Kanoën
+7
Nana
duckie
sanne-84
Novalee
majo8782
mauwmauw
Isa
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kanoën
Hallo,
Een beetje een rare vraag maar ik kom er zelf niet helemaal uit. Ik ben nu bijna 18 weken zwanger en over 5 weken heb ik een personeelsuitje, dan ben ik 23 weken zwanger. Als uitje gaan we onder andere kanoën, nu vroeg mijn manager of ik ook mee kan doen. Ik heb nu nog amper een buik over 5 weken zal deze wel iets groter zijn, verder heb ik ook geen klachten. Wat zouden jullie doen? Als ik niet mee doe dan moet ik tussen de activiteiten door 2 uur wachten, in principe geen probleem veiligheid gaat natuurlijk voor.
groetjes
Een beetje een rare vraag maar ik kom er zelf niet helemaal uit. Ik ben nu bijna 18 weken zwanger en over 5 weken heb ik een personeelsuitje, dan ben ik 23 weken zwanger. Als uitje gaan we onder andere kanoën, nu vroeg mijn manager of ik ook mee kan doen. Ik heb nu nog amper een buik over 5 weken zal deze wel iets groter zijn, verder heb ik ook geen klachten. Wat zouden jullie doen? Als ik niet mee doe dan moet ik tussen de activiteiten door 2 uur wachten, in principe geen probleem veiligheid gaat natuurlijk voor.
groetjes
Isa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 139
Registratiedatum : 18-03-11
Re: Kanoën
als je verder geen klachten heb zou ik gewoon mee doen. Ik zou er alleen wel voor zorgen dat je niet bij van die grapjassen in de boot komt die 'm expres laten omkiepen ofzo.
Gast- Gast
persoonlijk zou ik het niet doen.je weet nooit wat er gebeurt als zo'n kano omklapt en je perongeluk tegen een steen klapt,of een voet van een collega in je buik.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
mauwmauw schreef:persoonlijk zou ik het niet doen.je weet nooit wat er gebeurt als zo'n kano omklapt en je perongeluk tegen een steen klapt,of een voet van een collega in je buik.
Ik zou het ook niet doen
Gast- Gast
ik zou het ook niet doen, het komt vaak genoeg voor dat je omvalt tijdens het kanoen en dat kan best een klap geven...
majo8782- Fluisteraar
- Aantal berichten : 85
Punten : 200
Registratiedatum : 20-11-10
Wat voor soort kano's zijn het? Over het algemeen moet je best wat toeren uithalen om om te gaan in een kano. Ik neem aan dat je collega's ook weten dat je zwanger bent en wel voorzichtig met je zullen doen. Ik zou het zelf dus wel gewoon doen denk ik. Maar als je je er niet prettig bij voelt dan moet je het niet doen. Twee uur gespannen in een kano zitten is toch minder leuk dan 2 uur met een boekje lekker aan de waterkant
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou het gewoon doen. Ik neem aan dat je collega's weten dat je zwanger bent en je daarom gewoon met rust zullen laten. Verder is het risico nihil, ook al zou je omkiepen.
Gast- Gast
ik zelf heb geen ervaring met kinderen/zwanger zijn, maar heb wel eens gekano-ed. in principe hebben ze gezegd dat een kano bijna nooit omkieperd, tenzij je er idd lomp mee omgaat. ik vond het in en uitstappen enger, maar als je dan zorgt dat er genoeg mensen zijn om evt te helpen zou ik het wel doen.
niet om te bagataliseren, maar de oma van mn exvriend gaat ook een x mee kano-en..
niet om te bagataliseren, maar de oma van mn exvriend gaat ook een x mee kano-en..
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Razz_ schreef:mauwmauw schreef:persoonlijk zou ik het niet doen.je weet nooit wat er gebeurt als zo'n kano omklapt en je perongeluk tegen een steen klapt,of een voet van een collega in je buik.
Ik zou het ook niet doen
+1
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
+1duckie schreef:Razz_ schreef:mauwmauw schreef:persoonlijk zou ik het niet doen.je weet nooit wat er gebeurt als zo'n kano omklapt en je perongeluk tegen een steen klapt,of een voet van een collega in je buik.
Ik zou het ook niet doen
+1
Gast- Gast
Bedankt voor alle reacties. Ik heb besloten om het niet te doen ik ben niet zozeer bang dat ik omkiep of iets in mijn buik krijg. Ik ben er meer bang voor dat ik heel veel last krijg van mijn rug ik kan nu ook niet zo langer dan 45 minuten zonder pijn auto rijden. Straks loop ik een blessure op en kan ik niet meer mijn werk doen. Ik neem wel een boekje mee en wacht tot dat ze terug zijn van het kanoën.
Isa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 139
Registratiedatum : 18-03-11
Ik had mee gegaan!
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Ik zou het niet doen als het een beetje wilde tocht word, als het een rustig tochtje wordt zou ik het wel doen. Ligt er een beetje aan waar jullie het gaan doen.
Laatst aangepast door Lindsya op wo 27 apr 2011 - 4:22; in totaal 1 keer bewerkt
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Ik heb het destijds gevraagd aan de cesartherapeute waar ik mijn zwangerschapsgym deed en ze zei dat het geen kwaad kon zolang er idd niemand je boot laat omkiepen ed. Toch heb ik er toen ook voor gekozen om niet mee te gaan, ik had er geen goed gevoel bij.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben toen ik volgens mij 25 weken zwanger was met een fluisterbootje weggeweest(ook personeelsfeest).
Opzich kan het geen kwaad als de rest maar rekening houd met je. Bij ons gingen ze steeds heen en weer en botsen etc.(Mannen...) Op gegeven moment voelde in het wel in mij zij(banden?) Maar met kanoen moet je natuurlijk ook roeien...
Nee, denk toch dat ik het niet zou doen.
Opzich kan het geen kwaad als de rest maar rekening houd met je. Bij ons gingen ze steeds heen en weer en botsen etc.(Mannen...) Op gegeven moment voelde in het wel in mij zij(banden?) Maar met kanoen moet je natuurlijk ook roeien...
Nee, denk toch dat ik het niet zou doen.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik zou het persoonlijk wel heel aso vinden om wild te gaan zitten doen in een bootje waar ook een zwangere vrouw in zit, maar goed, sommige mensen zijn wel zo onnadenkend.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan: Ik was op gegeven moment ook wel flink geirriteerd, achteraf had ik ook wel duidelijker moeten zijn.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: