Volgens mij was ze ook zo'n beetje de enige van de vertrekkers die nog niet terug was gekomen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer vind jij 'stoer'? :) - Pagina 2 Empty Re: Welke forummer vind jij 'stoer'? :)

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 22:37

Susan schreef:
Storm schreef:

Zij is de enige van wie ik het echt jammer vind dat ze hier weg is gegaan.

Volgens mij was ze ook zo'n beetje de enige van de vertrekkers die nog niet terug was gekomen.

laughcry

Ik kan er trouwens wel een paar opnoemen waar ik 't wel mee kon vinden, die definitief (?) weg zijn. Star01, PrinsesBo, etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer vind jij 'stoer'? :) - Pagina 2 Empty Re: Welke forummer vind jij 'stoer'? :)

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 22:38

Melis_je schreef:
RYW schreef:En jou trouwens ook Storm, hoe jij knokt voor je gezin smile
Ja, dat vind ik ook. Ik vind het knap dat je het volhoudt.

Bedankt. Ik vraag me soms ook in godsnaam af hoe ik het volhoud, blijkbaar ben ik een kei in het wegstoppen van mijn gevoelens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer vind jij 'stoer'? :) - Pagina 2 Empty Re: Welke forummer vind jij 'stoer'? :)

Bericht  Zwerver do 12 mei 2011 - 22:40

Ik vind eigenlijk niet zo snel mensen stoer. Ik zou het daarom ook niet weten!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer vind jij 'stoer'? :) - Pagina 2 Empty Re: Welke forummer vind jij 'stoer'? :)

Bericht  Lady4 do 12 mei 2011 - 22:46

Ik vind Marin stoer, met haar emigratieplannen.

CKC vind ik ook stoer, omdat ze ondanks de tegenslagen toch zo positief blijft en zij en haar man lekker hun eigen plan blijven trekken (lees: nieuw huis gekocht). Eigenlijk is het meer nog respect wat ik voor je heb CKC!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer vind jij 'stoer'? :) - Pagina 2 Empty Re: Welke forummer vind jij 'stoer'? :)

Bericht  Susan do 12 mei 2011 - 22:48

Ik vind stoer ook een beetje een rare term, ik zie dan iemand voor me die in een gerafelde spijkerbroek op een motorfiets rijdt met een blikje Coca Cola in de hand.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer vind jij 'stoer'? :) - Pagina 2 Empty Re: Welke forummer vind jij 'stoer'? :)

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 22:51

Susan schreef:Ik vind stoer ook een beetje een rare term, ik zie dan iemand voor me die in een gerafelde spijkerbroek op een motorfiets rijdt met een blikje Coca Cola in de hand.
Coca Cola Zero, bedoel je.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer vind jij 'stoer'? :) - Pagina 2 Empty Re: Welke forummer vind jij 'stoer'? :)

Bericht  Jeanette do 12 mei 2011 - 22:52

Ik vind Very Cherry stoer, gewoon om hoe zij is en een creabea is.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer vind jij 'stoer'? :) - Pagina 2 Empty Re: Welke forummer vind jij 'stoer'? :)

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 23:07

Susan schreef:Ik vind stoer ook een beetje een rare term, ik zie dan iemand voor me die in een gerafelde spijkerbroek op een motorfiets rijdt met een blikje Coca Cola in de hand.

Daarom had ik het ook tussen ' ' gezet, omdat ik even niet een ander woord kan bedenken wat vrouwvriendelijk klinkt.;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer vind jij 'stoer'? :) - Pagina 2 Empty Re: Welke forummer vind jij 'stoer'? :)

Bericht  Flippin' Bitch do 12 mei 2011 - 23:13

Susan schreef:Ik vind stoer ook een beetje een rare term, ik zie dan iemand voor me die in een gerafelde spijkerbroek op een motorfiets rijdt met een blikje Coca Cola in de hand.

Haha, daar kom dan met mijn bloemen fiets...
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer vind jij 'stoer'? :) - Pagina 2 Empty Re: Welke forummer vind jij 'stoer'? :)

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 2:32

Donnie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer vind jij 'stoer'? :) - Pagina 2 Empty Re: Welke forummer vind jij 'stoer'? :)

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 9:03

Guattari schreef:O,ja Lilith is ook iemand die een bepaalde manier leek te hebben van in het leven staan, die ik niet veel zie/zag bij andere forummers.

TGR, ik heb bij jou overigens ook vaak het gevoel dat je op een bepaalde manier iets hebt, wat andere forummers niet hebben. Je provocerende opmerkingen die je soms plaatst, denk ik. Ik kan dat waarderen en veelal om lachen, omdat het ongenuanceerd en oppervlakkig overkomt, maar waarvan ik denk te weten dat jij dat juist niet bent. Het is een soort van jezelf in de zeik nemen door een ander in de zeik te nemen, dat idee krijg ik erbij en dat vind ik leuk.;-)

TGR is zeker een stoere meid, maar eigenlijk ook heel lief :P

Haha, Dijn82. Die zag ik niet aankomen. Waarom vind je dat? Ik vind mezelf vaak eerder een mietje dan stoer, omdat ik heel bedachtzaam altijd alles overweeg en de echt impulsieve acties niet meer doe, zoals een aantal jaren geleden nog wel.

Ik vind jou stoer vanwege de dingen die je doet; hoe je met de situatie met je ex bent omgegaan en dat je verkrachters durft te interviewen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer vind jij 'stoer'? :) - Pagina 2 Empty Re: Welke forummer vind jij 'stoer'? :)

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 9:05

Storm schreef:
RYW schreef:
En alle moeders vind ik per definitie stoer omdat ze hebben moeten baren Wink
En zo is 't maar net.

+1000!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer vind jij 'stoer'? :) - Pagina 2 Empty Re: Welke forummer vind jij 'stoer'? :)

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 9:07

Flippin' Bitch schreef:
Susan schreef:Ik vind stoer ook een beetje een rare term, ik zie dan iemand voor me die in een gerafelde spijkerbroek op een motorfiets rijdt met een blikje Coca Cola in de hand.

Haha, daar kom dan met mijn bloemen fiets...

Ik heb ook fietstassen en gympen met bloemetjes hoor! Gaat best samen met stoer :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer vind jij 'stoer'? :) - Pagina 2 Empty Re: Welke forummer vind jij 'stoer'? :)

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 19:21

Flippin' Bitch schreef:
Susan schreef:Ik vind stoer ook een beetje een rare term, ik zie dan iemand voor me die in een gerafelde spijkerbroek op een motorfiets rijdt met een blikje Coca Cola in de hand.

Haha, daar kom dan met mijn bloemen fiets...
hahaha! lol! Dat is ook best stoer Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer vind jij 'stoer'? :) - Pagina 2 Empty Re: Welke forummer vind jij 'stoer'? :)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum