Nagellak tic
+40
Zininzon
Anker12
Rush
Sorella
SoGood
Melis_je
Error
Janelie
blauwwitrood
Raindrop
Toet
Monte
applestar
Travelgurly
Mari
Jerry
Sushi
Juul
Flippin' Bitch
Jeanette
smooch
VeryCherry
Kabouter
Caroow
minoessepoes
ijsjemeisje
TGR
Zora
Summerlovin
Bliss
Sterre
Tyrael
Nathalie
Plien84
lyke
Mida4you
Blond
Arwyn
Zwerver
SoezieQ
44 plaatsers
Pagina 3 van 20
Pagina 3 van 20 • 1, 2, 3, 4 ... 11 ... 20
Re: Nagellak tic
Fauve schreef:Ik heb net twee nieuwe van Catrice gekocht
Up in the Air
Blue Cara Ciao
Ze lijken wel heel erg op elkaar of valt dat in het echt wel mee? Vind het wel super mooi kleurtje blauw!
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Oh wow die Pool Party at Night is SUPERmooi! Hier waren er net al veel nieuwe kleuren uitverkocht.
@ Summerlovin, dat klopt dat ligt aan de foto's. Up in the Air is veel lichter en minder fel dan BCC.
Ooh meiden ik doe net toch iets doms. Ik had eindelijk I Sea You gehaald maar ik laat m net kapot vallen op de badkamervloer Ben een half uur bezig geweest met het schoonmaken, vet kut! En nu kan ik nog niet lakken Nou goed, ik ga 'm nog maar een keer halen dit weekend, mijn buit is dus vandaag alleen Just Married:
@ Summerlovin, dat klopt dat ligt aan de foto's. Up in the Air is veel lichter en minder fel dan BCC.
Ooh meiden ik doe net toch iets doms. Ik had eindelijk I Sea You gehaald maar ik laat m net kapot vallen op de badkamervloer Ben een half uur bezig geweest met het schoonmaken, vet kut! En nu kan ik nog niet lakken Nou goed, ik ga 'm nog maar een keer halen dit weekend, mijn buit is dus vandaag alleen Just Married:
Gast- Gast
Hahaha, sorry het is niet grappig maar ik moet er toch wel stiekem om lachen
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Nathalie schreef:Nathalie schreef:Ik heb gisteren 3 opi lakjes besteld, roze, blauw en een lichte. En een nieuw flesje drip and dry, echt super dat spul.
Zal nog even plaatjes erbij zoeken dat vind ik altijd wel leuk.
Ik heb de lakjes binnen, echt super snel! Had ze besteld op ebay bij http://stores.ebay.com/Top-nail-shop?_rdc=1 .
Ik heb nu 4 keer besteld en altijd snel in huis. In 6 dagen vanuit de VS is niet slecht.
Vorige keer had in een nailharder van OPI besteld maar ze had de verkeerde opgestuurd. Toen heeft ze dat opgelost door de juiste alsnog op te sturen en mocht een OPI nagellak uitzoeken voor de vergisssing. En mocht die verkeerde nailharder houden, echt super service dus!!
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Wat vinden jullie nou een goede nagel verharder? Je hebt zoveel verschillende merken en mijn nageltjes zijn echt zo'n dun en elastisch bah. Best pijnlijk als je zo'n 3 keer per dag dubbel slaan *auw*
Gast- Gast
De enige nagelverharder die bij mij tot nu toe effect heeft gehad is die van Glycerona.
Gast- Gast
Razz, ik gebruik Malava. Net zoiets als NailTek. Dat is wel heel goed spul
Zwerver- Ratel
Fauve schreef:Oh wow die Pool Party at Night is SUPERmooi! Hier waren er net al veel nieuwe kleuren uitverkocht.
Jeetje, verbaas me er eigenlijk over dat het flesje dan meteen kapot is. Ze zien er toch behoorlijk massief uit!
Just Married is ook mooi zeg! Lijkt 'ie ook echt op het plaatje?
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Zora schreef:Fauve schreef:Oh wow die Pool Party at Night is SUPERmooi! Hier waren er net al veel nieuwe kleuren uitverkocht.
Jeetje, verbaas me er eigenlijk over dat het flesje dan meteen kapot is. Ze zien er toch behoorlijk massief uit!
Just Married is ook mooi zeg! Lijkt 'ie ook echt op het plaatje?
Ja daar was ik ook verbaasd over! Maar ik denk dat ie net verkeerd is gevallen zeg maar, op de verkeerde kant. Want ik heb wel vaker een flesje laten vallen en had nog nooit gehad dat ze dan kapot gingen. Van Just Married is ook een stuk afgebroken maar gelukkig niet dat ie open is gegaan. Ik heb 'm nog niet geprobeerd!
Gast- Gast
Blue Cara Ciao
Pool party at night
Ik heb ze nu ook, die andere blauwe nog niet.
Bij het Kruidvat was het hele Catrice schap leeg, dus ik heb deze 2 nu van de Trekpleister. Ik was de 1e die ze daar mee nam want ze waren echt net weggezet.
Pool party at night
Ik heb ze nu ook, die andere blauwe nog niet.
Bij het Kruidvat was het hele Catrice schap leeg, dus ik heb deze 2 nu van de Trekpleister. Ik was de 1e die ze daar mee nam want ze waren echt net weggezet.
Gast- Gast
Ik had dit weekend eindelijk een Kruidvat gevonden waar ze Catrice verkochten, maar daar hadden ze de nieuwe kleurtjes nog niet. Bij gebrek daaraan maar deze gekocht: Hot or Not. Hij staat wel lekker funky en zomers
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ik heb nu Raspberry Fields Forever op gedaan en die is mooi!
Blue Cara Ciao wil ik ook nog hebben! (+ alle andere kleuren van Catrice ) Bij Trekpleister hebben ze sowieso veel meer keus altijd trouwens.
Blue Cara Ciao wil ik ook nog hebben! (+ alle andere kleuren van Catrice ) Bij Trekpleister hebben ze sowieso veel meer keus altijd trouwens.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Oeh, deze is ook erg mooi!!Sterre schreef:Ik had dit weekend eindelijk een Kruidvat gevonden waar ze Catrice verkochten, maar daar hadden ze de nieuwe kleurtjes nog niet. Bij gebrek daaraan maar deze gekocht: Hot or Not. Hij staat wel lekker funky en zomers
Zijn ze na 1x al dekkend? Ik kan namelijk niet dubbele lagen doen. Dan is het er bij mij zo af...een halve dag is het dan goed... Klote nagels
Zwerver- Ratel
@ WC eend: hij lakt heel fijn en is na 1 laag al dekkend. Een van mijn betere Catrice lakjes .
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ik heb zaterdag ook Blue Cara Ciao gekocht, en Let's Mauve on
Ik had BCC opgedaan, maar 's avonds er alweer afgehaald. Ik vond het een iets te hoog smurfengehalte hebben. Bewaar ik wel voor mijn tenen, of ik doneer hem aan mijn zusje (die wel van dit soort kleurtjes is).
Ik had BCC opgedaan, maar 's avonds er alweer afgehaald. Ik vond het een iets te hoog smurfengehalte hebben. Bewaar ik wel voor mijn tenen, of ik doneer hem aan mijn zusje (die wel van dit soort kleurtjes is).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Dat kleurtje is wel erg mooi! Ik had laatst een blauwe kleur gekocht van de Etos. In de winkel zag hij er erg leuk uit en ik deed hem thuis op en ik was net een smurf ( zo blauw was die nagellak ) haha
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Wie weet waar Orly nagellak wordt verkocht in de winkel? Hun kleurtjes zijn zo leuk!
Deze blauwe kleur vind ik onwijs gaaf!
Ohja, www.orly-nederland.nl voor meer informatie.
Deze blauwe kleur vind ik onwijs gaaf!
Ohja, www.orly-nederland.nl voor meer informatie.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Winkel weet ik niet, maar webshop enchantra, die verkoopt het wel. Is een fijne webshop
Zwerver- Ratel
Heeft iemand al een keer de nailart fruits van essence in de winkels gezien? Of in het buitenland?
Ik weet niet hoe ik plaatjes hier moet plaatsen anders had ik dat even gedaan.
hier de link
http://www.bloggen.be/xxbeautyblogxx/archief.php?startdatum=1264978800&stopdatum=1265583600
hier de link
http://www.bloggen.be/xxbeautyblogxx/archief.php?startdatum=1264978800&stopdatum=1265583600
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Bliss schreef:Ik heb drie nieuwe Catrice-lakjes gekocht vanmiddag
Pool party at night
Deze heb ik net gekocht! Ik wil nog I sea you hebben en dan hou ik ECHT op voorlopig
Gast- Gast
Ik heb gister een beige/oud roze kleur gekocht, zonder glitter ed maar wel dekkend. Past helemaal mooi bij de poeder tinten waar je nu veel kleding in ziet en het is heel subtiel. Ik vind het een mooie middenweg tussen glans/ french manicure en knalkleurtjes! Ook erg geschikt voor naar het werk!
Ik kan er geen plaatje van vinden, hij is van Maybelline en was 5 euro.
Ik kan er geen plaatje van vinden, hij is van Maybelline en was 5 euro.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Fauve schreef:Bliss schreef:Ik heb drie nieuwe Catrice-lakjes gekocht vanmiddag
Pool party at night
Deze heb ik net gekocht! Ik wil nog I sea you hebben en dan hou ik ECHT op voorlopig
Ik heb deze nu op, leuk kleurtje wel!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
volgens mij ligt dat inmiddels niet meer in de winkel. Maar opmarktplaats wordt het wel veel gekocht en is helemaal neit duur. Je kan het ook zelf bestellen op Ebay. Dan heb je 100 staafjes en kost het je nou 2/3 euro? En dan moet je ze alleen zelf snijdenijsjemeisje schreef:Heeft iemand al een keer de nailart fruits van essence in de winkels gezien? Of in het buitenland?
hier de link
Zwerver- Ratel
Pagina 3 van 20 • 1, 2, 3, 4 ... 11 ... 20
Pagina 3 van 20
Permissies van dit forum: