Vertederend
+3
L!ND@
Mida4you
duckie
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vertederend
Mijn dochter is zichzelf op het moment een boekje aan het voorlezen. Ze heeft een kartonnen boekje op de kop in haar hand en ze is op verschillende toonhoogtes allerlei klanken aan het babbelen. Lijkt net alsof ze een heel verhaal tegen zichzelf aan het vertellen is. Zó ontzettend lief om te zien. Heb nu echt even zo'n verliefde kriebel, vast wel herkenbaar voor andere mama's!
Gast- Gast
Re: Vertederend
wat klinkt dat lief zeg
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
*zucht* Ja, heel herkenbaar
H. heeft twee foto's. 1 Van zichzelf en 1 van ons drietjes.
Hele verhalen verteld ze dan, kusjes geven en weer verder vertellen.
H. heeft twee foto's. 1 Van zichzelf en 1 van ons drietjes.
Hele verhalen verteld ze dan, kusjes geven en weer verder vertellen.
Gast- Gast
Lieff!!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Heeeeeeeeeeel herkenbaar! Je moederhart smelt dan toch meteen? Ik was D.emi net naar bed aan het brengen en stond, met haar op de arm, te zingen. "olifantje in het bos, laat je mama toch niet los." Ze toverde een enorme glimlach op haar gezicht en gaf me een dikke kus......Toen kreeg ik het ook helemaal warm van binnen! :
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
lief! ik wil er ook eén.....zucht...
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Haha.. super schattig! Meteen vastleggen op camera zou ik zeggen!
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Nu zit M.ara hier op het speelkleed een boekje te 'lezen' waarin alleen maar poezen staan zegt ze de hele tijd ' miiauww aaaaiii', zo lief heb het meteen maar even op de film gezet.
Gast- Gast
Dromertje.. wat lief! Snap heel goed dat je moederhart dan even smelt! Heerlijk toch?! Heb je het vastgelegd of vast kunnen leggen op film/foto? In zulk soort gevallen ben ik meestal net te laat.. hahah!
Mama_van2.. ook al zo'n heerlijk moment! Leuk dat je het vast hebt kunnen leggen!
Mama_van2.. ook al zo'n heerlijk moment! Leuk dat je het vast hebt kunnen leggen!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Mooi is dat he
Als S. slaapt kan ik hem ook wel een uren bekijken. Zo lief hoe hij dan ligt in zijn bedje
Als S. slaapt kan ik hem ook wel een uren bekijken. Zo lief hoe hij dan ligt in zijn bedje
Gast- Gast
Ja, kijken hoe N. slaapt kan ik ook zo lang. Zeker toen ze voor het eerst op haar buik sliep.. zo lief! Nu slaapt ze ook vaak op haar buik (meestal overdag) en tegenwoordig met haar kontje omhoog! Heerlijk om te zien!Razz_ schreef:Mooi is dat he
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: