Welke apps heb jij op je iphone?
+7
Susan
Sterre
Blond
VeryCherry
Mamsie
Imperfect
Zwerver
11 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Welke apps heb jij op je iphone?
Jen_ schreef:Maaaaaaaan ik wil ook een iPhone! Moet nog een jaar wachten Ik heb nu een bb, is ook fijn hoor, maar een iPhone is nóg leuker zo te zien.
Haha same here. Alleen heb ik een nokia e72 en moet ik nog anderhalf jaar .
Gast- Gast
Hahahaha dat had ik ook! Wilde zo graag een blackberry, had ik 'm was ik er super snel zat van.Jen_ schreef:Maaaaaaaan ik wil ook een iPhone! Moet nog een jaar wachten Ik heb nu een bb, is ook fijn hoor, maar een iPhone is nóg leuker zo te zien.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
wc-eend schreef:Hahahaha dat had ik ook! Wilde zo graag een blackberry, had ik 'm was ik er super snel zat van.Jen_ schreef:Maaaaaaaan ik wil ook een iPhone! Moet nog een jaar wachten Ik heb nu een bb, is ook fijn hoor, maar een iPhone is nóg leuker zo te zien.
Ja ben je hem zat? Ik niet, vind het een toptelefoon. Maar wil gewoon een iPhone
Gast- Gast
Darcy schreef:Jen_ schreef:Maaaaaaaan ik wil ook een iPhone! Moet nog een jaar wachten Ik heb nu een bb, is ook fijn hoor, maar een iPhone is nóg leuker zo te zien.
Aaah 1,5 jaar! Waarom heb je een half jaar geleden geen smartphone genomen? Was je je ertegen aan het verzetten? Edit: heb de nokia opgezocht, het is wel een smartphone zo te zien.
Gast- Gast
Jen_ schreef:Darcy schreef:Jen_ schreef:Maaaaaaaan ik wil ook een iPhone! Moet nog een jaar wachten Ik heb nu een bb, is ook fijn hoor, maar een iPhone is nóg leuker zo te zien.
Aaah 1,5 jaar! Waarom heb je een half jaar geleden geen smartphone genomen? Was je je ertegen aan het verzetten? Edit: heb de nokia opgezocht, het is wel een smartphone zo te zien.
Ja klopt ik heb wel een smartphone, maar ik wilde eigenlijk gewoon een zakelijke telefoon. Maar ik ben gezwicht voor de aantrekkingskracht van de iphone!
Gast- Gast
Ja, ik heb 'm maar een half jaartje gehad en inmiddels een andere telefoon(GalaxyS) . Ik vind Blackberry wel echt super toestel en mis 'm ook gewoon af en toe maar al die leuke apps op Iphone/android zijn echt zoo leuk! haha. Blackberry is zo zakelijk...en tja daar staan ze bekend om...hahaJen_ schreef:wc-eend schreef:Hahahaha dat had ik ook! Wilde zo graag een blackberry, had ik 'm was ik er super snel zat van.Jen_ schreef:Maaaaaaaan ik wil ook een iPhone! Moet nog een jaar wachten Ik heb nu een bb, is ook fijn hoor, maar een iPhone is nóg leuker zo te zien.
Ja ben je hem zat? Ik niet, vind het een toptelefoon. Maar wil gewoon een iPhone
Zwerver- Ratel
wc-eend schreef:Ja, ik heb 'm maar een half jaartje gehad en inmiddels een andere telefoon(GalaxyS) . Ik vind Blackberry wel echt super toestel en mis 'm ook gewoon af en toe maar al die leuke apps op Iphone/android zijn echt zoo leuk! haha. Blackberry is zo zakelijk...en tja daar staan ze bekend om...hahaJen_ schreef:wc-eend schreef:Hahahaha dat had ik ook! Wilde zo graag een blackberry, had ik 'm was ik er super snel zat van.Jen_ schreef:Maaaaaaaan ik wil ook een iPhone! Moet nog een jaar wachten Ik heb nu een bb, is ook fijn hoor, maar een iPhone is nóg leuker zo te zien.
Jaa daar heb je gelijk in. De apps van de iPhone maakt het voor mij heel aantrekkelijk, en het design ook. Mijn vriend kon bij Vodafone eerder verlengen om een nieuw toestel te krijgen. Ik heb net gebeld naar Hi (zo graag wil ik hem, haha) of zij dat ook doen. Maar niet dus. Wel gaf hij aan dat ik langs de winkel kan gaan om dit te vragen, omdat ze daar veel meer mogen dan op de klantenservice. Dus ga binnenkort mijn charmes maar eens in de strijd gooien daar
Gast- Gast
Hahaha goed zo meiden!
Er zitten wel eens wat technische fouten in een iPhone (denk aan de wekker die niet af ging), maar hij is werkelijk waar zo mooi om te zien en zo prettig in gebruik. Ik ben er echt zo blij mee!
Gast- Gast
Ik heb gebeld naar HI en gezegd dat mijn blackberry kapot was en of zijn mijn Blackberry internet konden omzetten naar gewoon internet. Ik heb mij Blackberry verkocht op MP voor 300 euro en de GalaxyS gekocht voor 325. Alleen met een iphone wordt het een ander verhaal. Wel lees ik ook heel veel dat mensen hun iphone 3 of iphone 3gs willen ruilen op MP!
Misschien is dat een optie haha
Zwerver- Ratel
wc-eend schreef:Ik heb gebeld naar HI en gezegd dat mijn blackberry kapot was en of zijn mijn Blackberry internet konden omzetten naar gewoon internet. Ik heb mij Blackberry verkocht op MP voor 300 euro en de GalaxyS gekocht voor 325. Alleen met een iphone wordt het een ander verhaal. Wel lees ik ook heel veel dat mensen hun iphone 3 of iphone 3gs willen ruilen op MP!
Oja dat is ook een optie! Dat via MP ook, ik heb mijn huidige telefoon ook geruild via MP voor een blackberry Maar ik had echt geluk, want erna wilde mijn vriend ook ruilen (we hadden beiden dezelfde telefoon) maar niemand reageerde. Toen was mijn telefoon nog nieuw, nu een jaar oud. Dus meer kans. Maar dat verkopen en dan een ander kopen kan natuurlijk ook! Alleen is de iphone wat duurder geloof ik, haha.
Gast- Gast
break out, maar kan maar 5 levels spelen ofzo, dus heb 'm al uitgespeeld.
ik neem ook alleen maar gratis spelletjes of apps
doodle fit ik ben al heel wat levels verder,maar blijf hangen grr..kom niet verder, lukt niet:S maar jou misschien wel haha
Train conduct ook al uitgespeeld, zal hem weer eens verwijderen
jewelcraftblijf bij puzzel in level 24 steken...als iemand het lukt om daar voorbij te komen, laat mij weten dan
WallpapersHD
Glow Icon
iPc
ik neem ook alleen maar gratis spelletjes of apps
doodle fit ik ben al heel wat levels verder,maar blijf hangen grr..kom niet verder, lukt niet:S maar jou misschien wel haha
Train conduct ook al uitgespeeld, zal hem weer eens verwijderen
jewelcraftblijf bij puzzel in level 24 steken...als iemand het lukt om daar voorbij te komen, laat mij weten dan
WallpapersHD
Glow Icon
iPc
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
voel me wel dom..net unblock me gedownload... kom al niet eens uit level 1 hahaha
Ow, daar ben ik al super ver..ExpressoB schreef:voel me wel dom..net unblock me gedownload... kom al niet eens uit level 1 hahaha
Gast- Gast
+1. Dood moeten ze!!!!Auxo schreef:CherrieLola schreef:Ik ben verslaafd aan Angry Birds, en ik kan er zoooo chaggo om worden als die biggetjes gaan grijnzen als je ze niet verslagen hebt
En dat lachje wat je erbij hoort, heel gemeen.
Gast- Gast
Het biggetje met de snor lijkt zooooo op iemand die ik ken. En dat vind ik heel raar
Gast- Gast
Smikkell schreef:Sterre, hoe bevalt je nieuwe foon?
GOEEED! Ik heb nog geen internet er op omdat mijn nieuwe abo pas begin februari in gaat, wel WIFI. En ik ben er heel gelukkig mee . Alleen nu heb ik een stijve nek omdat ik gisteren teveel AngryBirds heb gespeeld
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
De meeste apps zijn al wel genoemd die leuk zijn maar hier mijn lijstje:
- Facebook
- Gmail
- Appie
- Aanbiedingen (echt handig!)
- Angry birds (pff verslavend, niet doen dus )
- Flood it (ook verslavend maar eigenlijk heel suf, proberen om zo snel mogelijk het veld
dezelfde kleur te krijgen)
- Hyves
- Kaartspel iets
- Mahjong
- Guitar Hero
- Doodle Jump
- NS Reisplanner
- Gmail
- Appie
- Aanbiedingen (echt handig!)
- Angry birds (pff verslavend, niet doen dus )
- Flood it (ook verslavend maar eigenlijk heel suf, proberen om zo snel mogelijk het veld
dezelfde kleur te krijgen)
- Hyves
- Kaartspel iets
- Mahjong
- Guitar Hero
- Doodle Jump
- NS Reisplanner
Otje- Zwijger
- Aantal berichten : 3
Punten : 3
Registratiedatum : 04-12-10
Smikkell schreef:Ow, daar ben ik al super ver..ExpressoB schreef:voel me wel dom..net unblock me gedownload... kom al niet eens uit level 1 hahaha
ben bij level8 lukt niet haha..
heb ook nooit zoveel geduld om het te blijven proberen..
jungle crash
sunday lawn
sunday lawn
Smikkell schreef:+1. Dood moeten ze!!!!Auxo schreef:CherrieLola schreef:Ik ben verslaafd aan Angry Birds, en ik kan er zoooo chaggo om worden als die biggetjes gaan grijnzen als je ze niet verslagen hebt
En dat lachje wat je erbij hoort, heel gemeen.
Precies! Maar er zitten taaie tussen.
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Ow, daar ben ik al super ver..ExpressoB schreef:voel me wel dom..net unblock me gedownload... kom al niet eens uit level 1 hahaha
ben bij level8 lukt niet haha..
heb ook nooit zoveel geduld om het te blijven proberen..
Wat bij mij werkt is gewoon het level even overslaan. Als je dan de volgende keer dat je het weer speelt dat level nog eens probeert lukt het bij mij meestal zomaar.
Gast- Gast
wist niet dat ik levels kon overslaan bij dat spel haha....
ben nu bij level 27 van het spel: Cat Physics super leuk! vind ik dan
ben nu bij level 27 van het spel: Cat Physics super leuk! vind ik dan
Cover orange is trouwens ook een verslavend leuk spelletje in te trant van Angry Birds
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Marin, je printscreens kwamen gisteravond erg goed van pas. Wilde mijn iPhone opnieuw synchroniseren + nieuwe software installeren. Had dat alleen nog nooit gedaan op mijn laptop en dus was ik alles kwijt. Nummer, berichten, apps, foto's, alles! Dus jouw printscreens waren fijn, heb bijna alles alweer terug.
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Iphone apps, iemand nog leuke tips?
» Welke apps heb jij op je ipad/iphone staan?
» Help iphone apps
» Iphone apps
» Betaalde apps Iphone zonder creditcard?
» Welke apps heb jij op je ipad/iphone staan?
» Help iphone apps
» Iphone apps
» Betaalde apps Iphone zonder creditcard?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: