Dag Des Oordeels
+25
Carra
Blond
Spring
Jeanette
_Lacey_
Zonnetje
psv-forever
SuperGrover
patjuhhh
minoessepoes
Niekske
Polly
Minx
Serena
Inge
Caro
SleepingBeauty
Sterre
Kabouter
Ugly Betty
Tania
Phileine
Starla
VeryCherry
mickey
29 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Dag Des Oordeels
Wat erg dat iemand daar zoveel geld mee op kan strijken. Nou ben ik wel benieuwd wat hij van plan is om ermee te doen..hoe wil hij ervoor zorgen dat de wereld niet vergaat als ie zou vergaan.
En als de wereld inderdaad niet vergaat, zegt hij zeker dat het door hem komt en alle mensen die geld aan hem hebben gegeven?
En als de wereld inderdaad niet vergaat, zegt hij zeker dat het door hem komt en alle mensen die geld aan hem hebben gegeven?
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een onzin. En dan ook nog geld verdienen ermee, die kerel doet toch iets goed dan. :-)
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Ik vind het wel grappig dat zoveel van jullie al plannen hebben terwijl het nog meer dan een jaar duurt.
Gast- Gast
Megara schreef:Ik vind het wel grappig dat zoveel van jullie al plannen hebben terwijl het nog meer dan een jaar duurt.
Leef jij nog in 2010? Volgens mij duurt het echt nog maar een kleine maand!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ik geloof er niet in. En ik geloof ook niet in het einde van de Maya-kalender.
Gast- Gast
Sterre schreef:Megara schreef:Ik vind het wel grappig dat zoveel van jullie al plannen hebben terwijl het nog meer dan een jaar duurt.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Sterre schreef:Megara schreef:Ik vind het wel grappig dat zoveel van jullie al plannen hebben terwijl het nog meer dan een jaar duurt.
Hahahaha shit. Ik was dus van 2012 uitgegaan. Omdat het altijd dat jaar is normaal gesproken.
Gast- Gast
Ik kan me hier, als christen, zó kwaad om maken! Wat denk je hier nu mee te bereiken? Gewoon wat losse kreten op een poster gooien (zag ik vanochtend op het perron) en je hebt én een zooi mensen die geld naar je overmaken omdat ze bang zijn én hele massa's die het christendom zo nóg ongeloofwaardiger vinden. Lekker dan.
Even voor de duidelijkheid: dag des oordeels is niets engs aan. Een oordeel kan zowel positief als negatief zijn. Er zal een dag zijn waarop God dat oordeel velt. Maar waarom daar gelijk een zware, angstige sfeer omheen zit? Is nergens voor nodig, want als God zegt: 'Goed gedaan, je mag naar de hemel', is dat ook een oordeel.
En nee, ik geloof niet dat God op 12 mei gaat oordelen. Hoe het gaat met het einde van de tijden is redelijk mysterieus en daar ga ik niet over gissen. Ik leef nu met God en zal dat straks ook doen. Daar vertrouw ik op. En hoe het gaat, zie ik dan wel. Gods koninkrijk, dat dan voltooid zal worden, is een koninkrijk van gerechtigheid, vrede en vreugde. Niet van angst en paniek.
Even voor de duidelijkheid: dag des oordeels is niets engs aan. Een oordeel kan zowel positief als negatief zijn. Er zal een dag zijn waarop God dat oordeel velt. Maar waarom daar gelijk een zware, angstige sfeer omheen zit? Is nergens voor nodig, want als God zegt: 'Goed gedaan, je mag naar de hemel', is dat ook een oordeel.
En nee, ik geloof niet dat God op 12 mei gaat oordelen. Hoe het gaat met het einde van de tijden is redelijk mysterieus en daar ga ik niet over gissen. Ik leef nu met God en zal dat straks ook doen. Daar vertrouw ik op. En hoe het gaat, zie ik dan wel. Gods koninkrijk, dat dan voltooid zal worden, is een koninkrijk van gerechtigheid, vrede en vreugde. Niet van angst en paniek.
Gast- Gast
Wauw Gloria dat heb je mooi omschreven. Ik ben het helemaal met je eens! Ik geloof ook dat Jezus terug komt op aarde en dat iets is waar ik niet bang voor hoef te zijn. Maar ik geloof niet dat dat op 21 mei gaat gebeuren. Alleen God weet wanneer dat zal zijn.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Ik geloof er niet in dat de wereld vergaat en die onzin. Dag des oordeels kan ik wel in geloven, maar in welke vorm weet ik niet. Niet dat ik gelovig ben ofzo, maar ik geloof wel dat er 'iets' is na de dood...
En 21 mei is de trouwdag van één van mijn beste vriendinnen, vorig jaar is ze getrouwd. Ik ga dat artikel even naar haar doorsturen
En 21 mei is de trouwdag van één van mijn beste vriendinnen, vorig jaar is ze getrouwd. Ik ga dat artikel even naar haar doorsturen
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Ik ben die dag jarig, dan geef ik een feestje, mocht de wereld vergaan dan is het cirkeltje wel mooi rond omdat ik dan ga op mijn verjaardag met al mijn vrienden en familie erbij!
Maar ik geloof er niet in, vind dat altijd zo'n onzin, dus op dit moment ga ik maar gewoon uit van een feestelijk dag!
Maar ik geloof er niet in, vind dat altijd zo'n onzin, dus op dit moment ga ik maar gewoon uit van een feestelijk dag!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
wat een onzin zeg. geloof er helemaal niks van. dus volgens hem leven we nog een week of 3?
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Ja sorry hoor, maar ik vind dit niet kunnen. Zoiets moet wel aangekondigd worden, nu heb ik al plannen en mijn geschiedenis examen kan ik echt niet verzetten. Kan ik ergens in beroep?
Wat een onzin. Maar wel lucratieve onzin...
Wat een onzin. Maar wel lucratieve onzin...
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Dan zit ik lekker in barcelona
Nee ik geloof er niet in
Nee ik geloof er niet in
psv-forever- Fluisteraar
- Aantal berichten : 237
Punten : 244
_Leaf_ schreef:Hee dan is mijn vriend jarig
Ik ook .
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Ah joh jezus is toch dood, hij zal t niet doorvertellen. no worriesJen_ schreef:Chipp schreef:Alex schreef:Reva schreef:Tania schreef:Dan moet ik werken. Zou ik vrij kunnen krijgen als ik op mijn werk zeg dat ik liever thuis dood ga?
Ik zou de gok nemen en gewoon niet gaan. Kleine kans dat jij én je baas bij die twee procent horen en je hem nog onder ogen moet komen.
Ik geloof het niet. Dat de Dag des Oordeels komt wel. Alleen ik weet niet wanneer en, zoals PM al zei, is het een onbekende dag. Dus zelfs een theoloog kan slechts gokken.
Ja en in de bijbel staat dat alleen God het weet, zelfs Jezus niet. Dus het klopt niet, maar vind het toch nare berichten.
Gast- Gast
Ach... dan heb ik in elk geval nog wel de 30 gehaald.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
haha!_Lacey_ schreef:Ach... dan heb ik in elk geval nog wel de 30 gehaald.
Dan heb ik mijn vader niet lang hoeven te missen
Gast- Gast
Ik vind dit soort berichten altijd een beetje creepy, ookal weet ik dat ik ze met een korrel zout moet nemen. Maar we zullen wel zien...
Gast- Gast
Geloof hier geen snars van. Pure bang makerij!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik hou ook niet van zulke uitspraken. Geloof er ook niet in.
De wereld mag van mij nog lang niet vergaan, geniet veel te veel van het leven hier.
En over de mensen die er niet meer zijn, ik geloof dat zij toch altijd een beetje bij ons zijn.
De wereld mag van mij nog lang niet vergaan, geniet veel te veel van het leven hier.
En over de mensen die er niet meer zijn, ik geloof dat zij toch altijd een beetje bij ons zijn.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
21 mei pas? Ik had morgen al geen zin meer om naar mijn werk te gaan. Moet ik ook nog zolang wachten....
Maar goed, de aarde zal al duizenden malen vergaan en iedereen kan voorspellen dat, maar eerst zien en dan geloven. Ow wacht, als we gaan, dan gaan we met zijn allen. Valt niets meer te zien dan.
Maar goed, de aarde zal al duizenden malen vergaan en iedereen kan voorspellen dat, maar eerst zien en dan geloven. Ow wacht, als we gaan, dan gaan we met zijn allen. Valt niets meer te zien dan.
Gast- Gast
Ik geloof er niets van.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Gelukkig heb ik dan wel net mijn loonsverhoging gehad. Snel maar uitgeven dus!
Ik geloof er niks van. De wereld is al zo vaak vergaan. Ik vraag me wel af waar iedereen dat toch op baseert. Ik was vorige week op vakantie in de VS en zag ook regelmatig borden staan dat 'het er aan komt.' Ik vroeg me al af waarvoor dit was.
Ik geloof er niks van. De wereld is al zo vaak vergaan. Ik vraag me wel af waar iedereen dat toch op baseert. Ik was vorige week op vakantie in de VS en zag ook regelmatig borden staan dat 'het er aan komt.' Ik vroeg me al af waarvoor dit was.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Tuurlijk geloof ik dat niet.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 3 van 4