Ik zoek een bepaalde film, kan iemand me helpen?
+2
InweCulnamo
VeryCherry
6 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Ik zoek een bepaalde film, kan iemand me helpen?
Ik zocht gisteren ook al via Google, maar het lukt me gewoon echt niet. Misschien omdat het een oudere film is ( jaren 80 of 90 denk ik ). Ik kan nog niet eens half op de titel komen, en ik weet ook niet welke acteurs er in spelen. Of hij ooit in de bios gedraait heeft, weet ik ook niet, ik heb t idee van niet. Lekker handig
Het gaat over een man die wil bewijzen dat het rechtssysteem niet klopt. Dit doet hij door te laten lijken alsof hij een moord heeft gepleegd. Hij wordt schuldig bevonden en ter dood veroordeeld. Kort voor de uitvoering hiervan vindt iemand ( een vrouw geloof ik ) een videoband waaruit blijkt dat hij onschuldig is en het helemaal niet gedaan heeft. Zijn bewijs is geleverd.
Ze probeert nog op tijd bij hem te komen en hem te "redden", maar is te laat.
Weet iemand welke film ik bedoel? Alvast bedankt!
Liefs Tea
Het gaat over een man die wil bewijzen dat het rechtssysteem niet klopt. Dit doet hij door te laten lijken alsof hij een moord heeft gepleegd. Hij wordt schuldig bevonden en ter dood veroordeeld. Kort voor de uitvoering hiervan vindt iemand ( een vrouw geloof ik ) een videoband waaruit blijkt dat hij onschuldig is en het helemaal niet gedaan heeft. Zijn bewijs is geleverd.
Ze probeert nog op tijd bij hem te komen en hem te "redden", maar is te laat.
Weet iemand welke film ik bedoel? Alvast bedankt!
Liefs Tea
Gast- Gast
Re: Ik zoek een bepaalde film, kan iemand me helpen?
Hebbes! Het is "The Life of David Gale" met Kevin Spacey en Kate Winslet. Hij is helemaal nog niet zo oud, hij komt uit 2003.
Ik vond hem via via via op YouTube
Toch bedankt voor het lezen en wellicht meedenken!
Gast- Gast
Hahah ik was nog aan het nadenken maar je hebt 'm al gevonden
Gast- Gast
Ik ook, gelukkig heb je hem gevonden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Tea-Leaf schreef:
Hebbes! Het is "The Life of David Gale" met Kevin Spacey en Kate Winslet. Hij is helemaal nog niet zo oud, hij komt uit 2003.
wel heel handig dat ik de film niet meer hoef te zien omdat ik nu al weet dat ze te laat is ..
anders had ik deze film ook graag willen zien
InweCulnamo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 234
Punten : 315
InweCulnamo schreef:Tea-Leaf schreef:
wel heel handig dat ik de film niet meer hoef te zien omdat ik nu al weet dat ze te laat is ..
anders had ik deze film ook graag willen zien
Gast- Gast
Je kunt ook overdrijven IC... Als je bang was voor spoilers had je dit topic ook niet kunnen openen of eerst naar beneden kunnen scrollen om te kijken of het antwoord er al staat.
Als het nou om een nieuwe film was gegaan die nu in de bios draait had je een punt, maar nu niet echt vind ik.
Als het nou om een nieuwe film was gegaan die nu in de bios draait had je een punt, maar nu niet echt vind ik.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Hazeltje schreef:
Ik zie nu jouw post pas, geeft precies mijn hele verhaal weer
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Sterre schreef:Hazeltje schreef:
Ik zie nu jouw post pas, geeft precies mijn hele verhaal weer
Haha, ik dacht... Laat ik maar niks neer zetten want ik kom vast weer te lomp uit de hoek.
Ik had het niet zo netjes geformuleerd als jij denk ik
Gast- Gast
Dit slaat natuurlijk nergens op, wist niet dat het meestal zo was dat als iemand een bepaalde film zoekt dat daarin het einde al wordt verteld..Sterre schreef:Je kunt ook overdrijven IC... Als je bang was voor spoilers had je dit topic ook niet kunnen openen of eerst naar beneden kunnen scrollen om te kijken of het antwoord er al staat.
maar goed,, ik hoor het al,, Ik ben hier de zeur.
InweCulnamo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 234
Punten : 315
Vaak zegt het einde heel veel over de film zelf.InweCulnamo schreef:Dit slaat natuurlijk nergens op, wist niet dat het meestal zo was dat als iemand een bepaalde film zoekt dat daarin het einde al wordt verteld..Sterre schreef:Je kunt ook overdrijven IC... Als je bang was voor spoilers had je dit topic ook niet kunnen openen of eerst naar beneden kunnen scrollen om te kijken of het antwoord er al staat.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
IC, jammer voor je, maar geloof me, het is nog steeds de moeite waard om de film te bekijken ( even goed online zoeken, kan je m zo kijken. Of anders huren of kopen. )
En zo'n ramp is het toch ook weer niet dat ik de spoiler heb weggegeven? Voor mij was dat juist waar ik op moest zoeken.
Anyway, de film is, vind ik persoonlijk een aanrader.
En zo'n ramp is het toch ook weer niet dat ik de spoiler heb weggegeven? Voor mij was dat juist waar ik op moest zoeken.
Anyway, de film is, vind ik persoonlijk een aanrader.
Gast- Gast
De film niet meer willen kijken omdat het einde al is verklapt? Da's wel raar. Even gegoogled, de film duurt 130 minuten, dus er zitten nog 129 minuten verhaal vóór het einde van de film. En die overige 129 minuten zijn waarschijnlijk ook echt wel de moeite waard om te zien.
Gast- Gast
Maple schreef:De film niet meer willen kijken omdat het einde al is verklapt? Da's wel raar. Even gegoogled, de film duurt 130 minuten, dus er zitten nog 129 minuten verhaal vóór het einde van de film. En die overige 129 minuten zijn waarschijnlijk ook echt wel de moeite waard om te zien.
Touche
In dit geval even wel, ja.InweCulnamo schreef:Ik ben hier de zeur.
Gast- Gast
Ik vind het ook altijd jammer om het einde van een film te weten, dan zit je er toch minder in want je weet al hoe het afloopt. Maar sjonge, deze film is vijf jaar oud... Lekker boeiend dus . Maar ik kan je wel het einde van De Sint vertellen? Die gaat ook dood.
Gast- Gast
Ja, maar dat kan niet! De Sint heeft het eeuwige leven!!!
Wèg illusie, dankjewel hoor, whahahaha
Je weet toch zeker wel dat de Sint op 5 december bruut vermoord is?CherrieLola schreef:Wèg illusie, dankjewel hoor, whahahaha
Gast- Gast
Neeeeeeeee :affraid:
InweCulnamo schreef:Dit slaat natuurlijk nergens op, wist niet dat het meestal zo was dat als iemand een bepaalde film zoekt dat daarin het einde al wordt verteld..Sterre schreef:Je kunt ook overdrijven IC... Als je bang was voor spoilers had je dit topic ook niet kunnen openen of eerst naar beneden kunnen scrollen om te kijken of het antwoord er al staat.
Ik vind het ook irritant hoor en ik vind je geen zeur, maar tegenwoordig is dat me zoveel dingen. Lees je de krant op maandag zie je al wie er uit een programma ligt terwijl ik zelf nog op gemist wilde terug kijken. Voor mij hoeft het dan ook niet meer.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Kijk dat soort dingen dan ook gewoon op tijd, denk ik dan... En ga gewoon geen media inzien voor je het hebt gezien. Je kunt toch ook niet verwachten dat bij spraakmakende programma's de media nog even wacht voor de mensen die het op 'gemist' willen kijken?
Gast- Gast
Lagom schreef:Kijk dat soort dingen dan ook gewoon op tijd, denk ik dan... En ga gewoon geen media inzien voor je het hebt gezien. Je kunt toch ook niet verwachten dat bij spraakmakende programma's de media nog even wacht voor de mensen die het op 'gemist' willen kijken?
Als ik tijd had dan keek ik het op tijd, maar als ik voor mijn werk of vrienden/fam weg moet dan lukt dat niet he.
Ik lees bewust de krant online dan niet, maar als je dan naar gemist gaat dan staat er soms rechts al '' ... verlaat de show'', ja dan hoef ik niet meer te kijken.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Ja zoals bij BNTM!Mari schreef:Lagom schreef:Kijk dat soort dingen dan ook gewoon op tijd, denk ik dan... En ga gewoon geen media inzien voor je het hebt gezien. Je kunt toch ook niet verwachten dat bij spraakmakende programma's de media nog even wacht voor de mensen die het op 'gemist' willen kijken?
Als ik tijd had dan keek ik het op tijd, maar als ik voor mijn werk of vrienden/fam weg moet dan lukt dat niet he.
Ik lees bewust de krant online dan niet, maar als je dan naar gemist gaat dan staat er soms rechts al '' ... verlaat de show'', ja dan hoef ik niet meer te kijken.
Mja er zijn ergere dingen.....
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Op zoek naar een jurk, iemand zin om te helpen?
» Ik zoek bepaalde laarzen --> het waren dus Kiboots!!
» Ik zoek de titel van een film
» wie kan mij helpen, zoek een sleutelhanger in vorm
» IVF, kan ik iemand helpen?
» Ik zoek bepaalde laarzen --> het waren dus Kiboots!!
» Ik zoek de titel van een film
» wie kan mij helpen, zoek een sleutelhanger in vorm
» IVF, kan ik iemand helpen?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: