Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

dunne panty's bij lange benen, tips?

+6
VeryCherry
Polly
Guus
Zonnetje
SoGood
minoessepoes
10 plaatsers

Ga naar beneden

dunne panty's bij lange benen, tips? Empty dunne panty's bij lange benen, tips?

Bericht  minoessepoes di 3 mei 2011 - 19:57

Ik heb op het werk nu vaak een mantelpakje met rok aan, ik vind het wel zo mooi en professioneel staan om panty's te dragen. Maar het probleem is dat ik nergens passende panty's kan vinden. Ik trek ze aan en dan hangt het kruis op mijn knieen en als ik ze dan hoger op hijs dan zijn ze meteen kapot.

In de winter draag ik voornamelijk leggings met laarzen en dan maakt het niet uit dat ze wat korter zijn en in mijn enkellaarsjes heb ik de panty's van de hema voor lange benen, maar die hebben ze niet in 20 of 30 denier. Een hele grote maat kopen heb ik ook al geprobeerd (lees 54 terwijl ik maat 38 heb), dan zakken ze alleen maar af maar zijn ze nog te kort.

Iemand hier tips waar ik de panty's kan kopen in 20 of 30 denier voor mensen met lange benen?

Dankjewel alvast!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dunne panty's bij lange benen, tips? Empty Re: dunne panty's bij lange benen, tips?

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 20:40

minoessepoes schreef:Ik heb op het werk nu vaak een mantelpakje met rok aan, ik vind het wel zo mooi en professioneel staan om panty's te dragen. Maar het probleem is dat ik nergens passende panty's kan vinden. Ik trek ze aan en dan hangt het kruis op mijn knieen en als ik ze dan hoger op hijs dan zijn ze meteen kapot.

In de winter draag ik voornamelijk leggings met laarzen en dan maakt het niet uit dat ze wat korter zijn en in mijn enkellaarsjes heb ik de panty's van de hema voor lange benen, maar die hebben ze niet in 20 of 30 denier. Een hele grote maat kopen heb ik ook al geprobeerd (lees 54 terwijl ik maat 38 heb), dan zakken ze alleen maar af maar zijn ze nog te kort.

Iemand hier tips waar ik de panty's kan kopen in 20 of 30 denier voor mensen met lange benen?

Dankjewel alvast!

Ik heb dat probleem ook en ik ben niet eens heel erg lang. Ik vind persoonlijk de panty's van Falke erg fijn. Hier komen ook niet zo snel van die mini gaatjes of streepjes op. Ze zijn wel wat duurder, maar ik merk duidelijk verschil ik comfort.

Succes ermee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

dunne panty's bij lange benen, tips? Empty Re: dunne panty's bij lange benen, tips?

Bericht  SoGood di 3 mei 2011 - 20:44

Geen tips, maar ik heb wel hetzelfde probleem. Op de achterkant van panty's staat altijd een maattabel. Met mijn lengte en gewicht val ik zelfs buiten het maattabelletje. Ik ben te lang en te slank voor panty's. Very Happy Neutral
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dunne panty's bij lange benen, tips? Empty Re: dunne panty's bij lange benen, tips?

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 20:49

Sogood schreef:Geen tips, maar ik heb wel hetzelfde probleem. Op de achterkant van panty's staat altijd een maattabel. Met mijn lengte en gewicht val ik zelfs buiten het maattabelletje. Ik ben te lang en te slank voor panty's. Very Happy Neutral

haha, ik kom altijd bij 36 uit, nou die panty's komen tot aan mijn knieen en dan ruk ik ze kapot :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

dunne panty's bij lange benen, tips? Empty Re: dunne panty's bij lange benen, tips?

Bericht  Zonnetje di 3 mei 2011 - 21:03

Ik heb het ook en draag wel eens van die hold-ups. Die koop ik dan bij de HEMA.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

dunne panty's bij lange benen, tips? Empty Re: dunne panty's bij lange benen, tips?

Bericht  minoessepoes di 3 mei 2011 - 21:22

Bedankt voor de tips alvast, ik wil wel wat meer investeren in panty's die wel passen want nu kan ik elke dag nieuwe kopen en dat is ook een dure grap haha. De tip van de Falke panty's ga ik dus onthouden.

Hold- up heb ik ook weleens gehad maar die zakte af en dat kan ik echt niet hebben als ik aan het werk ben haha. Koop je die wel gewoon in de juiste maat of ook veel groter zoals bij gewone panty's? En zijn die van de Hema goed ja? Want dan vind ik dat het proberen ook wel waard!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dunne panty's bij lange benen, tips? Empty Re: dunne panty's bij lange benen, tips?

Bericht  Guus di 3 mei 2011 - 21:23

ik heb het ook, draag ook meestal hold ups! ook van de Hema

al had ik laatst een shape-up panty van de H&M geprobeerd omdat ik een strak jurkje van zo'n 'je ziet elk klein oneffenheidje' stof en die zat ineens best goed! (en zag je niet mn string door de stof, ideaal want zonder string en met hold ups vind ik wel erg nakend voor een bruiloft :P)
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dunne panty's bij lange benen, tips? Empty Re: dunne panty's bij lange benen, tips?

Bericht  Guus di 3 mei 2011 - 21:25

minoessepoes schreef:Bedankt voor de tips alvast, ik wil wel wat meer investeren in panty's die wel passen want nu kan ik elke dag nieuwe kopen en dat is ook een dure grap haha. De tip van de Falke panty's ga ik dus onthouden.

Hold- up heb ik ook weleens gehad maar die zakte af en dat kan ik echt niet hebben als ik aan het werk ben haha. Koop je die wel gewoon in de juiste maat of ook veel groter zoals bij gewone panty's? En zijn die van de Hema goed ja? Want dan vind ik dat het proberen ook wel waard!

gewoon de juiste maat kopen (tenzij je erg korte rokjes aan hebt :P)

en een tip tegen afzakken: het 'plakrandje' een klein beetje nat maken, dan blijven ze weer hangen Very Happy

(heb een keer met zo'n ding op mijn enkel gestaan op een feestje, en sinsdien check ik regelmatig of alles nog goed gaat haha Embarassed

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dunne panty's bij lange benen, tips? Empty Re: dunne panty's bij lange benen, tips?

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 21:26

Die hold ups tip vind ik wel echt slim (nooit aan gedacht) ik heb een mooie kokerrok (knie hoogte), en daar kan dat natuurlijk gewoon onder.

Verder heb ik ook wel eens echt korte shortjes aan met panty's (20/30 denier), maar dat gaat niet lukken met hold ups :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

dunne panty's bij lange benen, tips? Empty Re: dunne panty's bij lange benen, tips?

Bericht  Polly di 3 mei 2011 - 21:28

Ik heb vanwege mijn werk ook de nodige ervaring met panty's, helaas. Ze zakken allemaal af, daarom draag ik er altijd een onderbroek (zo'n hotpants) over heen. Na vanalles geprobeerd te hebben komt bij mij deze oplossing als "meest comfortabel" uit de bus.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dunne panty's bij lange benen, tips? Empty Re: dunne panty's bij lange benen, tips?

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 21:30

Ik had het probleem ook, en moet een huidskleurige panty onder mijn mantelpak aan op het werk. En nu heb ik panty's van de Action. die zitten per 2 in een verpakking en die zijn gewoon lang genoeg en maar €1,79 oid.!!!! Hij zakt niet af, en ziet gewoon echt perfect (wel maat groter dan normaal).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

dunne panty's bij lange benen, tips? Empty Re: dunne panty's bij lange benen, tips?

Bericht  minoessepoes di 3 mei 2011 - 23:13

En broekje over de panty is niet echt een optie want dat zie je echt zitten onder de rokjes die ik heb. Ze zijn wel een hele nette lengte dus die hold-ups vind ik zeker wel een optie. Die van de Hema zijn dus goed? En H&M kan eventueel ook?

De action zit echt heel ver bij mij vandaan dan moet ik half Amsterdam door fietsen dus die optie hou ik even achter de hand voor als ik echt niks anders meer weet!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dunne panty's bij lange benen, tips? Empty Re: dunne panty's bij lange benen, tips?

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 23:14

minoessepoes schreef:En broekje over de panty is niet echt een optie want dat zie je echt zitten onder de rokjes die ik heb. Ze zijn wel een hele nette lengte dus die hold-ups vind ik zeker wel een optie. Die van de Hema zijn dus goed? En H&M kan eventueel ook?

De action zit echt heel ver bij mij vandaan dan moet ik half Amsterdam door fietsen dus die optie hou ik even achter de hand voor als ik echt niks anders meer weet!

Ik wil ook wel een pakje opsturen zodat je het kunt proberen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

dunne panty's bij lange benen, tips? Empty Re: dunne panty's bij lange benen, tips?

Bericht  VeryCherry di 3 mei 2011 - 23:19

Ik heb hetzelfde probleem, daarom draag ik altijd kousen smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dunne panty's bij lange benen, tips? Empty Re: dunne panty's bij lange benen, tips?

Bericht  minoessepoes di 3 mei 2011 - 23:21

Isabella schreef:
minoessepoes schreef:En broekje over de panty is niet echt een optie want dat zie je echt zitten onder de rokjes die ik heb. Ze zijn wel een hele nette lengte dus die hold-ups vind ik zeker wel een optie. Die van de Hema zijn dus goed? En H&M kan eventueel ook?

De action zit echt heel ver bij mij vandaan dan moet ik half Amsterdam door fietsen dus die optie hou ik even achter de hand voor als ik echt niks anders meer weet!

Ik wil ook wel een pakje opsturen zodat je het kunt proberen?

Ah wat lief van je! Maar dat hoeft niet hoor, dan vraag ik wel een keer aan mijn moeder of ze een pakje voor me mee wil nemen! Maar bedankt voor het aanbod!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dunne panty's bij lange benen, tips? Empty Re: dunne panty's bij lange benen, tips?

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 23:26

Ik draag ook met gelegenheden de hold ups van de hema. Ik maak het randje een beetje nat, trek ze aan en spuit dan wat haarlak op de bovenste rand. Dan plakt het nog beter vast.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

dunne panty's bij lange benen, tips? Empty Re: dunne panty's bij lange benen, tips?

Bericht  TNMN wo 4 mei 2011 - 0:30

ProudMama schreef:Ik draag ook met gelegenheden de hold ups van de hema. Ik maak het randje een beetje nat, trek ze aan en spuit dan wat haarlak op de bovenste rand. Dan plakt het nog beter vast.

Dat doe ik ook inderdaad, maar dan bij de hold-ups van de H&M, die zijn erg goed!
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dunne panty's bij lange benen, tips? Empty Re: dunne panty's bij lange benen, tips?

Bericht  Rovine wo 4 mei 2011 - 2:07

Tip die ik eens kreeg van iemand; de teenpuntjes eraf knippen. Zijn weinig panties die echt enkels hebben, dus de lengte die normaal op je voet zit win je dan weer op je been. Dat is toch al gauw 20 centimeter.
Mijn ervaring leert ook dat hij zo amper oprolt.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dunne panty's bij lange benen, tips? Empty Re: dunne panty's bij lange benen, tips?

Bericht  Antibes wo 4 mei 2011 - 10:00

Nobucta schreef:Tip die ik eens kreeg van iemand; de teenpuntjes eraf knippen. Zijn weinig panties die echt enkels hebben, dus de lengte die normaal op je voet zit win je dan weer op je been. Dat is toch al gauw 20 centimeter.
Mijn ervaring leert ook dat hij zo amper oprolt.

Gaat hij dan niet ladderen? Vraag me af wat voor lengte de meiden hier normaal met broeken hebben, qua jeans bijvoorbeeld. Ik heb 36 nodig en panty's heb ik allang opgegeven, hold ups ook. Jouw tip is dan wellicht weer wél een optie! cheers
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

dunne panty's bij lange benen, tips? Empty Re: dunne panty's bij lange benen, tips?

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 10:25

Maar als je pumps draagt lijkt het me ook niet handig als je de teen eraf knipt, dat zie je.

En charetells? Hoe je ook niet bang te zijn dat het afzakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

dunne panty's bij lange benen, tips? Empty Re: dunne panty's bij lange benen, tips?

Bericht  SoGood wo 4 mei 2011 - 20:51

Jarretels zie je vaak zitten onder strakke kleding. Heb je al een Wolford panty geprobeerd? Duur, gaan wel lang mee en hebben een goede pasmaat.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dunne panty's bij lange benen, tips? Empty Re: dunne panty's bij lange benen, tips?

Bericht  Atelier Madame wo 4 mei 2011 - 21:10

En de panty een paar maten groter kopen? Dus bijvoorbeeld 44-46? Dat ding zit toch wel strak om je benen vaak.

En bij de hema verkopen ze panty's voor mensen met extra lange benen! 37-39, 41-43 meen ik.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dunne panty's bij lange benen, tips? Empty Re: dunne panty's bij lange benen, tips?

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 22:46

Atelier Madame schreef:En de panty een paar maten groter kopen? Dus bijvoorbeeld 44-46? Dat ding zit toch wel strak om je benen vaak.

En bij de hema verkopen ze panty's voor mensen met extra lange benen! 37-39, 41-43 meen ik.

Bij mij gaat hij dan lubberen bij mijn knieen.. bij 38/40/42 nog niet.. Maar als ik richting de 48/50 ga (dan zit hij qua lengte goed) dan gaat hij na een uurtje ofzo helemaal lubberen bij me knieen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

dunne panty's bij lange benen, tips? Empty Re: dunne panty's bij lange benen, tips?

Bericht  Antibes wo 4 mei 2011 - 22:50

Atelier Madame schreef:En de panty een paar maten groter kopen? Dus bijvoorbeeld 44-46? Dat ding zit toch wel strak om je benen vaak.

En bij de hema verkopen ze panty's voor mensen met extra lange benen! 37-39, 41-43 meen ik.

Is dat recente info? Want in het najaar was ik nog op jacht en toen lagen er nog maar een paar (niet mijn maat), ze waren al uit het assortiment. Zijn ze terug, of loop je achter? :P

Grotere maten werken niet, gaan inderdaad lubberen en aan lengte win je meestal niet genoeg!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

dunne panty's bij lange benen, tips? Empty Re: dunne panty's bij lange benen, tips?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum