Het sneeuwt!
+8
Parisienne
Jelin
Lotus
Pussycat
Rovine
Tania
mo-lola
Ploen
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Het sneeuwt!
Het is niet voor het eerst dit jaar, maar het sneeuwt echt ontzettend hard. Vanmorgen vroeg ook al, toen was het even droog. En nu vallen de vlokjes weer allemaal naar beneden.
Jammer dat het dooit, want vind een pak sneeuw wel leuk
Bij jullie ook nog zoveel sneeuw?
Jammer dat het dooit, want vind een pak sneeuw wel leuk
Bij jullie ook nog zoveel sneeuw?
Gast- Gast
Re: Het sneeuwt!
Jaa! En vandaag vind ik het helemaal niet erg, want ik hoef helemaal nergens naar toe!
Dus dan kan ik er lekker van genieten
Dus dan kan ik er lekker van genieten
Ploen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10
geen sneeuw wel een stevige wind en de zon.
mo-lola- Prater
- Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Registratiedatum : 17-11-10
Nu niet,maar vanmorgen sneeuwde het hier ook heel hard. Het heeft ook nog twee keer flink gehageld.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Lekker, stralende zon!Birgit schreef:Nee, hier geen sneeuw. Wel een stralende zon!
Gast- Gast
Natte sneeuw en hagel vooral hier.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Hier schijnt de zon volop. Heel af en toe een buitje, maar dat is dan hagel of natte sneeuw.
Gast- Gast
Ik zit hier helemaal te genieten van de sneeuw die bijna weggesmolten is! Geen sneeuw hier dus, zon en af en toe wat wolkjes.
Van mij mag het zo blijven, gisteravond een heeeeel klein beetje sneeuw gehad en dat was meer dan genoeg...
Van mij mag het zo blijven, gisteravond een heeeeel klein beetje sneeuw gehad en dat was meer dan genoeg...
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Ik zit hier helemaal te genieten van de sneeuw die bijna weggesmolten is! Geen sneeuw hier dus, zon en af en toe wat wolkjes.
Geen vieze natte boel van het gesmolten sneeuw?
Gast- Gast
Vanmorgen vond ik het toch wel zulk raar weer...
Eerst was het wel redelijk gewoon normaal licht, maar ineens werd het bijna zwart zo donker en moest ik alle lampen weer aandoen.
Toen ging het tekeer met hagel en wind etc...
En een paar minuten later scheen de zon weer volop en zo ging het de hele morgen een beetje en nu is het eigenlijk heel zonnig wel veel wind.
Eerst was het wel redelijk gewoon normaal licht, maar ineens werd het bijna zwart zo donker en moest ik alle lampen weer aandoen.
En een paar minuten later scheen de zon weer volop en zo ging het de hele morgen een beetje en nu is het eigenlijk heel zonnig wel veel wind.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Hier gelukkig helemaal geen sneeuw! Ben blij dat de oude sneeuw nu net bijna helemaal weg is, ging vanmorgen nog bijna op mijn plaat door zo een vast gevroren restje
Gast- Gast
Nog kleine beetjes bij de stoepranden, maar verder zie ik weer stoeptegels en afvalt!!Gekje schreef:Beauty Addict schreef:Ik zit hier helemaal te genieten van de sneeuw die bijna weggesmolten is! Geen sneeuw hier dus, zon en af en toe wat wolkjes.
Geen vieze natte boel van het gesmolten sneeuw?
Gast- Gast
Hier schijnt de zon nu lekker. Er zijn wel wat sneeuwbuitjes geweest. Er ligt hier ook nog behoorlijk wat sneeuw.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Hier schijnt de zon ook. Hier ook aan het dooien alle oude sneeuw begint nu langzaam aan weg te smelten. Gelukkig geen vieze derrie.
Gisteren is hier alleen een hagelbui gevallen.
Gisteren is hier alleen een hagelbui gevallen.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben blij dat alle oude sneeuw en ijs zo goed als weg is nu. Dat was gewoon eng om door te fietsen/lopen.
Gast- Gast
Pussycat schreef:Vanmorgen vond ik het toch wel zulk raar weer...
Woon jij in Brabant?
Gast- Gast
Auxo schreef:Ik ben blij dat alle oude sneeuw en ijs zo goed als weg is nu. Dat was gewoon eng om door te fietsen/lopen.
Hier is het een smerige sneeuw/water bedoeling..
Hoop ook wel dat het snel weg gaat. Dan kan het weer opnieuw gaan vriezen met nieuwe sneeuw :face:
Gast- Gast
Ik had me al helemaal voorbereid op weer veel sneeuw.. ze hadden voor vanochtend natuurlijk een spitsalarm opgegeven met veel sneeuw en hagel, met name in de randstad en in het westen. Ik woon in de omgeving van Rotterdam en had hier dus wel aardig wat verwacht, maar er is helemaal niks gevallen!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Gekje schreef:Auxo schreef:Ik ben blij dat alle oude sneeuw en ijs zo goed als weg is nu. Dat was gewoon eng om door te fietsen/lopen.
Hier is het een smerige sneeuw/water bedoeling..
Hoop ook wel dat het snel weg gaat. Dan kan het weer opnieuw gaan vriezen met nieuwe sneeuw :face:
Dat laatste wil ik ook inderdaad, en als het kan vanaf zondag.
Gast- Gast
hier sneeuwt en regent het steeds, hier ligt ook nog sneeuw van de vorige keer alles is nog wit
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: