Duinrell?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Duinrell?
Hoi,
Mila krijgt vrijdag 2 weken vakantie! Nu wil ik met haar een dagje ergens heen, bi het kruidvat nu gratis kaartjes voor duinrell bij aktieproducten. MAAR is duinrell wel leuk voor een meisje van 5 jaar, ze is 1.12 lang.
Ze houdt van achtbanen enzo. Tikibad lijkt me dan ook wel leuk om voor 2 uurtjes te doen. Al mag ze ook niet in alle glijbanen.
Dus wie heeft ervaring met duinrell???
Groetjes Esther en Mila
Mila krijgt vrijdag 2 weken vakantie! Nu wil ik met haar een dagje ergens heen, bi het kruidvat nu gratis kaartjes voor duinrell bij aktieproducten. MAAR is duinrell wel leuk voor een meisje van 5 jaar, ze is 1.12 lang.
Ze houdt van achtbanen enzo. Tikibad lijkt me dan ook wel leuk om voor 2 uurtjes te doen. Al mag ze ook niet in alle glijbanen.
Dus wie heeft ervaring met duinrell???
Groetjes Esther en Mila
mama van Mila- Fluisteraar
- Aantal berichten : 130
Punten : 176
Registratiedatum : 10-01-11
Re: Duinrell?
Duinrell, kwam ik ontzettend vaak, woon er maar 5 km vandaan
Op de website kan je zien hoe groot je moet zijn. Vaak 1.20 of onder begeleiding van een volwassene (voor bijv. de kikkerachtbaan)
In Duinrell heb je een grote speeltuin, maar ook bijvoorbeeld een trampoline.
Wij gingen er met schoolreisje ook naar toe (kleuters t/m gr. dus ik denk dat het wel heel erg leuk is
Maar goed, zoek de website even door, dan weet je waar ze wel en niet in mag (met of zonder jou)
Tip voor het parkeren, parkeer waar normaal de markt is, dat is gratis (tenminste dat was altijd zo, maar ik ben al een tijdje niet meer geweest) (Hmm, ik lees nu dat je dan je parkeerschijf moet neerleggen, die is 2 uur geldig.)
Als je nog iets wil weten, dan hoor ik het wel
Op de website kan je zien hoe groot je moet zijn. Vaak 1.20 of onder begeleiding van een volwassene (voor bijv. de kikkerachtbaan)
In Duinrell heb je een grote speeltuin, maar ook bijvoorbeeld een trampoline.
Wij gingen er met schoolreisje ook naar toe (kleuters t/m gr. dus ik denk dat het wel heel erg leuk is
Maar goed, zoek de website even door, dan weet je waar ze wel en niet in mag (met of zonder jou)
Tip voor het parkeren, parkeer waar normaal de markt is, dat is gratis (tenminste dat was altijd zo, maar ik ben al een tijdje niet meer geweest) (Hmm, ik lees nu dat je dan je parkeerschijf moet neerleggen, die is 2 uur geldig.)
Als je nog iets wil weten, dan hoor ik het wel
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Thx voor je antwoord, in veel dingen mag ze nog niet. Maar zwemmen is ook leuk!
Nog meer mensen die er geweest zijn met ervaringen?
Groetjes Esther
Nog meer mensen die er geweest zijn met ervaringen?
Groetjes Esther
Maar die kaartjes geven geen toegang tot het tikibad, daar betaal je dan nog wel apart voor, 3.50€. Als ze toch in veel dingen niet mag, zou ik naar een ander zwembad gaan. In het tikibad mag ze namelijk ook in veel glijbanen dan niet.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn zoontje is vorig jaar op schoolreisje naar Duinrell geweest, hij was toen 6 en 1.19. Ze zijn niet in het tiki-bad geweest, maar hij heeft zo'n beetje alles gedaan
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vond Duinrell vroeger altijd heel leuk. Je hebt er genoeg voor jonge kinderen maar ook voor oudere kids.
Is tikibad en duinrell nu apaert voor tickets dan? het was altijd ticketprijs en daar zat het park bij in en 2uur tikibad
Is tikibad en duinrell nu apaert voor tickets dan? het was altijd ticketprijs en daar zat het park bij in en 2uur tikibad
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Met de kaartjes die je bij het kruidvat gratis krijgt zit de entree voor het tikibad er niet bij, dan betaal je nog 3,50 pp voor 2 uurtjes zwemmen.
Ik heb nu echt zin om te gaan met ons meiske! Maar we zeggen niets tegen haar, ze ziet het vanzelf als we de parkeerplaats op rijden, ze had nl in de kruidvat folder gezien dat je daar heen kon, nou ja een reclame plaatje. En ze wil heel graag naar het kikkerpretpark zei ze
Ik heb nu echt zin om te gaan met ons meiske! Maar we zeggen niets tegen haar, ze ziet het vanzelf als we de parkeerplaats op rijden, ze had nl in de kruidvat folder gezien dat je daar heen kon, nou ja een reclame plaatje. En ze wil heel graag naar het kikkerpretpark zei ze
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: