Klamboe
+4
Lindsya
sheila123
loesje
M@niek
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Klamboe
T. heeft momenteel nog een klamboe boven zijn bed. Wanneer moet ik dat ding weghalen (hij kan zich sinds pasen al omrollen)? Wanneer hebben jullie de klamboe weggehaald.
Gast- Gast
Re: Klamboe
Ik heb de klamboe weggehaald toen ik merkte dat ze um kon pakken! Ze heeft zich er een keer helemaal ingerold daar was ik zo van geschrokken (voor hetzelfde stikt ze erin) dat ie dezelfde seconde van het plafond was.
Ik weet niet precies welke leeftijd, rond de 6 maanden.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
bij ons hangt de klamboe nog steeds maar onze zoon klimt er nog niet na toe en het is goed tegen de muggen.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Hier was het ook zo rond die tijd,vond dat ding op gegeven moment doodeng omdat ze alles ging grijpen dus heb hem toen weggehaald.M@niek schreef:Ik heb de klamboe weggehaald toen ik merkte dat ze um kon pakken! Ze heeft zich er een keer helemaal ingerold daar was ik zo van geschrokken (voor hetzelfde stikt ze erin) dat ie dezelfde seconde van het plafond was.
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Ik heb hem gelijk weg gehaald toen die hem kon pakken en ermee lag te spelen. Was rond 5 of 6 maanden, denk ik.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Hier gaat de klamboe over 2/3 weekjes weg. Dan wordt z'n bedje anders gezet en dan haal ik hem meteen weg
Hij heeft er tot nu toe nog geen oog voor gehad
Hij heeft er tot nu toe nog geen oog voor gehad
Gast- Gast
Met een maand of vier had hij dat ding opeens in z'n handje toen ik hem uit bed haalde dus toen is hij eraf gegaan.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
met een maand of 5 heeft ze de klamboe helemaal in haar bedje getrokken, die dag hebben we 'm er ook af gehaald.
Gast- Gast
Hier begon ze pas geleden aan het hemeltje van de wieg te trekken.. Meteen 's nachts niet meer in de wieg maar ook in haar ledikant en daar hangt geen klamboe. Vraag me wel af wat ik moet doen als we last krijgen van muggen, want ze is zo aan het grijpen dat ik geen klamboe meer op durf te hangen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Op het moment dat F.elice er kon aan gaan trekken kwam hier echt geen klamboe meer. Een tijdje geleden is hier nog een 6 maanden oude baby aan overleden, die zich dus verwikkeld had in de klamboe (is nog op hart van nederland geweest!)
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Wij hebben hem weggehaald sinds ze kan omrollen. Ik heb haar een keer betrapt dat ze de klamboe naar binnentrok en er mee zat te spelen. Schrok me rot joh en toen heb ik hem direct weggehaald!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
De klamboe hangt er hier nog wel, maar wij hebben hem achter het hoofdeinde nu hangen zodat ze er niet bij kan. Een week of 2 geleden zag ik dat ze hem in haar mond had gestopt. Van de week haal ik hem denk ik definitief weg.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Soortgelijke onderwerpen
» Klamboe voor 2 persoonsbed
» Klamboe aan plafond of aan het ledikantje
» Mooie betaalbare klamboe's... waar?
» Klamboe aan plafond of aan het ledikantje
» Mooie betaalbare klamboe's... waar?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: