Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

pop up speeltentje

4 plaatsers

Ga naar beneden

pop up speeltentje Empty pop up speeltentje

Bericht  Aagje! di 3 mei 2011 - 5:27

Ik heb op de rommelmarkt een heel leuk roze ronde prinsessententje gekocht. Even aan manlief en dochter laten zien, en in elkaar zetten was geen probleem,
maar nu wil ik hem dus in het daarvoor bedoelde tasje doen, en ik krijg hem met geen mogelijk heid weer in elkaar.....

Heeft iemand hier zo een soort tentje en kan misschien uitleggen hoe die in elkaar moet????
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

pop up speeltentje Empty Re: pop up speeltentje

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 5:32

dat is een grapje van de pop-up-spullen-fabrikant.

Alles wat popt-upt, popt niet meer in. Wij hebben ook al tijden een pop-up tentje boven staan, die we dus ook niet meer in het zakje krijgen. Als we 'm met veel moeite ingepopt hebben, popt hij altijd up, op het moment dat we het zakje erbij pakken. Dat heeft zoveel frustratie tot gevolg gehad dat we ons er maar bij neer gelegd hebben dat we 'm toch niet meer in het zakje krijgen.

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 di 3 mei 2011 - 5:34

Wij hebben dat probleem ook met een tentje van Cars.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Printje di 3 mei 2011 - 7:20

Het kan wel maar makkelijk is anders. Als het goed is kun je zo'n tentje vaak al 1x dubbelvouwen zeg maar, daarna pak je de tentm met beide handen vast en draait ze in tegenovergestelde richting. Je draait door en door en de tent is weer dicht. (tenminste zo werkt het hier;)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 7:51

Wij hebben zo'n D.eryan tentje en wij kennen de eigenaren daarvan en we kregen m ook niet meer ingeklapt dus hebben m meegenomen, zij kregen m ook niet meer ingeklapt omdat er iets verschoven was. Maar dat gebeurt dus heel snel met zo'n systeem dus ik heb geen tip verder, behalve kijken of er iets verschoven is :P

Laatst aangepast door Arden op di 3 mei 2011 - 21:00; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 20:38

Ik heb geen tentje, maar reflectie pop up schermen (voor mijn fotografie), het is inderdaad #%*&^@ systeem. Je moet de schermen inderdaad in tegengestelde richting draaien, dan kan je hem zo invouwen. Het is even een handigheidje wat je moet leren. De eerste keer ben ik dan kan ook 1,5 uur bezig geweest.

Gast
Gast

Bericht  Meeko di 3 mei 2011 - 21:42

Oh,Senna krijgt voor der verjaardag ook zo'n tentje, dus ga maar eerst even goed kijken hoe die uit elkaar gaat! Lijkt me echt irritant als ie niet meer in mekaar kan.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud