Goedemorgen deze woensdag
+9
Cheesegirl
Oasis
Jeanette
Suus
Lady4
Puk
ekiaam87
Lotus
Moezie
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goedemorgen deze woensdag
Goedemorgen !!
Ik zag hem er nog niet tussen staan dus vandaar dat ik hem maar open
Hebben jullie gisteren een leuke avond gehad?
Wat zijn de plannen van vandaag?
Ik zit op mn werk tot 17:00 en dan naar huis eten en dansen..
Ow jah tussendoor moet ik nog even naar de action, ik had daar gisteren een jurkje gekocht maar dat zat voor geen meter
Ik zag hem er nog niet tussen staan dus vandaar dat ik hem maar open
Hebben jullie gisteren een leuke avond gehad?
Wat zijn de plannen van vandaag?
Ik zit op mn werk tot 17:00 en dan naar huis eten en dansen..
Ow jah tussendoor moet ik nog even naar de action, ik had daar gisteren een jurkje gekocht maar dat zat voor geen meter
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Re: Goedemorgen deze woensdag
Goedemorgen,
Ik ben gisteravond vroeg naar bed gegaan. Heb redelijk goed geslapen. Straks ga ik even hardlopen en verder moet ik vandaag nog wat boodschappen doen en wassen.
Fijne dag allemaal!
Ik ben gisteravond vroeg naar bed gegaan. Heb redelijk goed geslapen. Straks ga ik even hardlopen en verder moet ik vandaag nog wat boodschappen doen en wassen.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
He Lotus!! Hoe is het nu met je ?
Moezie- Kletskop
Goedemorgen dames!
Ik ga me zo ff aankleden en dan richting Den Haag, shopping day met personal shopper TGR
Ik ga me zo ff aankleden en dan richting Den Haag, shopping day met personal shopper TGR
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Hoi LP!
Het gaat nog steeds niet zo goed... Ben erg aan het worstelen met een aantal dingen en ik kom er niet goed uit. Maar ooit zal dat wel weer goed komen.
Het gaat nog steeds niet zo goed... Ben erg aan het worstelen met een aantal dingen en ik kom er niet goed uit. Maar ooit zal dat wel weer goed komen.
Lotus- Ratel
Ah wat vervelend Lotus!! Dan hoop ik voor je dat het snel wat beter met je gaat
Moezie- Kletskop
Goeiemorgen deze morgen!
Weinig op planning vandaag! Heb gister een nieuwe stofzuiger moeten kopen omdat die van ons kapot ging dus het word zoiezo goed stofzuiger!
En verder van mn kleine meid genieten offcourse, was heerlijk wakker vanmorgen met kleine grummel in bed!
Fijne dag meiden! X
Weinig op planning vandaag! Heb gister een nieuwe stofzuiger moeten kopen omdat die van ons kapot ging dus het word zoiezo goed stofzuiger!
En verder van mn kleine meid genieten offcourse, was heerlijk wakker vanmorgen met kleine grummel in bed!
Fijne dag meiden! X
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ben gister thuis gekomen van een weekje Dominicaanse Republiek. Je snapt al wat ik aan het doen ben: aan het wassen en opruimen. Straks even boodschappen doen en met m'n moeder naar de Ikea en een stoeltje kopen.
Een fijne dag allemaal!
Ik ben gister thuis gekomen van een weekje Dominicaanse Republiek. Je snapt al wat ik aan het doen ben: aan het wassen en opruimen. Straks even boodschappen doen en met m'n moeder naar de Ikea en een stoeltje kopen.
Een fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Dankjewel, LP!
Lotus- Ratel
He goedemorgen!
Ik heb heerlijk geslapen, maar werd wakker van mijn ruzieënde buren, beetje jammer, haha! Ik vind het zoooo lekker om gewoon uit mezelf wakker te worden in de vakantie!
Ik ga zo lekker sporten, vanmiddag op de thee bij een vriendin, vanavond Criminal Minds kijken, heerlijke serie!!
Fijne dag allemaal:)
Ik heb heerlijk geslapen, maar werd wakker van mijn ruzieënde buren, beetje jammer, haha! Ik vind het zoooo lekker om gewoon uit mezelf wakker te worden in de vakantie!
Ik ga zo lekker sporten, vanmiddag op de thee bij een vriendin, vanavond Criminal Minds kijken, heerlijke serie!!
Fijne dag allemaal:)
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Goedemorgen,
Lekker geslapen hier. Voor vandaag weinig spectaculairs op de planning, ik moet werken van Ă©Ă©n tot negen.
Fijne dag all!
Lekker geslapen hier. Voor vandaag weinig spectaculairs op de planning, ik moet werken van Ă©Ă©n tot negen.
Fijne dag all!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Goodmorning!
Hier nog een dagje werken op de planning en dan lekker 4 dagen vrij Vanavond een feestje, zin in!
Fijne dag allemaal!
Hier nog een dagje werken op de planning en dan lekker 4 dagen vrij Vanavond een feestje, zin in!
Fijne dag allemaal!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Goeiemorgen!
Gisteren gezellig heel de dag bij een vriendin geweest en vanavond heb ik een late dienst. Voor de rest niet echt bijzonders.
Fijne dag allemaal!
Gisteren gezellig heel de dag bij een vriendin geweest en vanavond heb ik een late dienst. Voor de rest niet echt bijzonders.
Fijne dag allemaal!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
...
Laatst aangepast door Tesita op ma 6 jun 2011 - 2:42; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik heb goed geslapen.
Vandaag boodschappen doen, beetje huishouden en uiteraard weer huiswerk (dat blijft zo'n beetje mijn ritme van deze maand).
Vanavond eet ik alleen dus ik maak iets simpels en ga lekker de film 'The Boy In the Striped Pyjama' kijken.
Fijne dag!
Ik heb goed geslapen.
Vandaag boodschappen doen, beetje huishouden en uiteraard weer huiswerk (dat blijft zo'n beetje mijn ritme van deze maand).
Vanavond eet ik alleen dus ik maak iets simpels en ga lekker de film 'The Boy In the Striped Pyjama' kijken.
Fijne dag!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen
Zometeen moet ik even in mijn zus haar huis zitten, want ze komen tussen 12 en 15 uur verhuisdozen leveren.
Vanmiddag eigenlijk verder geen plannen.
Vanavond weer steppen en daarna rustig aan filmpje kijken denk ik.
Fijne dag allemaal!
Zometeen moet ik even in mijn zus haar huis zitten, want ze komen tussen 12 en 15 uur verhuisdozen leveren.
Vanmiddag eigenlijk verder geen plannen.
Vanavond weer steppen en daarna rustig aan filmpje kijken denk ik.
Fijne dag allemaal!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Goeiemorgen!
Ik heb vanochtend uitgeslapen tot half negen, ik word normaal meestal om zeven uur wakker dus dat is een hele prestatie
Straks moet ik werken tot 18.30 uur, daarna wat eten met mijn vriend en op het balkon in het zonnetje zitten!
Ik heb vanochtend uitgeslapen tot half negen, ik word normaal meestal om zeven uur wakker dus dat is een hele prestatie
Straks moet ik werken tot 18.30 uur, daarna wat eten met mijn vriend en op het balkon in het zonnetje zitten!
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Goedemorgen,
Ik ben net wakker en ga over een half uur op de fiets naar de tennisbaan, een uurtje tennissen.
Misschien nog lunchen daar.
's Middags ga ik aan mijn studie werken en wat boodschapjes doen en een H&M-bestelling retour sturen.
Vanavond maak ik een verse pan pasta en ga ik baantjes trekken in het zwembad. Ook komt er een film die ik wil zien, The boy in the striped pyjama ofzo.
Een nuttig, sportief dagje dus!
Ik ben net wakker en ga over een half uur op de fiets naar de tennisbaan, een uurtje tennissen.
Misschien nog lunchen daar.
's Middags ga ik aan mijn studie werken en wat boodschapjes doen en een H&M-bestelling retour sturen.
Vanavond maak ik een verse pan pasta en ga ik baantjes trekken in het zwembad. Ook komt er een film die ik wil zien, The boy in the striped pyjama ofzo.
Een nuttig, sportief dagje dus!
Gast- Gast
Goedemorgen
Ik heb erg slecht geslapen, heb ieder uur gezien.
Vandaag een rustig dagje, beetje poetsen, wasjes draaien. en spullen inpakken we gaan morgen lekker 4 dagen weg.
Fijne dag iedereen.
Ik heb erg slecht geslapen, heb ieder uur gezien.
Vandaag een rustig dagje, beetje poetsen, wasjes draaien. en spullen inpakken we gaan morgen lekker 4 dagen weg.
Fijne dag iedereen.
widko- Fluisteraar
- Aantal berichten : 109
Punten : 119
Registratiedatum : 29-11-10
Goedemorgen!
Vandaag werk ik niet, dus ga er een rustig dagje van maken.
Ik moet straks nog even naar de stad voor moederdag en nog wat kleine huishoudelijke klusjes doen.
Verder een beetje lezen, internetten en vanavond naar de dodenherdenking kijken en daarna een film.
Vandaag werk ik niet, dus ga er een rustig dagje van maken.
Ik moet straks nog even naar de stad voor moederdag en nog wat kleine huishoudelijke klusjes doen.
Verder een beetje lezen, internetten en vanavond naar de dodenherdenking kijken en daarna een film.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Goedemorgen,
Ik ben vandaag weer aan het werk tot half 6. Ga na mijn werk een brief inleveren bij een andere woningbouw vereniging en daarna naar een vriendin van me. Morgen geeft haar dochter een kinderfeestje en gaan we naar duinrell toe. Straks even een broodje halen en dat is het eigenlijk wel weer...
Ik ben vandaag weer aan het werk tot half 6. Ga na mijn werk een brief inleveren bij een andere woningbouw vereniging en daarna naar een vriendin van me. Morgen geeft haar dochter een kinderfeestje en gaan we naar duinrell toe. Straks even een broodje halen en dat is het eigenlijk wel weer...
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Nog 45 minuten werken en dan vertrek ik richting het vliegveld! Over 8 uurtjes zit ik in Portugal, bij mijn lieve vriendinnetjes!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Heb vanmorgen kranten gedaan en daarna weer terug naar mijn bed.
Ga straks foto's maken van een oud klasgenootje (geen zin in)
en daarna moet ik oppassen van 17.00 tot 18.30 en daarna komt mijn vriendje
Heb vanmorgen kranten gedaan en daarna weer terug naar mijn bed.
en daarna moet ik oppassen van 17.00 tot 18.30 en daarna komt mijn vriendje
Gast- Gast
Oeh dat is lekker! Veel plezierChipp schreef:Nog 45 minuten werken en dan vertrek ik richting het vliegveld! Over 8 uurtjes zit ik in Portugal, bij mijn lieve vriendinnetjes!
Sweety- Ratel
Hoezo heb je geen zin Anoush?Anousch schreef:Goedemorgen!
Sweety- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen deze woensdag!
» Goeiemorgen deze woensdag!
» Goede morgen deze woensdag!!
» Goedemorgen Woensdag