Hoe opvatten?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe opvatten?
Als een man tegen je zegt:
Ik wil wel een een wijnavond met jou doorbrengen om door jou bijgepraat te worden over goede muziek.
Krijgen jullie dan het gevoel erbij dat er meer bij bedoeld is?
Ik wil best kletsen over muziek met een wijntje, superleuk. Maar niet als ik daarmee valse signalen afgeef.
Ik wil wel een een wijnavond met jou doorbrengen om door jou bijgepraat te worden over goede muziek.
Krijgen jullie dan het gevoel erbij dat er meer bij bedoeld is?
Ik wil best kletsen over muziek met een wijntje, superleuk. Maar niet als ik daarmee valse signalen afgeef.
Laatst aangepast door mozzarella op vr 29 apr 2011 - 7:02; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Hoe opvatten?
Zag je topic titel en dacht: Wie gaat er met dit weer nou een muts dragen .
Zou verduidelijking vragen wat er die avond van je verwacht wordt, want zo kan je er alle kanten mee op geloof ik...
Zou verduidelijking vragen wat er die avond van je verwacht wordt, want zo kan je er alle kanten mee op geloof ik...
Gast- Gast
Ik zou er in ieder geval meer van denken dan alleen muziek en wijn.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik zou er ook meer achter zoeken denk ik.. Ligt misschien ook een beetje aan de persoon die dat mij zou vragen.
Gast- Gast
Marin schreef:Haha ja dat klinkt voor mij als een ideale date ;-)
+1
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Ja daar zou ik zeker wel iets achter zoeken, maar het ligt ook een beetje aan hoe hij daarvoor met je om is gegaan en of jullie het eerder over muziek hebben gehad en of hij daar daadwerkelijk verdieping in zoekt.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Ik zit in een vergelijkbare situatie en ik heb gezegd: "Leuk! Laten we die-en-die (vier mensen) ook uitnodigen." Geef ik voldoende tegensignaal af?
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Melis_je schreef:Ik zit in een vergelijkbare situatie en ik heb gezegd: "Leuk! Laten we die-en-die (vier mensen) ook uitnodigen." Geef ik voldoende tegensignaal af?
Ja
Gast- Gast
Gelukkig (en bedankt voor het gebruik van je topic). Ik ben namelijk heel slecht in het afgeven van voldoende tegensignaal.
Melis_je- Kletskop
Nou kijk ik wil best met hem sparren en kletsen en we hebben allebei een voorliefde voor rode wijn enzo dat weten we van elkaar maar toch is het wel raar...
Gast- Gast
Het lijkt me prima om te praten over wijn die je gescheiden van elkaar met je eigen vrienden drinkt. Het samen drinken is idd een heel ander signaal.
Melis_je- Kletskop
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: