Concertkaartjes Marco Borsato?????
+5
ekiaam87
Carra
Jeanette
Chocolate Cookie
Joli86
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Concertkaartjes Marco Borsato?????
Over 1,5 week zijn de concerten van Marco, heb daar op 25 nov kaartjes voor besteld (even in mijn mailbox terug gekeken) maar bedacht me vanmorgen ineens dat ik die kaartjes nooit via de post ontvangen heb.... :affraid:
Help help, heeft iemand anders die gaat ze ook nog niet ontvangen?
Morgen maar meteen de ticketservice bellen om het na te vragen of ze al verzonden zijn..
Echt ik ben nu helemaal in de stress...
Help help, heeft iemand anders die gaat ze ook nog niet ontvangen?
Morgen maar meteen de ticketservice bellen om het na te vragen of ze al verzonden zijn..
Echt ik ben nu helemaal in de stress...
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Re: Concertkaartjes Marco Borsato?????
Ik zou even bellen naar het bedrijf waar je ze besteld hebt!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Vaak krijg je ze toch een week van tevoren? Maar ik zou ook voor de zekerheid gaan bellen..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Dankjewel voor jullie reacties!
@ Jeanette: Kaartjes van Guus meeuwis en nick en simon heb ik beide al zowat een jaar van te voren in huis...
Daarom ga ik morgen inderdaad bellen.. Hoop dat ze gaan zeggen dat ze nog verstuurd moeten worden..
@ Jeanette: Kaartjes van Guus meeuwis en nick en simon heb ik beide al zowat een jaar van te voren in huis...
Daarom ga ik morgen inderdaad bellen.. Hoop dat ze gaan zeggen dat ze nog verstuurd moeten worden..
Joli86- Prater
Meestal verstuurd ticketservice de kaarten heel snel. Heb je niet per ongeluk op e-tickets geklikt dat je de kaarten gewoon in je mailbox hebt?
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Carra schreef:Meestal verstuurd ticketservice de kaarten heel snel. Heb je niet per ongeluk op e-tickets geklikt dat je de kaarten gewoon in je mailbox hebt?
Nee heb ik net nog na gekeken en ik heb verzending per post...
En inderdaad, ticketservice verzend ze meestal heel snel, daarom zit ik nu ontzettend te balen.
Mijn vriend zegt steeds, Doe eens rustig en bel morgen nu eerst naar de TS, daarna heb je nog genoeg tijd om te balen..
Joli86- Prater
Is de TS vandaag niet open?
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
volgens mij kan je vandaag ook wel bellen indd.. ik heb de kaarten voor nick en simon ook al heeel lang in huis..
maar als je er achteraan belt komt het vast goed..
maar als je er achteraan belt komt het vast goed..
klavertje- Prater
- Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10
Heb nog even op de site gekeken van ticketservice en het volgende gevonden:
Bezorging per reguliere post
Gepubliceerd 05/03/2009 01:39 NM | Bijgewerkt 24/02/2011 10:29 VM
Tickets worden verzonden naar het adres dat u heeft opgegeven bij uw bestelling. Als blijkt dat uw adres niet correct is, kunt u dit op dezelfde dag nog aanpassen in Mijn Account. De juiste gegevens worden de volgende werkdag alsnog overgenomen voor de verzending van uw ticket(s).
Als wordt getwijfeld aan de juistheid van de gegevens die u heeft ingevoerd bij uw bestelling, kan Ticket Service Nederland contact met u opnemen met behulp van de gegevens die u heeft ingevoerd. Als Ticket Service Nederland u niet kan bereiken en de gegevens dus niet kan controleren, kan Ticket Service Nederland ertoe overgaan de reservering te annuleren en de tickets alsnog te verkopen aan een andere klant.
De tickets worden in vensterenveloppen verzonden, waarbij het postadres op een halffabrikaat wordt geprint. Het is dus zichtbaar dat er tickets in de envelop zitten. Dit is echter geen reden tot bezorgdheid. Bij niet arriveren van uw tickets, worden de originele tickets geannuleerd en ontvangt u nieuwe tickets, die zijn voorzien van nieuwe barcodes. De houders van de verdwenen tickets krijgen geen toegang tot het evenement.
Houdt u rekening met voldoende tijd voor de bezorging per post. Als u uw tickets voor het evenement nog niet heeft ontvangen, dient u (minimaal 3 werkdagen voor het evenement) contact met ons op te nemen via het contactformulier of 0900-3001250 (45cpm, bereikbaar tijdens kantooruren). Indien u na deze termijn contact met ons opneemt, bestaat de kans dat wij u niet van dienst kunnen zijn.
Na het lezen van dit stukje ben ik wel een beetje gerustgesteld... Ga morgen meteen bellen, want TS is dus niet bereikbaar op zondag...
Gepubliceerd 05/03/2009 01:39 NM | Bijgewerkt 24/02/2011 10:29 VM
Tickets worden verzonden naar het adres dat u heeft opgegeven bij uw bestelling. Als blijkt dat uw adres niet correct is, kunt u dit op dezelfde dag nog aanpassen in Mijn Account. De juiste gegevens worden de volgende werkdag alsnog overgenomen voor de verzending van uw ticket(s).
Als wordt getwijfeld aan de juistheid van de gegevens die u heeft ingevoerd bij uw bestelling, kan Ticket Service Nederland contact met u opnemen met behulp van de gegevens die u heeft ingevoerd. Als Ticket Service Nederland u niet kan bereiken en de gegevens dus niet kan controleren, kan Ticket Service Nederland ertoe overgaan de reservering te annuleren en de tickets alsnog te verkopen aan een andere klant.
De tickets worden in vensterenveloppen verzonden, waarbij het postadres op een halffabrikaat wordt geprint. Het is dus zichtbaar dat er tickets in de envelop zitten. Dit is echter geen reden tot bezorgdheid. Bij niet arriveren van uw tickets, worden de originele tickets geannuleerd en ontvangt u nieuwe tickets, die zijn voorzien van nieuwe barcodes. De houders van de verdwenen tickets krijgen geen toegang tot het evenement.
Houdt u rekening met voldoende tijd voor de bezorging per post. Als u uw tickets voor het evenement nog niet heeft ontvangen, dient u (minimaal 3 werkdagen voor het evenement) contact met ons op te nemen via het contactformulier of 0900-3001250 (45cpm, bereikbaar tijdens kantooruren). Indien u na deze termijn contact met ons opneemt, bestaat de kans dat wij u niet van dienst kunnen zijn.
Na het lezen van dit stukje ben ik wel een beetje gerustgesteld... Ga morgen meteen bellen, want TS is dus niet bereikbaar op zondag...
Joli86- Prater
Jeetje wat een goede service zeg! Dan kunnen ze dus die kaartjes ongeldig maken. Goed hoor!
Nou dat is inderdaad een geruststelling. Morgen inderdaad maar even bellen!
Nou dat is inderdaad een geruststelling. Morgen inderdaad maar even bellen!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Inderdaad een goede service! Had ik niet verwacht, is al wel een hele geruststelling! Morgen op het werk maar even gaan bellen en heb er nu wel vertrouwen in dat we over 1,5 week kunnen gaan genieten van Marco!
Hou jullie op de hoogte & bedankt voor jullie reacties!
Hou jullie op de hoogte & bedankt voor jullie reacties!
Joli86- Prater
Misschien voor de zekerheid toch maar e-tickets doen nu, voordat je ze alsnog te laat binnen hebt?
Veel plezier, ik ga zelf ook (2x zelfs)!
Veel plezier, ik ga zelf ook (2x zelfs)!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Dit verhaal wordt wel erg raar nu....!
Ik vanmiddag gebeld naar de ticketservice, verhaal uitgelegd. Er werd me gezegd dat de kaarten inderdaad al lang verstuurd zijn, maar ze gaven wel mijn oude adres door, ik woon daar namelijk al 2 jaar niet meer en al lang mijn adres daar gewijzigd. Heb namelijk al vaker tickets ontvangen op mijn huidige adres. Ook staat in het bevestigingsmailtje gewoon het goede adres.. Snap er nu niks meer van! Ik moest hier nu nog een digitaal formulier van invullen en dan zouden zij contact met mij opnemen over hoe we dit nu gaan oplossen. Maak me nog steeds zorgen maar volgens die mevrouw die ik gesproken heb gaat het helemaal goed komen. Ben heel benieuwd..
Hou jullie op de hoogte!
Ik vanmiddag gebeld naar de ticketservice, verhaal uitgelegd. Er werd me gezegd dat de kaarten inderdaad al lang verstuurd zijn, maar ze gaven wel mijn oude adres door, ik woon daar namelijk al 2 jaar niet meer en al lang mijn adres daar gewijzigd. Heb namelijk al vaker tickets ontvangen op mijn huidige adres. Ook staat in het bevestigingsmailtje gewoon het goede adres.. Snap er nu niks meer van! Ik moest hier nu nog een digitaal formulier van invullen en dan zouden zij contact met mij opnemen over hoe we dit nu gaan oplossen. Maak me nog steeds zorgen maar volgens die mevrouw die ik gesproken heb gaat het helemaal goed komen. Ben heel benieuwd..
Hou jullie op de hoogte!
Joli86- Prater
Dat is helemaal bizar, zeker als je op je bevestiging je nieuwe adres hebt staan.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Vreemd he Lejow, maar gelukkig kreeg ik vanmiddag goed nieuws op de mail:
Geachte heer/mevrouw ***,
Naar aanleiding van uw bericht over niet ontvangen tickets, bericht ik u het volgende:
Wij zullen u duplicaatticket(s) met nieuwe barcode(s) toesturen. De originele tickets zullen door ons worden geannuleerd. De houder van de originele ticket zal dus geen toegang meer krijgen tot het evenement. Desnoods zal aangifte worden gedaan bij politie tegen de houder van de originele tickets.
Mochten de originele tickets in een later stadium alsnog terecht komen, dan dienen deze originelen te worden vernietigd. Uw duplicaattickets blijven dus geldig. Deze kaartnummers beginnen met nummer *** ...
Wij zullen de ticket(s) vandaag per post toesturen.
Met vriendelijke groet,
Ticket Service Nederland BV
Geachte heer/mevrouw ***,
Naar aanleiding van uw bericht over niet ontvangen tickets, bericht ik u het volgende:
Wij zullen u duplicaatticket(s) met nieuwe barcode(s) toesturen. De originele tickets zullen door ons worden geannuleerd. De houder van de originele ticket zal dus geen toegang meer krijgen tot het evenement. Desnoods zal aangifte worden gedaan bij politie tegen de houder van de originele tickets.
Mochten de originele tickets in een later stadium alsnog terecht komen, dan dienen deze originelen te worden vernietigd. Uw duplicaattickets blijven dus geldig. Deze kaartnummers beginnen met nummer *** ...
Wij zullen de ticket(s) vandaag per post toesturen.
Met vriendelijke groet,
Ticket Service Nederland BV
Joli86- Prater
Ik heb vandaag de nieuwe kaartjes via de post ontvangen!
CASE CLOSED
Thxs voor alle reacties!
CASE CLOSED
Thxs voor alle reacties!
Joli86- Prater
Oh fijn dat het goed is afgelopen!
Ik ga volgende week ook, heb er zin in!!
Ik ga volgende week ook, heb er zin in!!
Sjors- Fluisteraar
- Aantal berichten : 148
Punten : 172
Registratiedatum : 07-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Marco Borsato
» Concert Marco Borsato
» Marco Borsato 3 dimensies op dvd
» Wie gaat er naar Marco Borsato?
» Concert Marco Borsato
» Marco Borsato 3 dimensies op dvd
» Wie gaat er naar Marco Borsato?