Ik wil graag een foto zien van..
+38
VeryCherry
Shisha
Blond
Zwerver
Atelier Madame
Oasis
Kabouter
Moezie
Mermaid
Caro
Cheesegirl
TNMN
Melis_je
Toet
Tullow
Feline
Polly
Poisongirl
klavertje
Minx
ekiaam87
Laquisia
Penny Blossom
girli
Rovine
SuperGrover
Mari
TukTuk
Chocolate Cookie
Penélope
Jordana
Pien
Suus
SoGood
Zwoesj
Sjaantje
Jeanette
Burn
42 plaatsers
Pagina 7 van 14
Pagina 7 van 14 • 1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14
Re: Ik wil graag een foto zien van..
Ik ben benieuwd naar Burn (want ik ben veel te laat), Purple en Toetje
Gast- Gast
Leuk om te zien AngelNyn! Op je avatar vond ik je er echt nog heel jong uit zien, maar hier valt dat wel mee Vind het allebei hele leuke foto's
Gast- Gast
Marin schreef:Leuk om te zien AngelNyn! Op je avatar vond ik je er echt nog heel jong uit zien, maar hier valt dat wel mee Vind het allebei hele leuke foto's
Thanks
Ja ik zie er ook jonger uit dan ik ben. Ik verwacht soms nog steeds om om mijn ID gevraagd te worden als ik wel eens shag haal voor mijn vriend of drank (Is me een jaar geleden nog gebeurd, en toen ik 16 was werd ik voor 12 aangezien..) Maar die foto van de Grand Canyon, daar was ik 20, en op sommige foto's tijdens mijn reis vind ik mezelf ook erg jong nog lijken, maarja niks aan te doen!
Misschien toch maar wat vaker make-up dragen
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Van Lotus en van iemand waar vanaf ik even niet op de naam kom...
Gast- Gast
Ik "wil" wel graag 1 (of 2) plaatsen maar moet mezelf nog even over de drempel tillen geloof ik... Heb het idee dat het probleem waarom ik nu anoniem ben verdwenen is namelijk maar durf nog niet zo goed op de één of andere manier.Princess schreef:Ja
Gast- Gast
Purple schreef:Ik "wil" wel graag 1 (of 2) plaatsen maar moet mezelf nog even over de drempel tillen geloof ik... Heb het idee dat het probleem waarom ik nu anoniem ben verdwenen is namelijk maar durf nog niet zo goed op de één of andere manier.Princess schreef:Ja
PM mag ook altijd
Gast- Gast
Tsss, meelopers van Princess. Ik heb op 10 pagina's niet genoemd en nou in één keer wel. ;)
Gast- Gast
Purple schreef:Tsss, meelopers van Princess. Ik heb op 10 pagina's niet genoemd en nou in één keer wel. ;)
Ja dus? k ben nog niet zoveel in dit topic geweest Ik wil weten of je er ook spontaan en lief en zo uit ziet
Gast- Gast
en ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar een foto van CBL (vraag me niet waarom )
Gast- Gast
Lily schreef:en ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar een foto van CBL (vraag me niet waarom )
haha je bent gewoon benieuwd wie er achter die verhalen zit (ik heb der al ooit eens op foto gezien lang geleden oud forum)
Gast- Gast
Is eigenlijk algemeen-forum-bekent wie jij hiervoor was?Theedoosje schreef:haha je bent gewoon benieuwd wie er achter die verhalen zit (ik heb der al ooit eens op foto gezien lang geleden oud forum)
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Lily schreef:en ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar een foto van CBL (vraag me niet waarom )
haha je bent gewoon benieuwd wie er achter die verhalen zit (ik heb der al ooit eens op foto gezien lang geleden oud forum)
tja, denk ook dat ik niet de enigste ben
Gast- Gast
Purple schreef:Is eigenlijk algemeen-forum-bekent wie jij hiervoor was?Theedoosje schreef:haha je bent gewoon benieuwd wie er achter die verhalen zit (ik heb der al ooit eens op foto gezien lang geleden oud forum)
Nou ja velen weten het wel geloof ik. Alleen wil ik niet graag dat mensen de vorige naam hier zo maar gebruikt
Gast- Gast
Lily schreef:Theedoosje schreef:Lily schreef:en ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar een foto van CBL (vraag me niet waarom )
tja, denk ook dat ik niet de enigste ben
neu denk het ook niet
Gast- Gast
Ik heb nog steeds geen idee wie iedereen is met die nieuwe namen, dus graag allemaal even een tabelletje met nieuwe naam, foto, oude naam
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik zou best eens foto's van Purple, Guatarri (ben altijd te laat), CBL, Noa, Melisje en Gloria willen zien
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Ik bedoelde dus Gloria. Zie ineens haar naam voorbij komen.
Oh, Reva zou ik ook wel eens willen zien trouwens.
Oh, Reva zou ik ook wel eens willen zien trouwens.
Gast- Gast
Wat een grappig onderschrift, TNMN!
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
TNMN schreef:Ik zou best eens foto's van Purple, Guatarri (ben altijd te laat), CBL, Noa, Melisje en Gloria willen zien
Haha, zo vaak post ik geen foto's hoor, hooguit 2x per jr.
Gast- Gast
Pagina 7 van 14 • 1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14
Soortgelijke onderwerpen
» Ik wil graag een foto zien van...
» Ik wil graag een foto zien van..
» Ik zou graag een foto willen zien van ....
» Hoe zou je jezelf graag zien?
» Ik wil graag een foto zien van..
» Ik zou graag een foto willen zien van ....
» Hoe zou je jezelf graag zien?
Pagina 7 van 14
Permissies van dit forum: