Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welk kattengrit gebruiken jullie?

+8
Plien84
Floor
Sarah1985
yellow
mandarijn
Jules
mo-lola
Phileine
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Welk kattengrit gebruiken jullie? - Pagina 2 Empty Re: Welk kattengrit gebruiken jullie?

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 5:24

Welk kattengrit gebruiken jullie? - Pagina 2 3187_jrs_catsbestoekoplus_1

Deze gebruiken wij hier. Met twee katten doen wij er drie weken mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk kattengrit gebruiken jullie? - Pagina 2 Empty Re: Welk kattengrit gebruiken jullie?

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 5:31

Wij gebruiken Biocat! En voor in ons kattenverblijf buiten gebruiken we de goedkoopste (nog) van super de boer!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk kattengrit gebruiken jullie? - Pagina 2 Empty Re: Welk kattengrit gebruiken jullie?

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 5:51

De mevrouw van wie ik mijn kitten krijg gebruikt Catsan en die rook ik totaal niet! Dus ik denk dat ik die ook maar gewoon ga gebruiken :-).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk kattengrit gebruiken jullie? - Pagina 2 Empty Re: Welk kattengrit gebruiken jullie?

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 5:57

Mag ik trouwens even het topic misbruiken (okee het is mjn eigen topic :P) om te zeggen hoe belachelijk ik het vind dat de dichtstbijzijnde AH XL voor mij in Arnhem zit???

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk kattengrit gebruiken jullie? - Pagina 2 Empty Re: Welk kattengrit gebruiken jullie?

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 5:59

Fauve schreef:Mag ik trouwens even het topic misbruiken (okee het is mjn eigen topic :P) om te zeggen hoe belachelijk ik het vind dat de dichtstbijzijnde AH XL voor mij in Arnhem zit???

En hoe ver moet je rijden dan? (A)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk kattengrit gebruiken jullie? - Pagina 2 Empty Re: Welk kattengrit gebruiken jullie?

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 6:00

Naar Arnhem is 45 km.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk kattengrit gebruiken jullie? - Pagina 2 Empty Re: Welk kattengrit gebruiken jullie?

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 6:02

Belachelijk..dichtsbijzijnde zou voor mij of Deventer of dan ook Arnhem worden....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk kattengrit gebruiken jullie? - Pagina 2 Empty Re: Welk kattengrit gebruiken jullie?

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 6:03

Anniej_S schreef:Belachelijk..dichtsbijzijnde zou voor mij of D.eventer of dan ook Arnhem worden....

In D.eventer zit geen XL hoor Wink Daar woon ik namelijk :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk kattengrit gebruiken jullie? - Pagina 2 Empty Re: Welk kattengrit gebruiken jullie?

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 6:05

Fauve schreef:
Anniej_S schreef:Belachelijk..dichtsbijzijnde zou voor mij of D.eventer of dan ook Arnhem worden....

In D.eventer zit geen XL hoor Wink Daar woon ik namelijk :P

Dan word het ook Arhnem..ik woon in een Dorp :P verderop dan Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk kattengrit gebruiken jullie? - Pagina 2 Empty Re: Welk kattengrit gebruiken jullie?

Bericht  Dennenappel do 12 mei 2011 - 6:43

Wij gebruiken Foetsie bah o.i.d.

Deze kopen wij bij de Jumper in een grote zak voor 7.49 dacht ik. We verschonen de bak totaal 1x per week (nu ze buiten is duurt het langer) en we kunnen behoorlijk wat keren met zo een zak doen.
Voordeel;stuift weinig, stinkt niet, absorbeert het vocht, klontert niet.
Nadeel; het geeft oranje af, hierdoor heeft ze oranje pootjes en dat vond onze witte bank niet leuk.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk kattengrit gebruiken jullie? - Pagina 2 Empty Re: Welk kattengrit gebruiken jullie?

Bericht  Lejow do 12 mei 2011 - 6:46

Kittyfriend budget, grote groene zakken van 32 liter voor iets van 8,50 per zak ofzo!
Ideaal, korreltjes blijven aardig in de kattenbak en nergens grijze pootjes te zien. En het klontert een klein beetje, dus makkelijk schoonscheppen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk kattengrit gebruiken jullie? - Pagina 2 Empty Re: Welk kattengrit gebruiken jullie?

Bericht  Plien84 do 12 mei 2011 - 6:47

Lejow schreef:Kittyfriend budget, grote groene zakken van 32 liter voor iets van 8,50 per zak ofzo!
Ideaal, korreltjes blijven aardig in de kattenbak en nergens grijze pootjes te zien. En het klontert een klein beetje, dus makkelijk schoonscheppen.

Hmm deze vond ik juist gauw 'ruiken'

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk kattengrit gebruiken jullie? - Pagina 2 Empty Re: Welk kattengrit gebruiken jullie?

Bericht  Lejow do 12 mei 2011 - 6:49

Plien84 schreef:
Lejow schreef:Kittyfriend budget, grote groene zakken van 32 liter voor iets van 8,50 per zak ofzo!
Ideaal, korreltjes blijven aardig in de kattenbak en nergens grijze pootjes te zien. En het klontert een klein beetje, dus makkelijk schoonscheppen.

Hmm deze vond ik juist gauw 'ruiken'

Nee bij ons niet! We scheppen elke dinsdag, donderdag en zaterdag de bak schoon en ik gooi er een flinke laag in en 1 keer in de 2 weken gooien we er dan nieuw grit in en doe ik hem helemaal schoonmaken met water en sop.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk kattengrit gebruiken jullie? - Pagina 2 Empty Re: Welk kattengrit gebruiken jullie?

Bericht  Phileine do 12 mei 2011 - 6:58

Maple schreef:Wij gebruiken gewoon huismerkvulling, het enige echte nadeel is dat ik overal grijswitte kattenpootjes zie. Op m'n bank, op de tafel, op m'n eetkamerstoelen... Maar verder vind ik het prima spul. Stinkt niet als je vaak genoeg (1-2x per dag) de drollen en plasjes eruit schept en eens in de vijf dagen de boel helemaal schoonboent, en dat met twee binnenkatten.

Die Crystals waar Vilein het over heeft heb ik ook overwogen, maar die zijn te duur, en ze schijnen ook nog slecht te zijn voor katten.

Weet je ook waarom het slecht is? Ik wist dat namelijk niet, maak mij nu een beetje zorgen. Het is wel duurder, maar ik koop het altijd met 33 % korting en sla dan veel in. Dit is de enige kattenbakvulling tot nu toe die prettig in gebruik is en in verhouding gebruiken we er niet veel van. Iedere week gebruiken we 2 zakken (in totaal 10 liter) voor vier binnenkatten (die zakken gaan tegelijk in de hele grote kattenbak).

Ik schep trouwens wel een keer of zes per dag (minstens). Een van onze katten heeft namelijk de tic om buiten de bak te plassen als er poep in de bak ligt die niet begraven is.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk kattengrit gebruiken jullie? - Pagina 2 Empty Re: Welk kattengrit gebruiken jullie?

Bericht  Inge do 12 mei 2011 - 10:25

Vilein schreef:Ik gebruik Tigerino crystals. Dat is erg makkelijk, want je schept alleen de drollen eruit en het gaat best lang mee. Biocat heb ik ook een tijdje gebruikt, maar dat gaat erg stinken en je moet steeds grit bijgooien.

Wij ook! erg fijn in gebruik
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk kattengrit gebruiken jullie? - Pagina 2 Empty Re: Welk kattengrit gebruiken jullie?

Bericht  Minx do 12 mei 2011 - 10:44

mijn vriend gebruikt een houtkorrel die te koop is bij de tuinland. Zijn grote groene zakken. Je ruikt het alleen als de bakken verschoond moeten worden of als de katten net geweest zijn. Maar ja dan ruikt bij mij de wc ook als ik dat doe.

Zijn ex huisgenoot gebruikte vulling waar je volgens de zak 3 weken mee kon doen, alleen dacht de kat daar anders over en vond het bed van mijn vriend dan ook een mooie plek. Arm beestje...
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk kattengrit gebruiken jullie? - Pagina 2 Empty Re: Welk kattengrit gebruiken jullie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum