aapies babyschoenen verkoopadres?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
aapies babyschoenen verkoopadres?
Weet iemand of je de aapies babyschoenen ook in een winkel kunt kopen, of kan het alleen online?
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Re: aapies babyschoenen verkoopadres?
Voor zover ik weet alleen online. Ik heb er trouwens goede ervaringen mee.
Gast- Gast
Leuk! Heb hierdoor gelijk weer een leuk kinder-/babywinkeltje in Rotterdam ontdekt. Ga ook eens kijken voor die schoentjes. Zijn dit ook goede schoenen voor als je kindje gaat (leren) lopen?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Parisienne schreef:Leuk! Heb hierdoor gelijk weer een leuk kinder-/babywinkeltje in Rotterdam ontdekt. Ga ook eens kijken voor die schoentjes. Zijn dit ook goede schoenen voor als je kindje gaat (leren) lopen?
Als je kindje gaat leren lopen kan je haar het beste gewoon op blote voeten laten lopen.
Ik zie dat nu bij mijn zoontje, hij loopt nu een ruime week en hij loopt het beste op blote voeten.
Gast- Gast
Snoepy87 schreef:Parisienne schreef:Leuk! Heb hierdoor gelijk weer een leuk kinder-/babywinkeltje in Rotterdam ontdekt. Ga ook eens kijken voor die schoentjes. Zijn dit ook goede schoenen voor als je kindje gaat (leren) lopen?
Als je kindje gaat leren lopen kan je haar het beste gewoon op blote voeten laten lopen.
Ik zie dat nu bij mijn zoontje, hij loopt nu een ruime week en hij loopt het beste op blote voeten.
Oke.. in huis zal ik dat ook zeker doen. Maar wat als je ergens in de tuin bent o.i.d. Wat zijn dan goede schoenen om een kindje op te (leren) laten lopen? Al gelijk schoenen met een harde zool of de nog wat soepelere schoenen met zachtere zool?
Parisienne- Ratel
Zo soepel mogelijk, of gewoon op sokjes/blote voeten ( in de tuin kan dat geen kwaad) op straat heb ik voor me zoontje nu hele soepele schoentjes gekocht.
Maar je zult het zien bij je dochter als ze eenmaal gaat lopen op die schoentjes met harde zool kunnen ze dan nog niet lopen
Maar je zult het zien bij je dochter als ze eenmaal gaat lopen op die schoentjes met harde zool kunnen ze dan nog niet lopen
Gast- Gast
Zoiets dacht ik inderdaad al Snoepy. Ik denk dat ik dan ook maar voor deze schoentjes ga kijken. Lijken me wel goede en fijne schoentjes voor kinderen als ze net kunnen lopen.
Parisienne- Ratel
Je dit zijn gewone leren slofjes dus daar kunnen ze goed op stappen
Gast- Gast
Parisienne schreef:Snoepy87 schreef:Parisienne schreef:Leuk! Heb hierdoor gelijk weer een leuk kinder-/babywinkeltje in Rotterdam ontdekt. Ga ook eens kijken voor die schoentjes. Zijn dit ook goede schoenen voor als je kindje gaat (leren) lopen?
Oke.. in huis zal ik dat ook zeker doen. Maar wat als je ergens in de tuin bent o.i.d. Wat zijn dan goede schoenen om een kindje op te (leren) laten lopen? Al gelijk schoenen met een harde zool of de nog wat soepelere schoenen met zachtere zool?
Altijd een soepele zool nemen, hij moet plooien ter hoogte van waar de tenen beginnen, net er iets voor, en zorgen voor stevigheid rondom de hiel En de voet moet volledig goed in de schoen passen, dat kan je testen door de voet over te tekenen op karton, en dat karton in de schoen proberen te doen. Een kindervoet is zo soepel, als een schoen te krap is past een voet zich daaraan aan, en dat is niet de bedoeling.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben voor T nu ook al aapies in maat S, het zijn de enige schoentjes die goed blijven zitten dus ik ben er ook heel tevreden over. Helaas zijn ze aan de kleine kant aant worden...wat zouden jullie doen, maat M of maat L bestellen? Ik vind ze wel redelijk prijzig dus als we maat M zouden kunnen overslaan zou dat wel fijn zijn, maar als de schoentjes echt te groot zijn slijten ze natuurlijk ook sneller...t zal niet lang meer duren voordat T kruipt denk ik...(hij tijgert al)
Teddyaapje- Ratel
Teddyaapje schreef:Wij hebben voor T nu ook al aapies in maat S, het zijn de enige schoentjes die goed blijven zitten dus ik ben er ook heel tevreden over. Helaas zijn ze aan de kleine kant aant worden...wat zouden jullie doen, maat M of maat L bestellen? Ik vind ze wel redelijk prijzig dus als we maat M zouden kunnen overslaan zou dat wel fijn zijn, maar als de schoentjes echt te groot zijn slijten ze natuurlijk ook sneller...t zal niet lang meer duren voordat T kruipt denk ik...(hij tijgert al)
Als ze op slofjes van Bobux lijken dan is het verschil tussen S en L echt enorm. Bij Bobux zit er soms al heel veel verschil tussen het ene paar in maat S en het andere paar in maat S.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Op de site van aapies staan de cm van de zool. Bij de meeste zit er 1cm verschil tussen M en L. Helaas is er geen verkoopadres hier in de buurt, anders was ik ze even gaan passen met T.
Teddyaapje- Ratel
Voor M.ara heb ik nu deze net een paar dagen binnen, ze blijven echt heel goed zitten zo ook met spelen en met optrekken in de box. Ze zijn van echt leer en dat is goed te voelen/zien.
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Voor M.ara heb ik nu deze net een paar dagen binnen, ze blijven echt heel goed zitten zo ook met spelen en met optrekken in de box. Ze zijn van echt leer en dat is goed te voelen/zien.
Van welk merk zijn deze schoentjes of heb je een website? En zitten ze met klittenband vast, want dat kan ik niet zien op de foto. Ik vind ze echt heel leuk.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Mirjam4you schreef:Mama_van2 schreef:Voor M.ara heb ik nu deze net een paar dagen binnen, ze blijven echt heel goed zitten zo ook met spelen en met optrekken in de box. Ze zijn van echt leer en dat is goed te voelen/zien.
Van welk merk zijn deze schoentjes of heb je een website? En zitten ze met klittenband vast, want dat kan ik niet zien op de foto. Ik vind ze echt heel leuk.
Die zijn leuk...alleen heb ik een zoontje...lijkt me niet zo'n strak plan hem die aan te trekken haha. Van welk merk zijn ze? Misschien hebben ze ook wel leuke jongens schoentjes...
Teddyaapje- Ratel
Sorry heb zou natuurlijk wel kunnen haha maar het zal hem niet zo leuk staan denk ik hahaha voor jongens hebben ze ook slofjes van dit merk. Het is te koop bij Zalando.nl en dan moet je kijken bij de babyschoentjes.
Gast- Gast
hmm...ik vind de jongensschoentjes op zalandoo niet zo geweldig.
Ik heb nog ff op de site van aapies gekeken en ik wil toch daar schoentjes bestellen want ze bevallen gewoon goed...nu twijfel ik alleen over de maat...T heeft nu maat S; 11,5cm. Ze passen nog maar niet lang meer denk ik...nu ben ik erover aant denken om 2 paar schoenen te kopen, maat M; 13cm en maat XL 14,5cm dan zit er steeds 1,5cm tussen.
Wat ik ook kan doen is een ander schoentje in maat M pakken van 12,5cm, een in maat L; 13,5 en een XL 14,5cm. Dan zit er steeds maar 1cm tussen maar moet ik 3 paar kopen...
Wat zouden jullie doen? Scheelt 0,5cm veel?
xx teddy
Ik heb nog ff op de site van aapies gekeken en ik wil toch daar schoentjes bestellen want ze bevallen gewoon goed...nu twijfel ik alleen over de maat...T heeft nu maat S; 11,5cm. Ze passen nog maar niet lang meer denk ik...nu ben ik erover aant denken om 2 paar schoenen te kopen, maat M; 13cm en maat XL 14,5cm dan zit er steeds 1,5cm tussen.
Wat ik ook kan doen is een ander schoentje in maat M pakken van 12,5cm, een in maat L; 13,5 en een XL 14,5cm. Dan zit er steeds maar 1cm tussen maar moet ik 3 paar kopen...
Wat zouden jullie doen? Scheelt 0,5cm veel?
xx teddy
Teddyaapje- Ratel
Ik heb (echte) leren slofjes bij de Kruidvat gehaald voor 12 euro. Ze hebben 2 maten, M: 6-12 maanden en L: 12-18 maanden. Misschien dat je daar ook nog kunt kijken, dan kun je ze in ieder geval wel even passen .
Gast- Gast
Hoe groot zijn zijn voetjes dan? Ik zou geen 2 maten groter kopen, dat is zonde, jij loopt ook niet met schoenen die 3 cm te groot zijn toch?
Gast- Gast
Hoe groot zn voeten precies zijn weet ik niet, de schoentjes die hij nu heeft zijn 11,5 cm en hij heeft nog een klein beetje ruimte, ik gok dus op 11cm.
De schoentjes in de grotere maat (L of XL) wil ik ook niet kopen voor nu maar alvast voor als maat M te klein is...
Ik heb vanmiddag met een klant van me overlegt, zij is podotherapeute en ze adviseerde 3 paar schoentjes te kopen met steeds 1 cm er tussen en niet 2 paar met 1,5 cm ertussen.
Ik ga dus ff shoppen haha
@ Nera: Bedankt voor de tip maar ik ga toch voor de Aapies, die bevallen super goed...heb al meerdere soorten en merken schoentjes gehad voor T maar die blijven allemaal niet zitten.
De schoentjes in de grotere maat (L of XL) wil ik ook niet kopen voor nu maar alvast voor als maat M te klein is...
Ik heb vanmiddag met een klant van me overlegt, zij is podotherapeute en ze adviseerde 3 paar schoentjes te kopen met steeds 1 cm er tussen en niet 2 paar met 1,5 cm ertussen.
Ik ga dus ff shoppen haha
@ Nera: Bedankt voor de tip maar ik ga toch voor de Aapies, die bevallen super goed...heb al meerdere soorten en merken schoentjes gehad voor T maar die blijven allemaal niet zitten.
Teddyaapje- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: