Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

licht streepje kruidvattest...

+34
Koffieleut
Laced
Inge
*Lookie*
Clapperdie
studiebol
Bloem86
Diese
PapillonRose
Monnie
Happydobby
L!ND@
Fearie
red rose
pantuf
duckie
Mel
Floor
smooch
Flip Fluitketel
Theezakje13
Mari
Pien
xxDila
chipa
Lady4
Ugly Betty
Muppetje
moepie
Lejow
Smaragdje
pitbullgup
Susan
Poisongirl
38 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

licht streepje kruidvattest... - Pagina 4 Empty Re: licht streepje kruidvattest...

Bericht  Poisongirl vr 6 mei 2011 - 23:52

Ja, voor zover ik weet wel inderdaad smile En als ik de 40 weken volmaak, zelf was ik 10 weken te vroeg... en mijn broertje ook. Hopen dat dat niet zo is..
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

licht streepje kruidvattest... - Pagina 4 Empty Re: licht streepje kruidvattest...

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 23:54

10 weken is behoorlijk te vroeg zeg. Weten ze waardoor het kwam?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

licht streepje kruidvattest... - Pagina 4 Empty Re: licht streepje kruidvattest...

Bericht  sheila123 za 7 mei 2011 - 0:04

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

licht streepje kruidvattest... - Pagina 4 Empty Re: licht streepje kruidvattest...

Bericht  Poisongirl za 7 mei 2011 - 0:10

ProudMama schreef:10 weken is behoorlijk te vroeg zeg. Weten ze waardoor het kwam?

Mijn moeders lichaam stootte lichaamsvreemde stoffen af, waardoor het al een wonder was dat zij zwanger kon worden. Dat is dus gelukt en toen ben ik met 20 weken gestopt met groeien, zowel in lengte als in gewicht. Ze hebben het kunnen rekken met 10 weken vanaf dat punt. Ik ben uiteindelijk in december geboren terwijl ik in maart geboren had moeten worden. Ik woog toen ik geboren ben 685 gram en was30 cm lang. Was dismatuur prematuur.Best eng als ik de foto's zo zie.

Het schijnt niet erfelijk te zijn, maar wel een iets verhoogde kans op vroeggeboorte... Mijn lichaam stoot lichaamsvreemde stoffen, zoals sperma, in ieder geval niet af gelukkig.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

licht streepje kruidvattest... - Pagina 4 Empty Re: licht streepje kruidvattest...

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 0:23

Wat heftig joh! Maar gelukkig dat alles goed gekomen is.
Heb je er zelf niks aan over gehouden?

(voor mij wel weer een hoopgevend verhaal, stel dat ik nu beval zijn mijn kindjes iets groter als jij toen was en is er dus een kans dat het goed gaat)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

licht streepje kruidvattest... - Pagina 4 Empty Re: licht streepje kruidvattest...

Bericht  Poisongirl za 7 mei 2011 - 0:31

Dat snap ik, en van mij is ook nog eens 25 jaar geleden! Ze kunnen tegenwoordig nog veel meer dan toen. hug

Het enige dat ik eraan heb "overgehouden"is dat mijn fijne motoriek niet goed ontwikkeld is. Ik kan bijvoorbeeld niet goed mikken als ik iets gooi, vangen lukt eigenlijk nooit. Mijn handschrift is best slordig, maar wel leesbaar. Maar als dat het ergste is... Very Happy
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

licht streepje kruidvattest... - Pagina 4 Empty Re: licht streepje kruidvattest...

Bericht  liesje za 7 mei 2011 - 2:53

gefeliciteerd en een fijne zwangerschap toegewenst

gr liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

licht streepje kruidvattest... - Pagina 4 Empty Re: licht streepje kruidvattest...

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 4:41

Ronde 1, wat een droom... Van harte.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

licht streepje kruidvattest... - Pagina 4 Empty Re: licht streepje kruidvattest...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum